+ Reageer
1 tot 6 van 6
    MVC Lid

Reacties
    4
    23-11-2017

Mensen help me ik zit met een probleem!

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek na iemand die kan zien of er wat met je is of dat r iemand is die het zelfde heb meegemaakt !
    Het zit namelijk zo elke jongen die ik leer kennen vind me geweldig leuk contact , maar dan zit ik nog op afstand de aap uit de mouw te kijken , wanneer ik hem een kans wil geven of meer geïnteresseerder begin te raken dan stopt dat opeens ik snap dat heel veel mensen nu zullen denken van Huh wtf maar ik voel dat er iets niet klopt want ze verdwijnen allemaal opeens zonder reden en nou als het ma bij 1 iemand of 2 gebeurd zou ik nog denken Oke maar ik maak het nu elke x weer mee dat ik me zorgen maak of iemand wat bij mij heb gedaan ofzo!

Wil iemand zich melden die miss het zelfde meemaakt of herkent

Bedankt

MVC Lid

Reacties
    546
    10-04-2003

Waar denk je dan aan? Sihr? Tegenwoordig gaat het nou eenmaal zo. Op social media genoeg leuke en knappe Marokkaanse meisjes waar ze ook geïnteresseerd in zijn. En dan verdwijnen ze. Het zal ooit een keer wel goed gaan met de juiste man. Misschien moet je niet te lang de aap uit de mouw kijken. Wellicht denken ze dat je geen interesse hebben. Het moet wel van twee kanten komen. Hard to get spelen, heeft ook zo zijn nadelen.
    hate is signe of weakness

MVC Lid

Reacties
    4
    23-11-2017

Ik snap wat jr bedoelt echt waar maar ik heb dat gevoel ook gewoon dat het niet klopt ik bedoel hard To het nee niet echt maar uit het niets hoor je niks meer terwijl het elke dag heledag bellen smsen appen is wel vreemd dan toch

MVC Lid

Reacties
    4
    23-11-2017

??

MVC Lid

Reacties
    536
    24-05-2017

Dat komt omdat je je normen & waarden bent vergeten.
    Hoe oud ben je?

MVC Lid

Reacties
    546
    10-04-2003

Dat is idd vreemd ja. Waar ontmoet je ze? Leer je ze op verschillende manieren die mannen tegen? Word je door steeds dezelfde vriendin gekoppeld bijvoorbeeld?

Stap nu over!