+ Reageer
1 tot 8 van 8
    MVC Lid

Reacties
    716
    08-01-2007

Waarom Marokko ver komt.

Marokko speelt tegen aanvallende ploegen. Ruimte komt gegarandeerd in de achterhoede van de tegenpartijen. InshaAllah ik heb vertrouwen op 2e plek. En dan feesten in marokko in de zomer. Dit zijn dille wedstrijden die we gaan meemaken.

MVC Lid

Reacties
    31
    05-06-2015

Dat zou heel goed kunnen, ik denk alleen niet dat we te vroeg moeten juichen nu we gekwalificeerd zijn.
    Ze staan tenslotte niet tegenover makkelijke landen EN Marokko heeft al niet meegedaan sinds 1998.

MVC Lid

Reacties
    54
    22-09-2017

Marokko heeft wk al gewonnen toch? Laats gekke rwina en fsayah. Dus de groepsfase komen ze niet doorheen.

MVC Lid

Reacties
    251
    19-05-2017

ik zie het overal op voetbal sites en op youtube comments marokkanen denken dat we brazillie zijn
    echt tenen kromend we hebben letterlijk nog niks bereikt en we rollen wel even spanje en portugal op
    komop zeg wees realistisch en bescheiden als we niet vernedered worden hebben we het al goed gedaan
    tuurlijk wil je zover mogelijk komen en zo moeten we ook voetballen maar mensen schieten echt door bij elke succes denken ze dat ze er al zijn

MVC Lid

Reacties
    6.386
    07-12-2012

We moeten vertrouwen hebben in onze jongens. Ze gaan er alles aandoen om ver te komen. Topicstarter heeft een punt in zijn verhaal...

MVC Lid

Reacties
    1.431
    23-01-2014

marokko wint van Iran
    Gelijk tegen Portugal
    En verlies tegen Spanje

Portugal wint van Iran
    Verliest tegen Spanje
    En gelijk tegen marokko
    Marokko 4 punten
    Portugal 4 punten