+ Reageer
1 tot 10 van 10
    MVC Lid

Reacties
    769
    12-11-2013

Exclamation Breaking news: racistisch Nederlandse minister.... Tegen Marokkaanse topfiscalist

https://www.volkskrant.nl/binnenland...caat~a4543779/

Werk je eindelijk goed dan misgunnen ze je vuile hollanders.

Amazigh

Reacties
    14
    13-09-2016

goedemorgen gozer

MVC Lid

Reacties
    20
    08-01-2017

Ja wat denk je. Dat ze willen dat je aan de top komt. Nederland wilt zich graag voor doen als een tolerant land. Maar in feite zijn het racisten eerste klas. Ik merk het alleen hier in mijn eigen buurtje. Ik heb Nederlandse buren. En er gingen roddels over mij dat ik een drugsdealer zou zijn omdat ik een dure auto rij en alles heb wat hun hartje begeert. Kijk hoe vies en jaloers ze zijn

MVC Lid

Reacties
    3.373
    14-02-2011

They want you to do Good,but never better,then them.
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.

O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

MVC Lid

Reacties
    769
    12-11-2013

Up

Amazigh

Reacties
    14
    13-09-2016

Hij zit wel diep indie elite wereld zelfs lid van de VVD

MVC Lid

Reacties
    338
    01-07-2008

oud nieuws! heb je niks beters te melden deze gast schreeuwt om aandacht en is zo blij dat hij in ene aandacht krijgt met zijn hamsterkop
    Trotste taqer3iest

Amazigh

Reacties
    14
    13-09-2016

Citaat Geplaatst door berkanmeid Bekijk reactie
    oud nieuws! heb je niks beters te melden deze gast schreeuwt om aandacht en is zo blij dat hij in ene aandacht krijgt met zijn hamsterkop
    Dat is totaaaal niet waar de media Zoekt hem juist steeds op. Hij zelf geeft er geen interviews over of iets. Hij zet soms statements op fb als er over hem geschreven wordt

MVC Lid

Reacties
    338
    01-07-2008

Citaat Geplaatst door Marroquino2.0 Bekijk reactie
    Dat is totaaaal niet waar de media Zoekt hem juist steeds op. Hij zelf geeft er geen interviews over of iets. Hij zet soms statements op fb als er over hem geschreven wordt
    nu lieg je er is recent nog een interview met hem geweest en hij heeft gewoon gesproken hij moet een keer ophouden nederland is en blijft een wilders land hij zal niks veranderen noch zal het hem lukken hij wint er zieltjes mee en zelf word hij er beter van niet jij of ik!
    Trotste taqer3iest

MVC Lid

Reacties
    260
    12-05-2017

Die brief. Wat voor slijmactie is dat en lid van vvd. Hij wilt er te graag bijhoren. Hij beseft niet dat hij zichzelf moet zijn. Hij zal nooit hetzelfde zijn, al vindt hij van wel. Zij zullen het hem toch wlke keer doen beseffen.

Stap nu over!