1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    464
    15-06-2012

    getrouwd en stemmingswisselingen door de pil

    Oke dames, wie heeft dit ook?

    Sinds ik getrouwd ben, heb ik zo weinig geduld. Als mijn man savond laat met vriend gaat wandelen of koffie drinken, raak ik helemaal in paniek!! Wat als hij daar niet naartoe gaat, wat dit wat dat? Ik wordt dan helemaal gek en maak hem dan ook helemaal gek hiermee. Merk dit ook heel erg in mijn omgeving, ik irriteer me snel aan alles en iedereen om mij heen. Maar ik merk dat het mijn huwelijk kapot maakt, liefst hou ik mijn man 24/7 naast me. Alsof ik bang ben, terwijl ik daar geen reden toe heb. Er komen van die gekke gedachtes in mijn hoofd! Dan ga ik net zo lang door tot ik mijn partner gek maak, ik zelf kan daar weinig aan doen. Krijg het dan namelijk erg benauwd en dan spoken er dus gekke gedachtes rond. Ook als iets niet gaat op mijn manier, kan ik mij snel irriteren. Dit had ik voorheen niet. Ik merk wel dat ik qua humeur veranderd ben sinds ik de pil gebruik. Heeft iemand dit ook meegemaakt?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4
    15-12-2017

    Ga naar je huisarts. Misschien krijg je dan een andere pil waar minder hormonen inzitten. Die kunnen namelijk voor die stemmingswisselingen zorgen. De pil heeft vele bijwerkingen. Maak een afspraak met je huisarts. Er zijn zoveel andere ac mogelijkheden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    26
    16-12-2015

    Stop met die pil! Ik werd er ook heel emotioneel van en ging om alles huilen. Als je ermee gestopt bent ga je je vanzelf weer mens voelen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Stemmingswisselingen vanwege de pil ,huisarts heeft vast tips om die onder controle te proberen houden denk ik.


    Allahu gawan

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾