+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 34 van 34
    Wahba-Allah

Reacties
    10.113
    25-11-2013

Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ja klopt haha. Maar als je kijkt bij je topics dan staat ie er nog steeds. Dat is toch slecht?
    Klopt. Als je eerst voor geen avatar kiest daarna een blanco(wit)afbeelding kiest en daarna weer geen avatar kiest. Dan is je foto in ieder geval weg en zie je alleen een blanco avatar bij je topics. Omslachting maar goed dan is je privé foto wel weg.

MVC Lid

Reacties
    46
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Klopt. Als je eerst voor geen avatar kiest daarna een blanco(wit)afbeelding kiest en daarna weer geen avatar kiest. Dan is je foto in ieder geval weg en zie je alleen een blanco avatar bij je topics. Omslachting maar goed dan is je privé foto wel weg.
    Ja heb ik ook gedaan. Wel heel omslachtig allemaal. Ik vind het ook raar dat je topic niet kunt verwijderen bij 100+ reacties en dat ze na een bepaalde tijd helemaal niet verwijderbaar zijn. Duivelse forum dit.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

MVC Lid

Reacties
    247
    24-04-2017

Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Het is niet een kwestie van kunnen, maar van willen. Ik ben zuinig op mijn puntjes en woorden.
    Ik meen het, je kunt geen groen geven. probeer maar bij iemand.

MVC Lid

Reacties
    46
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Ik meen het, je kunt geen groen geven. probeer maar bij iemand.
    Ik geef geel haha. True.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

Stap nu over!