1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door rifton Bekijk reactie
    Mooie coins, alleen twijfel ik tussen Cardano, ICON en TRON...

    Misschien alle 3 goede longterm
    Alle 3 wel goed. Al denk ik dat ICON het meeste potentie heeft. Wat denk jij?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Alle 3 wel goed. Al denk ik dat ICON het meeste potentie heeft. Wat denk jij?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Als ik echt moet kiezen, ga ik voor TRON of ICON.


    TRON: Justin sun bevriend met Jack Ma (Aliexpress), announcements komen volgende week.
    Partnership reeds aan de gang met Obike (grootste fietsendienst van China). Spannend allemaal.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    24
    15-09-2010

    Niet vergeten je bitcoin op https://www.binance.com/?ref=15357029 te zetten voordat de sigwit2x morgen plaats vind zodat je extra B2X coins krijgt...

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    wie heeft er ook problemen met inloggen op Binance?

    kan er ineens niet in. Paar dagen terug nog voor veel geld coins gekocht. Ik heb 2FA reeds geactiveerd en heeft altijd goed gewerkt.

    Vandaag dacht ik om even in te loggen, kan ik er ineens niet in. Na het invoeren van email en wachtwoord, krijg ik de 2FA invoerscherm.

    Hier voer ik de 2FA code die ik van de app AUTHY krijg, en welke ik voorheen ook gewoon gebruikte...en dan blijf ik krijgen ''2FA failed''


    Iemand ervaring mee en weet wat de oplossing is?

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    wie heeft er ook problemen met inloggen op Binance?

    kan er ineens niet in. Paar dagen terug nog voor veel geld coins gekocht. Ik heb 2FA reeds geactiveerd en heeft altijd goed gewerkt.

    Vandaag dacht ik om even in te loggen, kan ik er ineens niet in. Na het invoeren van email en wachtwoord, krijg ik de 2FA invoerscherm.

    Hier voer ik de 2FA code die ik van de app AUTHY krijg, en welke ik voorheen ook gewoon gebruikte...en dan blijf ik krijgen ''2FA failed''


    Iemand ervaring mee en weet wat de oplossing is?
    inmiddels opgelost.

    weet iemand een goeie offline wallet voor tron om op de laptop te kunnen bewaren?

  6. #81
    ♥Oemie Wa Abie♥

    Reacties
    6.091
    08-03-2008

    Upp


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

    Alhamdullillah


  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door prinscharming Bekijk reactie
    inmiddels opgelost.

    weet iemand een goeie offline wallet voor tron om op de laptop te kunnen bewaren?
    Nano ledger s icm MEW

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  8. #83

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Wat is er aan de hand met Tron en alle negatieve berichten rondom Justin Sun.

    Is het waar dat hij 300 miljoen heeft gecasht door munten te verkopen? of is dit gewoon weer een poging om Tron zwart te maken
    zodat dat koers daalt en mensen weer goedkoop kunnen inslaan?

    wie heeft er feiten?

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Kijk in topic van bitcoin miljionairs. Daar had iemand de portefeuille van Justin sun geplaatst waaruit blijkt dat hij flink heeft gecashed. Kan je hem niet kwalijk nemen zou iedereen gedaan hebben. We zijn immers mensen met hebzucht. Its all About the money

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Kijk in topic van bitcoin miljionairs. Daar had iemand de portefeuille van Justin sun geplaatst waaruit blijkt dat hij flink heeft gecashed. Kan je hem niet kwalijk nemen zou iedereen gedaan hebben. We zijn immers mensen met hebzucht. Its all About the money
    klopt..maar wie zegt dat dat waar is...er zijn weer genoeg die zeggen dat dat alleen maar geruchten zijn en dat hij dat niet was...ergens ook wel mogelijk aangezien cryptoland wordt gevoerd met specualties en geruchten..alles om maar de koers te manipuleren..zowel in de hoogte als de laagte.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    alle FUDS omtrent Tron worden hier opgehelderd...

    https://medium.com/@TwentySumCrypto/...s-1ae14629821d

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-05-2017

    Wie leeft er nog na Crypto winter?

    Duidelijk is dat de hype helemaal verdwenen is. Tijdperk icos voorbij. Goodbye influencers.
    We moeten het hebben van adoptie oftewel real world use cases! #VET
    I will seduce you with my craziness

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door MisterBig1m90. Bekijk reactie
    Wie leeft er nog na Crypto winter?

    Duidelijk is dat de hype helemaal verdwenen is. Tijdperk icos voorbij. Goodbye influencers.
    We moeten het hebben van adoptie oftewel real world use cases! #VET
    Ik leef nog. Ik geloof dat dit slechts een stilte voor de storm is. Niks verkopen, de coins die in de TOP 10 staan holden. Er komt een tijd aan - over een jaar of 2 - dat crypto gaat exploderen.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    649
    31-03-2006

    https://www.litebit.eu/?referrer=189858

    Een makkelijke Nederlandse site voor het kopen en verkopen van o.a. bitcoin. Ik gebruik het zelf ook en is makkelijk in gebruik.

    2020 wordt een goed jaar voor bitcoin De tijdelijke bodem is bereikt