+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 23 van 23
    MVC Lid

Reacties
    139
    02-10-2017

Gigi7
    "Zo denken de Hollanders ook over allochtonen en asielzoekers. Waarom rot jij niet op naar Marokko? En marokko krijgt subsidie van Europa om die mensen een verblijfsvergunning te geven dus wees maar niet bang dat hetvolk het betaalt aangezien Marokkanen toch haast geen belasting daar betalen. Marokko doet het niet uit liefdadigheid maar voor een aardig zakcentje uit Europa"

Verandering begint bij jezelf a kah9ba, als marokko het voor mekaar had dan ging ik terug net als menig marokkaan. ALs die nederlanders geen allochtonen willen dan moet je #makemoroccogreat gaan maken. en niet voor overlast gaan zorgen of bolletjes gaan verkopen. En die zakcentjes die M6 en zijn naasten krijgen van
    de EU verdwijnt in hun eigen zakken en niet in marokkanse educatie of infrastructuur..en zeker niet in jou kontgat!

MVC Lid

Reacties
    6.560
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    Gigi7
    "Zo denken de Hollanders ook over allochtonen en asielzoekers. Waarom rot jij niet op naar Marokko? En marokko krijgt subsidie van Europa om die mensen een verblijfsvergunning te geven dus wees maar niet bang dat hetvolk het betaalt aangezien Marokkanen toch haast geen belasting daar betalen. Marokko doet het niet uit liefdadigheid maar voor een aardig zakcentje uit Europa"

Verandering begint bij jezelf a kah9ba, als marokko het voor mekaar had dan ging ik terug net als menig marokkaan. ALs die nederlanders geen allochtonen willen dan moet je #makemoroccogreat gaan maken. en niet voor overlast gaan zorgen of bolletjes gaan verkopen. En die zakcentjes die M6 en zijn naasten krijgen van
    de EU verdwijnt in hun eigen zakken en niet in marokkanse educatie of infrastructuur..en zeker niet in jou kontgat!
    Geert is het allemaal roerend met je eens.

Eigen land eerst!
    =The Mahdi is the protector of the knowledge, the heir to the knowledge of all the prophets, and is aware of all things=

MVC Lid

Reacties
    139
    02-10-2017

"Kijk dit kan Wilders zo van je overnemen."

Wilders is een zionist net als jou! Er is niks mis met wat nationalisme..Neem een voorbeeld aan Nederland, italie duistland of turkjie. Die landen doen het allemaal goed dankzij liefde voor hun vaderland en eigen volk! En jij zit hier in andermans land als een zamel jou hand open houden voor aalmoes smeken als een sletje. Jou eigen Koning M6 en azoulay hebben jou laten stikken.

MVC Lid

Reacties
    139
    02-10-2017

Al-Mahdi
    Verander jou naam in al-kawed! Past beter jou als billenspreider.

MVC Lid

Reacties
    6.560
    07-09-2016

Al-Mahdi
    Verander jou naam in al-kawed! Past beter jou als billenspreider.
    Dat woord ken ik niet.

Ik snap wel dat jij precies dezelfde woorden en kreten gebruikt als Wilders.
    Twee handen op een buik.
    =The Mahdi is the protector of the knowledge, the heir to the knowledge of all the prophets, and is aware of all things=

Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Dat woord ken ik niet.

Ik snap wel dat jij precies dezelfde woorden en kreten gebruikt als Wilders.
    Twee handen op een buik.
    Al quwed betekent pooier in het arabisch

https://arz.m.wikipedia.org/wiki/قواد

MVC Lid

Reacties
    6.560
    07-09-2016

"Kijk dit kan Wilders zo van je overnemen."

Wilders is een zionist net als jou! Er is niks mis met wat nationalisme..Neem een voorbeeld aan Nederland, italie duistland of turkjie. Die landen doen het allemaal goed dankzij liefde voor hun vaderland en eigen volk! En jij zit hier in andermans land als een zamel jou hand open houden voor aalmoes smeken als een sletje. Jou eigen Koning M6 en azoulay hebben jou laten stikken.
    Ik ben geen zionist. Waar haal je de onzin vandaan?

Maar jou uitspraken zijn gelijk aan die van Wilders, zie je dat echt niet?

" Er is niks mis met wat nationalisme"
    Is wilders met je eens.

"eigen volk!"
    Is wilders met je eens.

"En jij zit hier in andermans land"
    Is wilders met je eens.
    Ware het niet dat ik gewoon een Nederlander ben.
    En iedereen met een NL paspoort dat ook is.
    Praat die Wilders toch eens niet zo na.

"Jou eigen Koning M6 en azoulay hebben jou laten stikken."
    NIet mijn koning. Ik ben gewoon een Nederlander.

Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Ik ben geen zionist. Waar haal je de onzin vandaan?

Maar jou uitspraken zijn gelijk aan die van Wilders, zie je dat echt niet?

" Er is niks mis met wat nationalisme"
    Is wilders met je eens.

"eigen volk!"
    Is wilders met je eens.

"En jij zit hier in andermans land"
    Is wilders met je eens.
    Ware het niet dat ik gewoon een Nederlander ben.
    En iedereen met een NL paspoort dat ook is.
    Praat die Wilders toch eens niet zo na.

"Jou eigen Koning M6 en azoulay hebben jou laten stikken."
    NIet mijn koning. Ik ben gewoon een Nederlander.
    Al mahi , ga ergens ander hysterisch janken.. of wachten tot die turkse trol van een Djengiz komt inloggen

Stap nu over!