1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Herken jij jezelf hierin? Dan zoek ik jou!

    LOTGENOTEN GEZOCHT

    Selaam o3laykom

    Er is 1 doelgroep die zich vaak verscholen houdt. En dat zijn mensen met beperking. Ik weet dat het moeilijk is om voor je beperking uit te komen. Mensen lachen je vast vaak uit, zien eerst je beperking en dan pas jou of denken dat je dom bent.

    Maar iedereen is geschapen door Allah subhan wa ta3la. Iedereen heeft zijn tekortkomingen en iedereen heeft zijn prachtige kanten!

    Dat een persoon gezond is van lichaam, wilt niet zeggen dat die gezond is van imaan!!! Iemand kan zien maar Zien de tekenen van Allah subhan wa ta3la niet. Iemand kan horen, maar horen de tekenen van Allah subhan wa ta3la niet! Iemand kan lopen, maar loopt niet op het juiste pad van Allah subhan wa ta3la.

    Dat je gezond bent. Betekent enkel dat je in een grote gevangenis leeft vol gevaren. Dat je 10 x harder je best moet doen. Al lijkt dat niet zo, omdat alles vanzelfsprekend gaat.

    Dat je een beperking hebt, wilt enkel zeggen dat je een gunst hebt van Allah subhan wa ta3la, je ledenmaten zullen apart tegen je getuigen op de dag des oordeels... maar hoe kan dat als iets niet werkt in deze dounya?!

    Besef en tel je zegeningen hoe zwaar het nu ook lijkt.

    Ik kom graag in contact met broeders en zusters die ook een beperking hebben. Om te kijken hoe zij in het leven staan.

    Er is ook een fb groep: https://m.facebook.com/groups/2084120681815777 hier kunnen jongeren met een beperking onbezorgd praten over allerlei zakem!

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Allah ie shafik. Hou je sterk. Zuster.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    Allah ie shafik. Hou je sterk. Zuster.
    ik zit er totaal niet mee Alhamdoulilah ameen! Moge Allah subhan wa ta3la je belonen voor je dua. Ik hoop hiermee de doelgroep uit het taboe hokje te halen en heb samen te brengen. En ooit een ummah creeeren waar echt iedereen geaccepteert wordt in daden en niet enkel in woorden!