1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Teruggaan naar je ex

    Wie is er ook teruggegaan naar zijn ex? Ik heb het twee keer uitgemaakt met mijn ex-man, twee keer en ieder keer haalde hij mij over om het toch nog een keer te proberen, omdat hij van mij hield. En iedere keer mislukte het tot op het punt dat hij mij te vaak pijn heeft gedaan. Gewoon te vaak.

    Ex-en kunnen je zo goed manipuleren, omdat ze al je zwakke plekken kennen, maar wat ze niet kunnen is je nooit meer kwetsen.

    Gun je jezelf dan zo een leven?
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Nee, zou ook nooit teruggaan. Ze zullen altijd weer dezelfde fouten herhalen. Het is beter om verder te gaan met een nieuw persoon.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.699
    07-03-2009

    Citaat Geplaatst door m0rena Bekijk reactie
    Ex = exit
    Jij bent exit.

  4. #4

    Reacties
    131
    30-05-2011

    Jij bent verrot ajuus!

    Verdriet is als het water van de fontein


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.699
    07-03-2009

    Nee jij met je ex(en) bent puur en zuiver

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    25-09-2010

    Niet de schuld bij de man leggen door te zeggen dat je goed gemanipuleerd bent. Je wilde het zelf ook.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    Nee, zou ook nooit teruggaan. Ze zullen altijd weer in dezelfde fouten herhalen. Het is beter om verder te gaan met een nieuw persoon.
    Ja, hoe graag je ook wil dat jullie gaan lukken. Het gaat niet. Enerzijds omdat Allah een relatie voor het huwelijk heeft verboden en anderzijds omdat jullie al het leuke en nieuwe voor het huwelijk hebben meegemaakt en te veel van elkaar hebben gezien en meegemaakt. De koek is dan op en wat er overblijft zijn kruimels die vies tegen gaan vallen en een echtscheiding binnen een x aantal maanden.

    Je bent een oen als je dit jezelf aandoet.
    Citaat Geplaatst door m0rena Bekijk reactie
    Ex = exit
    Ja. Mijn ex-man en ex-verloofde. Ex staat er voor en dat is niet voor niets.
    Citaat Geplaatst door trabando1 Bekijk reactie
    Niet de schuld bij de man leggen door te zeggen dat je goed gemanipuleerd bent. Je wilde het zelf ook.
    Ik heb spijt dat ik erin meeging, want het heeft me alleen maar nog meer pijn en teleurstelling bezorgd. Allah brengt je iets beters op je pad, we moeten er dan wel voor openstaan.
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Slaap lekker mensen. Ik ga dromen van mijn lieve man en zijn warme arm om mijn middel. ❤️
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Morgen wordt ie wakker en heeft ie spijt dat hij jou ooit heeft laten gaan. Zo gaat het altijd. Mannen, oef.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Morgen wordt ie wakker en heeft ie spijt dat hij jou ooit heeft laten gaan. Zo gaat het altijd. Mannen, oef.
    , dit is zo waar!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    er zijn ook mannen die helemaal gelukkig zijn dat ze liever hadden haar nooit tegen waren gekomen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    als een man ergens spijt van heeft is dat hij dan niet naar zijn moeder heeft geluisterd die al zei ze is een nachtmerrie.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    er zijn ook mannen die helemaal gelukkig zijn dat ze liever hadden haar nooit tegen waren gekomen
    In jouw geval is het te begrijpen maar heel veel mannen verpesten het zelf en krijgen achteraf spijt.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Butterflyyy Bekijk reactie
    , dit is zo waar!
    Zul je zien dat juist hij de uitzondering op de regel is. Ik heb iets doms gedaan en nu heb ik spijt.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Ik zou het niet doen. Het is niet voor niets je ex.