1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Stratis is verdubbeld sinds vorige week

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    ik teken voor die 10 euro... heb er deze al week al paar duizend gekocht ;-)
    Ripple gewoon laten staan. Je weet nooit wat de toekomst gaat brengen. Ik vraag mij alleen af, stel de Bitcoin gaat ooit crashen. Neemt de Bitcoon de rest van de cryptos ook mee in zijn val? Domino effect...

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ripple gewoon laten staan. Je weet nooit wat de toekomst gaat brengen. Ik vraag mij alleen af, stel de Bitcoin gaat ooit crashen. Neemt de Bitcoon de rest van de cryptos ook mee in zijn val? Domino effect...
    denk dat dat wel gebeurt met de coins die echt stijgen of dalen met de bitcoin zoals ETH en LTC...

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ripple gewoon laten staan. Je weet nooit wat de toekomst gaat brengen. Ik vraag mij alleen af, stel de Bitcoin gaat ooit crashen. Neemt de Bitcoon de rest van de cryptos ook mee in zijn val? Domino effect...
    Als bitcoin zal crashen, dan betekend het dat geld uitgecasht wordt. De vraag wordt minder, dit resulteert op een daling. Het geld dat uitgecasht wordt, kan of in de alts gestopt worden of het wordt in fiat uitgecasht. Omdat er nu veel nieuwe investeerders zijn gekomen vanuit fiat en niks hebben met de alts, is de kans daar dat als de bitcoin nu wat in gaat zakken het geld uitcasht wordt in fiat(dus euro/dollar etc).

    Normaal gesproken kan je ervan uitgaan dat bitcoin en de altcoins asynchroon van elkaar zijn. Zodra de een stijgt, daalt de ander. Bitcoin heeft nu heel veel nieuw geld erbij gekregen, dus het kan alle kanten op. Wel denk ik dat bitcoin voorlopig nog mooi zal blijven groeien. Ik denk dat hij voor 2018 de 20k aan zal tikken, dit op basis van de huidige opwaardse trend en vele analisten die dit aantonen in hun technische analyses. Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten. Doe altijd je eigen onderzoek.
    Andere gebruiker.

  5. #35
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door taqwa_lillah Bekijk reactie
    ik heb 75 eu aan stratis gekocht paar maanden terug. toen werd het opeens 25 eu waard. Nu loopt het weer omhoog.... Twijfel om bij te kopen en even te laten staan.
    de koers van stratis is stijgende at the moment

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Ja ik schaf ze aan met BTC of ETH. Ik heb ze wel al een tijdje nu, par dagen terug wat bijgekocht. Omdat ik ze voor de lange termijn laat heb ik ze op een offline Wallet staan. De ledger nano s ondersteunt IOTA nog niet, je kan het dan offline op een desktop Wallet bewaren.
    top! dank je wel.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    120
    14-01-2016

    over een paar dagen kunnen ook beurshandelaren officieel speculeren over de bitcoin


    https://www.youtube.com/watch?v=JXMxVATag3c

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    120
    14-01-2016

    wat info over de nederlandse belastingdient en de bitcoin


    https://www.youtube.com/watch?v=vAtMCFOQYAw

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-05-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    de koers van stratis is stijgende at the moment
    18 dec staat er een release gepland. De prijs zal oplopen tot de 18e.
    I will seduce you with my craziness

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-05-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ripple gewoon laten staan. Je weet nooit wat de toekomst gaat brengen. Ik vraag mij alleen af, stel de Bitcoin gaat ooit crashen. Neemt de Bitcoon de rest van de cryptos ook mee in zijn val? Domino effect...
    Het slagen van crypto currency is afhankelijk van succes van de Bitcoin. Ik geloof zelf dat in de loop van tijd, alts de bitcoin zullen inhalen.
    Bitcoin heeft nog steeds een schaalbaarheidsprobleem..(snelheid en capaciteit van de transacties), ethereum heeft bitcoin ingehaald als het gaat om aantal transacties over de blockchain.

    Bitcoin momenteel dominant in crypto wereld, als gevolg van introductie futures (speculatie derivaten) door zowel de VS als Japan.
    I will seduce you with my craziness

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    120
    14-01-2016

    marc van der chijs een van de rijkste nederlanders en een van de meest succesvolle nederlanders op tech gebied , hij heeft al behoorlijk wat tech bedrijven op zijn naam staan , hij voorspelt dat de echte bitcoin hype nog moet komen en dat veel mensen spijt zullen krijgen dat ze niet in 2017 zijn ingestapt toen de prijs nog maar 15.000 dollar was


    https://www.youtube.com/watch?v=f1QwxWGu3HQ


    https://www.youtube.com/watch?v=Wr7M3MHStsw

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door MisterBig1m90. Bekijk reactie
    18 dec staat er een release gepland. De prijs zal oplopen tot de 18e.
    daaltie per definitie na de 18e dan? of kan hij blijven stijgen? ik heb net gekocht voor 7,65 p.s

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Wat kunnen we verwachten a.s. zondag met de aankomende futures en de mogelijkheid op short gaan op de bitcoin..

    Beter nu verkopen nu het nog een mooie koers heeft? Of volhouden en zal dat short gaan geen prijsdaling tot effect hebben..

    Ik heb zelf gisteren btc gekocht..behoorlijke uitgave geweest...maar ja..hoe nu verder?

  14. #44
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door nutrilon Bekijk reactie
    wat info over de nederlandse belastingdient en de bitcoin
    Nu je het hier over hebt. Wat als je vaak (grote) bedragen op je rekening gestort krijgt, doordat je coins verkocht hebt. Kun je hier verder problemen mee krijgen? Of zal het voldoende zijn als je bij de belastingaangifte de waarde van je coins [of een deel daarvan] opgeeft.

    Wat zijn de ervaringen/tips van degenen die al langere tijd kopen/verkopen?
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  15. #45
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    Gisteren de Ledger Wallet Nano S ontvangen... ideaal systeem om lekker te slapen wetende dat je coins veilig zijn...

    aanrader voor als je voor de lange termijn investeert zoals ik van plan ben...
    Als je die Ledger Wallet Nano S kwijt bent of hij is gestolen. Ben je dan meteen alle coins kwijt die erop staan?

    [Ik heb het antwoord al gevonden!]

    Wat gebeurt er bij een defect, verlies of diefstal?

    Mocht het apparaat onverhoopt kapot gaan of kwijt raken, dan is de seed (de 24 woorden die je fysiek hebt gedocumenteerd) alles wat je nodig hebt om weer bij je bitcoins te komen. Dit komt doordat de private key gegenereerd is op basis van de BIP 39/BIP 44 standaard. Die standaard zit ingebakken in elke Nano S chip, en koppelt de 24 woorden aan de private key. Omdat deze altijd bij elkaar horen binnen de BIP 39/BIP 44 standaard, kun je aan de hand van de 24 woorden altijd weer bij de private key. Op elke wallet die deze standaard aanhoudt kun je de private key invoeren en zo weer bij je bitcoins komen.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.