+ Reageer
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 5 6 7
91 tot 105 van 105
    Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Iwa een ieder zal krijgen wat hem of haar toebehoort. Zij moeten die Abbas als eerste aanpakken!
    hij is idd heel erg zwak. Ik ben geen fan van 7amas vanwege hun vriendschap met de shitlijers maar die zijn niet bang om te vechten

MVC Lid

Reacties
    3.319
    26-12-2015

Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    hij is idd heel erg zwak. Ik ben geen fan van 7amas vanwege hun vriendschap met de shitlijers maar die zijn niet bang om te vechten
    Indd, dat zijn de enige die gek genoeg zijn. Hoe dan ook, dit zal nog een staartje krijgen. Denk dat het er nog gekker en zieker aan toe zal gaan, ik hou echt mijn hart vast en ga nergens heen waar het druk is
    The dream is the real. The hustle is sold separately

Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Indd, dat zijn de enige die gek genoeg zijn. Hoe dan ook, dit zal nog een staartje krijgen. Denk dat het er nog gekker en zieker aan toe zal gaan, ik hou echt mijn hart vast en ga nergens heen waar het druk is
    hhhhhhh

Goed zo ukhti, blijf lekker thuis met je beste vriendin: mama

MVC Lid

Reacties
    411
    24-11-2017

Mujahideen gaat voeten aan de grond krijgen daar tussen die neppe joden en wapens beschikbaar stellen aan de bevolking waar hamas en fata7 die juist van hen afpakken.

Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Mujahideen gaat voeten aan de grond krijgen daar tussen die neppe joden en wapens beschikbaar stellen aan de bevolking waar hamas en fata7 die juist van hen afpakken.
    we moeten jouw bewapenen

MVC Lid

Reacties
    411
    24-11-2017

we moeten jouw bewapenen
    Eerst een trainingskamp bezoeken

Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

Eerst een trainingskamp bezoeken
    Tazzz kan je niet met wapens omgaan... wat een homo joh

MVC Lid

Reacties
    31
    29-11-2017

Vele sukkels worden boos, omdat Trump nu officieel heeft erkend dat Jeruzalem de hoofstad is van Israel.

Een handtekening en een serie trillingen in het luchtledige (speech) van Emir Trump maakt jullie boos, terwijl de feiten en de realiteit aantoond dat Israel al meer dan 60 jaar de baas is in Jeruzalem.

De Joden hebben hun land gesticht genaamd Israel en het wordt door bijna alle landen erkend, met een uitzondering van slechts een paar en dit wordt dan slechts gedaan voor de buhne.

De Arabische moslims hadden vroeger ook Syrie, Perzie, Noord-afrika, etc bezet. Het recht van de sterkste wint.

De moslims in Israel kunnen gewoon de 5 pilaren van de islam praktiseren. Islam in Israel is niet verboden zoals dat wel het geval is in Birma, China of Centraal Afrika.

En als je toch een islamitische of een Arabisch nationalistische land wilt stichten in Israel/Palestina dan moet je maar een leger stichten en het land bevrijden.

Met janken en zielig doen is er nooit een land bevrijd of bezet.

MVC Lid

Reacties
    236
    30-10-2017

Wapens alleen zijn niet genoeg.Je hebt ook intelligentie en technologie nodig.En die laatste 2 daar ontbreekt het nogal aan in de arabische wereld.Eerlijk is eerlijk de israelische luchtmacht en marine is veel sterker dan die van alle arabieren bij elkaar.Het is de waarheid en realiteit.

MVC Lid

Reacties
    411
    24-11-2017

Tazzz kan je niet met wapens omgaan... wat een homo joh
    IK ben ook niet zo aggressief en gevaarlijk als jij.

Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

IK ben ook niet zo aggressief en gevaarlijk als jij.
    Klopt, ik ben een echte gangster, in de toilet maak ik iedereen bang

MVC Lid

Reacties
    2.177
    26-05-2017

Het wordt dat M6 erkent dat zijn vader en land de grootste steunpilaren zijn geweest voor Israel.

Vergeet niet dat Marokko in november 2016 tegen een Palestijnse staat heeft gestemd.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Het wordt dat M6 erkent dat zijn vader en land de grootste steunpilaren zijn geweest voor Israel.

Vergeet niet dat Marokko in november 2016 tegen een Palestijnse staat heeft gestemd.
    ik heb je gemeld

MVC Lid

Reacties
    411
    24-11-2017

ik heb je gemeld
    Waarom? Hij heeft gelijk.
    Laat je blinde liefde voor de tawaghit nou achter je en erken de haqq.

Verbannen

Reacties
    218
    16-11-2017

Waarom? Hij heeft gelijk.
    Laat je blinde liefde voor de tawaghit nou achter je en erken de haqq.
    azulisten staan bij mij in het rijtje van zionisten en shitlijers.

Stap nu over!