+ Reageer
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
31 tot 45 van 46
    PA3KIP

Reacties
    1.724
    25-01-2005

MVC Premium MVC Premium
    Waarom is Jeruzalem zo´n gewilde stad voor zowel de Israëliërs als de Palestijnen?
    only the flying spaghetti monster knows............

MVC Lid

Reacties
    1.367
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Waarom is Jeruzalem zo´n gewilde stad voor zowel de Israëliërs als de Palestijnen?
    Het is geen Israelisch-Palestijnse kwestie het is een Islamitisch-Zionistische kwestie.
    Israël is de laatste Europese kolonie is het midden-oosten dat zonder problemen haar gang kan gaan zonder verantwoording af te leggen.
    Deze zogenaamde slachtoffers van de ''holocaust'' hebben al veel narigheid gebracht naar het midden-oosten.

MVC Lid

Reacties
    5.587
    09-10-2015

Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Hebben we gezien.. oorlog in het midden oosten gaat altijd om geloof en macht. Joden daarentegen werken samen of ze nu orthodox zijn of atheïst ze slachten elkaar niet af.
    Daar denken de etiopische joden anders ik verwacht ook eerlijk gezegd dat je helemaal niks weet jij bent zon grote kontelikker van de kuffar .
    Citaat Geplaatst door Khodabanda Bekijk reactie
    In principe is er niks mis mee om met Israel samen te werken of te steunen.
    Een rawafid aan het woord

MVC Lid

Reacties
    941
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Ja vraag ik mij ook af. Wat ik wel weet is dat Amerikanen Israël door dik en dun steunen vanwege hun religieuze overtuiging. veel Amerikanen en vooral politici zijn christenen en zij geloven dat het land Israël tot de joden behoren.

PA3KIP

Reacties
    1.724
    25-01-2005

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Het is geen Israelisch-Palestijnse kwestie het is een Islamitisch-Zionistische kwestie.
    Israël is de laatste Europese kolonie is het midden-oosten dat zonder problemen haar gang kan gaan zonder verantwoording af te leggen.
    Deze zogenaamde slachtoffers van de ''holocaust'' hebben al veel narigheid gebracht naar het midden-oosten.
    Owkee, een geloofsdingetje.

MVC Lid

Reacties
    5.587
    09-10-2015

Ja vraag ik mij ook af. Wat ik wel weet is dat Amerikanen Israël door dik en dun steunen vanwege hun religieuze overtuiging. veel Amerikanen en vooral politici zijn christenen en zij geloven dat het land Israël tot de joden behoren.
    Typerend reactie van een afvallige je weet helemaal niks over religie..
    Citaat Geplaatst door Khodabanda Bekijk reactie
    In principe is er niks mis mee om met Israel samen te werken of te steunen.
    Een rawafid aan het woord

PA3KIP

Reacties
    1.724
    25-01-2005

MVC Premium MVC Premium
    Het is nu relatief rustig en ik zou zeggen: hou die status quo.
    Niks belemmert de Israëliërs om hun deel uit te bouwen.

Maar het is toch weer een geloofsdingetje.
    En dat zijn voor die fanatiekelingen daar (Israëliërs en Palestijnen) best wat schedelbasisfracturen en zwaar nekletsel waard.

MVC Lid

Reacties
    34
    21-10-2017

Als de onderdrukten een paar dagen van 'rage' aankondigen wordt dat een oorlogsverklaring genoemd door dezelfde staat die systematisch illegaal en ongestraft Syrië en Libanon bombardeert zonder dat daar in de VS gecontroleerde westerse pers veel aandacht aan besteed wordt. Alsof het schenden van de souvereiniteit van andere landen een voorrecht van Israël zou zijn. Ik vrees dat die aggressors hun eigen hypocrisie niet eens merken, zo ver verheven voelen ze zich boven andersgelovigen. Maar o wee als de zo goed als ontwapende palestijnen weer eens wat stenen beginnen gooien of huis tuin en keuken 'raketten' over hun gevangenis muur durven vuren. Dan vindt men het normaal weer wat stadsblokken plat te leggen als antwoord. Dit is inhumaan maar het mag amper gezegd tegenwoordig.

De beslissing van Trump om Jeruzalem als hoofdstad van Israel te verkondigen gaat in tegen het internationaal recht. Dat zou eigenlijk het punt van discussie dienen te zijn
    <<< Do Not Cry as a Woman For What You Could Not Defend as a Man. >>>

MVC Lid

Reacties
    1.564
    05-02-2017

MVC Lid

Reacties
    2.169
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Daar denken de etiopische joden anders ik verwacht ook eerlijk gezegd dat je helemaal niks weet jij bent zon grote kontelikker van de kuffar .
    Die Gigi7 heeft ook haar verstand in haar achterwerk zitten lijkt het.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Bij twijfel . . . .

Reacties
    12.667
    20-11-2006

Ze zijn een beetje laat met hun reacties. Het Congres heeft in 1995 Jeruzalem al erkend als hoofdstad van Israel. Ook Obama heeft in diverse speeches gerefereert naar Jeruzalem als hoofdstad.
    Trump voert een besluit uit van 22 jaar geleden.
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

MVC Lid

Reacties
    2.169
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door LaPoekel Bekijk reactie
    Ze zijn een beetje laat met hun reacties. Het Congres heeft in 1995 Jeruzalem al erkend als hoofdstad van Israel. Ook Obama heeft in diverse speeches gerefereert naar Jeruzalem als hoofdstad.
    Trump voert een besluit uit van 22 jaar geleden.
    Ach,Jeruzalem is in het verleden vaker van eigenaar gewisseld.

Uiteindelijk zal de definitieve beslissing bijzonder slecht vallen voor Israel.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Stap nu over!