1. #16
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Zo te lezen hebben een aantal leden zich al in opperste staat van paraatheid gebracht.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    157
    25-04-2014

    Hoe jullie allemaal reageren is precies hoe de islamitische wereld in elkaar zit. I.p.v dat ze toenadering zoeken naar elkaar zodat de evenwicht kunnen bieden tegen de vijanden maar integendeel ze gaan elkaar in de haren vliegen. Waar ligt aan ? Zijn we dom of hebben we echt een achterlijke cultuur ? Deze vragen denk ik vaak aan wollah.

    Kijk naar westerlingen hoe zij voor elkaar opkomen en wat doen wij.... Strijd tegen elkaar voeren die ontstaan is ergens in het jaar 680.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    157
    25-04-2014

    Waarom kunnen we niet samenwerken ? Waarom zoeken we niet een oplossing met praten ipv oorlog voeren. Binnen de islamitische wereld is genoeg geld en mankracht om een wereld macht te worden.

    Verdeeldheid is waar onze profeet voor heeft gewaarschuwd. Je bent samen sterker en dat is wat het westen doet islamitische wereld tegen elkaar uitspelen zodat ze elkaar de middeleeuwen terug slaan. Hoe dom kan je zijn. Ziet de Arabische en islamitische wereld niet hoe ze bespeeld worden ?

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Nobele Bekijk reactie
    Waarom kunnen we niet samenwerken ? Waarom zoeken we niet een oplossing met praten ipv oorlog voeren. Binnen de islamitische wereld is genoeg geld en mankracht om een wereld macht te worden.

    Verdeeldheid is waar onze profeet voor heeft gewaarschuwd. Je bent samen sterker en dat is wat het westen doet islamitische wereld tegen elkaar uitspelen zodat ze elkaar de middeleeuwen terug slaan. Hoe dom kan je zijn. Ziet de Arabische en islamitische wereld niet hoe ze bespeeld worden ?
    Landen zoals saudi en uae zorgen juist nu expres voor verdeeldheid zodat moslims zich niet meer focussen op al quds aangezien zij zich zelf al hebben verkocht aan de duivelsgebroed.
    Maar helaas zien ze niet in dat dat juist ervoor zorgt dat mensen steeds een hekel aan ze beginnen te krijgen.

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    dit is ook zoiets, dit is een misschien een sprookje van al jazeera of iran die beef heeft met deze landne...

    Als het waar zou zijn dan roep ik op om alle leiders van MENA te verwijderen
    Ik ben niet iemand die conclusies trekt van een enkele nieuwsbron. Het is een conclusie dat ik heb getrokken nadat ik wat dingen heb gelezen of gezien.
    Grote kans dat ik het fout heb en het is geen feit maar mijn mening wat ik deel.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    247
    11-10-2014

    Het probleem is geld mensen Saoedis hebben dat te veel en nog een paar landen ze zijn zo rijk dat ze geen zin hebben in praten met andere landen die arm zijn in midden oosten en verder hebben ze geen zin in oorlog want dat bedreigt hun rijkdom geld is oorzaak van geweld en machtspel

  7. #22
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    Tayab ya akhi...


    Maar ik zeg wel dit: als dit waar is dan hoop dat alle mena leiders doodvallen. Kk pooiers

    Als je onze steden weggeeft aan zion dan ben je een fucking doorgedraaide hond
    Insha Allah.
    Zij plegen verraad naar onze ummah.

  8. #23
    Qatadah

    Reacties
    3.704
    21-10-2011

    Honden bijten hun baasje niet.

    Dus verwacht niks van de hukaam al arab/ atraak.






    .اللهم اضرب الظالمين بالظالمين وأخرجنا من بين أيديهم سالمين


  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    Geloof heeft geen prijskaartje, niks is kostbaarder dan dit.
    Hebben we gezien.. oorlog in het midden oosten gaat altijd om geloof en macht. Joden daarentegen werken samen of ze nu orthodox zijn of atheïst ze slachten elkaar niet af.

  10. #25
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom is Jeruzalem zo´n gewilde stad voor zowel de Israëliërs als de Palestijnen?
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Waarom is Jeruzalem zo´n gewilde stad voor zowel de Israëliërs als de Palestijnen?
    Het is geen Israelisch-Palestijnse kwestie het is een Islamitisch-Zionistische kwestie.
    Israël is de laatste Europese kolonie is het midden-oosten dat zonder problemen haar gang kan gaan zonder verantwoording af te leggen.
    Deze zogenaamde slachtoffers van de ''holocaust'' hebben al veel narigheid gebracht naar het midden-oosten.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Hebben we gezien.. oorlog in het midden oosten gaat altijd om geloof en macht. Joden daarentegen werken samen of ze nu orthodox zijn of atheïst ze slachten elkaar niet af.
    Daar denken de etiopische joden anders ik verwacht ook eerlijk gezegd dat je helemaal niks weet jij bent zon grote kontelikker van de kuffar .

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Waarom is Jeruzalem zo´n gewilde stad voor zowel de Israëliërs als de Palestijnen?
    Ja vraag ik mij ook af. Wat ik wel weet is dat Amerikanen Israël door dik en dun steunen vanwege hun religieuze overtuiging. veel Amerikanen en vooral politici zijn christenen en zij geloven dat het land Israël tot de joden behoren.

  14. #29
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Het is geen Israelisch-Palestijnse kwestie het is een Islamitisch-Zionistische kwestie.
    Israël is de laatste Europese kolonie is het midden-oosten dat zonder problemen haar gang kan gaan zonder verantwoording af te leggen.
    Deze zogenaamde slachtoffers van de ''holocaust'' hebben al veel narigheid gebracht naar het midden-oosten.
    Owkee, een geloofsdingetje.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja vraag ik mij ook af. Wat ik wel weet is dat Amerikanen Israël door dik en dun steunen vanwege hun religieuze overtuiging. veel Amerikanen en vooral politici zijn christenen en zij geloven dat het land Israël tot de joden behoren.
    Typerend reactie van een afvallige je weet helemaal niks over religie..