1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Hier wordt at-Tawassul heel goed uitgelegd. Moge Allah zowel de sheikh als de vertaler van dit prachtige werk rijkelijk belonen met de hoogste plaats in Jannah Allahuma amin.

    Een beknopte weergave van de voorgeschreven en verboden tawassoel


    file:///C:/Users/laptop/Downloads/at-tawassul%20-%20badr%20al-3utaybi.pdf
    Ja, maar wij zitten niet op jouw laptop, maar op het internet. Dus deze link is best wel nutteloos.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  2. #32
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Extreme-sufis weigeren vast te houden aan de Kuran en de sunnah en blijven liever hun sufi-sheikhs blind volgen in hun fouten.


    En de profeet salalahu alaihi wa salam heeft gezegd: “Ik heb jullie twee zaken nagelaten, en jullie zullen niet dwalen zolang jullie hieraan vasthouden, het Boek van Allah en mijn Soennah!” (Al-H’aakim en al-Bayhaqie.)

    De profeet salalahu alaihi wa salam zei niet wend je af van de kuran en de sunnah en hou je vast aan de meningen van de geleerden na mij.


    Het is ook niet toegestaan om een zaak in te voeren in de aanbidding waar geen bewijs voor is.

    De profeet salalahu alaihi wa salam was gewoon in zijn preken te zeggen: “…de meest waarachtige spraak is het Boek van Allah (de Qor-aan), en de beste leiding is de leiding van Moh’ammed (de Soennah). De slechtste (religieuze) zaken zijn de nieuwe verzonnen zaken (bid’ah), elke nieuwe verzonnen zaak is een innovatie, en elke innovatie is een dwaling, en elke dwaling is in het Vuur.” (Overgeleverd door an-Nasaa-ie en verhaald door Djaabir ibn ‘Abdoellaah.)

    Er zijn innovaties van grote shirk zoals het aanbidden van graven en er zijn innovaties die geen shirk bevatten en een persoon niet buiten de islam plaatst. Een geleerde kan 1 van de twee bedoelen wanneer hij spreekt over innovaties.
    Ze weten niet eens meer wat ze zeggen. En elke keer zeggen ze, keer terug naar die en die geleerden. Men zegt niet eens meer wat zegt de Quran en de soenna.

    Masaken.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ze weten niet eens meer wat ze zeggen. En elke keer zeggen ze, keer terug naar die en die geleerden. Men zegt niet eens meer wat zegt de Quran en de soenna.

    Masaken.

    Nog erger, ze spotten met mensen die het woord van Allah en Zijn profeet verspreiden.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mbo Bekijk reactie
    Nee niet. Als je niet alle bewijsstukken kent, waarom meng je je dan in een discussie waar je geen totale kennis van hebt?

    .

    Omdat hij verliefd is, ik weet het nu 100 % zeker.

  5. #35
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Nog erger, ze spotten met mensen die het woord van Allah en Zijn profeet verspreiden.
    Spotten? Men zegt dat ze priesters zijn. Wie zijn dan de takfieris dan?

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Spotten? Men zegt dat ze priesters zijn. Wie zijn dan de takfieris dan?

    Als je tawhid kent dan weet je wie moslims zijn en als je shirk kent dan weet je wie mushrikin zijn. Je hebt moslims die overdrijven in takfir zoals je ook moslims hebt die overdrijven in tabdi3. Khawarij zijn degenen die extreem zijn in takfir, zij verrichten takfir op moslims die zondes plegen, ze keren niet terug naar de Kuran en de sunnah.

    Vandaag leven we in een dag waar iemand spontaan als ongelovige wakker kan worden. Ik vind het bizar dat iemand heel lief en zacht is tegen ongelovigen en hard tegen moslims

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Omdat hij verliefd is, ik weet het nu 100 % zeker.
    Op wie dan?
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Op wie dan?

    Op Durani

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Op Durani
    Durani is een man en ik ook? Ben je nou zo laag gezonken dat je zelfs mensen van homoseksualiteit beschuldigd?
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Durani is een man en ik ook? Ben je nou zo laag gezonken dat je zelfs mensen van homoseksualiteit beschuldigd?

    Sorry. Dacht dat jij een vrouw bent.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Durani dit, Durani dat. Ik ben niks. Ik ben niet belangrijk.

    Laat mij met rust.

    Allemaal leugens en misinterpretaties. Lieg niet over mij.

    Shame on you.

    Ik zou gereageerd hebben, maar je bent zo onbelangrijk dat dit mij niet veel boeit.

    Iedereen weet waar ik voor sta en ze kennen jou viesheid ook.

    To izzo man tashaa, wa todhilu man tashaa!!!

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Durani dit, Durani dat. Ik ben niks. Ik ben niet belangrijk.

    Laat mij met rust.

    Allemaal leugens en misinterpretaties. Lieg niet over mij.

    Shame on you.

    Ik zou gereageerd hebben, maar je bent zo onbelangrijk dat dit mij niet veel boeit.

    Iedereen weet waar ik voor sta en ze kennen jou viesheid ook.

    To izzo man tashaa, wa todhilu man tashaa!!!

    Ik weet waarom jij een reactie plaatst.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Ik mag eigenlijk wel blij zijn, ik ben de eerste vrouw die jullie beide tegelijk op jullie plek zet. Jullie dachten geleerden te zijn in Islamhoekje en met vrouwen gezellig flirten om hen zo blind te maken voor jullie dwalingen.

    Iedere oprechte moslim ziet de dwaling van Durani en zijn hondje die hem blind prijst.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Ik weet waarom jij een reactie plaatst.
    Laat me raden : omdat ik verliefd op je ben?

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Jij weet heel goed waarom.