1. #46
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hij maakt zelfs bij landenteams er een Real vs Barça discussie van.

    ''Nee euhh...tegen Portugal lukt wel want Ronaldo (Real Madrid), maar Spanje wordt lastig want Iniesta en Busquest (Barça), maar Marokko scoort er wel minimaal 1 want Ramos (Real Madrid)."
    Hij heeft gelijk.

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    69
    22-04-2016

    Zooo trissiniti leef jij nog 1 meter 60 mannetje je bent al over de 30 schaam je niet

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Marokko zal gewoon van Portugal winnen en van Iran en van Spanje inchallah en daarna groepswinnaar worden

    Sowieso winst tegen Portugal en tegen Iran ...dat kan ik alvast verzekeren voor jullie
    Precies mensen overschatten Portugal hier. Alleen maar omdat ze op het slechtste EK aller tijden de beker hebben gewonnen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Hij maakt zelfs bij landenteams er een Real vs Barça discussie van.

    ''Nee euhh...tegen Portugal lukt wel want Ronaldo (Real Madrid), maar Spanje wordt lastig want Iniesta en Busquest (Barça), maar Marokko scoort er wel minimaal 1 want Ramos (Real Madrid)."
    hey, waarom negeer je mij?

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Marokko zal gewoon van Portugal winnen en van Iran en van Spanje inchallah en daarna groepswinnaar worden

    Sowieso winst tegen Portugal en tegen Iran ...dat kan ik alvast verzekeren voor jullie
    Het gaat heel moeilijk worden voor Marokko. Ik zie Marokko de 2e ronde niet halen.

    Iran gelijkspel,met een beetje geluk en scherpte Porugal gelijk spel en verlies tegen Spanje.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Als het aan Wrongbet ligt speelt Marokko met 5-5 tegen spanje.

    Goals spanje
    1 eigen goal van Hakimi en 4 goals door Iniesta/Busquets

    Goals Marokko
    3 goals door fouten van Ramos en 2 own goals van Ramos



    Gekke dammen

    VIVA Maghreb!!!

    Inshallah maakt Marokko gehakt van Portugal en Spanje.
    Dan hoop ik dat ze het Argentinië van Messi onderweg naar de Finale tegen komen en deze kleine heumeu aanpakken!!!

    Deze kleine heumeu weet toch niet hoe je een prijs wint met je land.
    Hala Madrid y nada mas

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    280
    27-05-2013

    Wat een poesje deze topicstarter.

  8. #53
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Oh nee. Daar heb je onze steen weer vriend van C Ronaldo.