+ Reageer
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 105
    MVC Lid

Reacties
    2.013
    31-10-2011

“Waarlijk, degenen die ongelovig zijn besteden hun bezittingen om (anderen) af te houden van de weg van Allah. Vervolgens zullen zij het (zo blijven) besteden, waarna het een bron van spijt voor hen wordt. Vervolgens zullen zij verslagen worden…
    “Zij wensen het Licht (de openbaring) van Allah te doven met hun monden (door het ‘tovenarij’ etc. te noemen), terwijl Allah Zijn Licht vervolledigt, ook al haten de ongelovigen (dit).

MVC Lid

Reacties
    2.013
    31-10-2011

“Waarlijk, degenen die ongelovig zijn besteden hun bezittingen om (anderen) af te houden van de weg van Allah. Vervolgens zullen zij het (zo blijven) besteden, waarna het een bron van spijt voor hen wordt. Vervolgens zullen zij verslagen worden…
    “Zij wensen het Licht (de openbaring) van Allah te doven met hun monden (door het ‘tovenarij’ etc. te noemen), terwijl Allah Zijn Licht vervolledigt, ook al haten de ongelovigen (dit).

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

Hhhhh wanhopige poging tot azul propaganda over de rug van de palestijnen

Het staat bekend dat jullie azulisten hoe rtjes zijn van de zionisten

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie

MVC Lid

Reacties
    139
    02-10-2017

B52
    "Al Quds gebruiken voor A-zulistische doeleinden.. heb je geen eer of schaamte kk hond."

Skoet a wouldka9hba, jij moet vooral praten over eer en trot gesproken Hier is een leuk citaat van b52"" Ik ben liever duizend keer joods dan om 1 gore shitlijers te zijn in Iran. Israel lijkt op GreenPeace "

Skoet a zamel

MVC Lid

Reacties
    2.177
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Marroquino2.0 Bekijk reactie
    Hhahaha alsof trump iets geeft om deze dikke mongool
    M6 is geen dikke mongool maar Marokko heeft niks in te brengen op de wereldpolitiek laat staan dat er wordt geluisterd naar Rabat.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

MVC Lid

Reacties
    58
    10-11-2017

Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Militair ingrijpen anders moeten ze allemaal hun mond houden
    grappemaker, marokko koopt jaarlijks voor honderden miljoen euro's aan militaire hardware van israel.
    jullie downies laten mij vaak lachen hier

al deze statements van de zogenaamde arabische leiders zijn allemaal voor de buhne, het interesseert ze werkelijk geen ene moer wat er in andere landen gebeurt.

MVC Lid

Reacties
    139
    02-10-2017

B52
    Waarom reageer je opjezelf?"

Ik ben een trotse marokkaan .. niet zo'n zemal die b52 heet enzijn billen spreid voor andre azaoulay en m6

MVC Lid

Reacties
    2.177
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Crackjunkie Bekijk reactie
    grappemaker, marokko koopt jaarlijks voor honderden miljoen euro's aan militaire hardware van israel.

al deze statements van de zogenaamde arabische leiders zijn allemaal voor de buhne, het interesseert ze werkelijk geen ene moer wat er in andere landen gebeurt.
    Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    B52
    Waarom reageer je opjezelf?"

Ik ben een trotse marokkaan .. niet zo'n zemal die b52 heet enzijn billen spreid voor andre azaoulay en m6

Dat jullie nog reageren op die psychisch gestoorde B52.

Iedereen negeert hem en jullie geven die rat aandacht.,
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

MVC Lid

Reacties
    411
    24-11-2017

B52
    "Al Quds gebruiken voor A-zulistische doeleinden.. heb je geen eer of schaamte kk hond."

Skoet a wouldka9hba, jij moet vooral praten over eer en trot gesproken Hier is een leuk citaat van b52"" Ik ben liever duizend keer joods dan om 1 gore shitlijers te zijn in Iran. Israel lijkt op GreenPeace "

Skoet a zamel

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Ik ben een nazaat van Ali Abu Talib ra met bewijs. Ik ben heilig verklaard door de Paus kk mongool

MVC Lid

Reacties
    139
    02-10-2017

B52
    Marokko is geen arabisch land al kawad

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Crackjunkie Bekijk reactie

leiders komen en gaan, als ze niet leveren mogen ze opkk. Anders moet het volk hun een handje helpen

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

B52
    Marokko is geen arabisch land al kawad
    Al quwAd huwa bebek

MVC Lid

Reacties
    139
    02-10-2017

B52
    "Al quwAd huwa bebek"

Skoet a zamel,!Jou bebek is een neger uit de congo, je bent een bastaard mix! Ga terug a naar de jungle a Wouldkachba, je hebt geen trots en je bent geen marokkaan #fakenationalist.

Stap nu over!