1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    153
    20-06-2013

    Is bitcoin (cryptocurrency) verkopen makkelijk?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Gisteren de Ledger Wallet Nano S ontvangen... ideaal systeem om lekker te slapen wetende dat je coins veilig zijn...

    aanrader voor als je voor de lange termijn investeert zoals ik van plan ben...

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    welke munten zijn er momenteel interessant om in te slaan en WAAROM?

    ben zelf bezig met jagen op Ripples... waarom? omdat ik zelf al 10 jaar werk in de financiële branche, en wel geloof
    in het concept van Ripple. Flitsbetalingen mogelijk maken tussen banken binnen 6 seconden, ongeacht of er een weekend
    tussen zit, of dat het geld naar een ander land overgemaakt zal worden.

    Ik geloof wel dat dat de toekomst is en zo hoort te zijn. Het is niet meer van deze tijd om dagen te moeten wachten op geldtransacties.

    Ripple is qua inkoop enorm interessant...rond de 21 cent p.s.....ik zou zeggen...inslaan en goed bewaren voor de komende jaren..

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    IOTA maakt nu een mooie dip, als die nog even doorgaat is het een mooi instapmoment.
    Andere gebruiker.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    IOTA maakt nu een mooie dip, als die nog even doorgaat is het een mooi instapmoment.
    staat bovenaan op mn boodschappenlijst...

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    IOTA maakt nu een mooie dip, als die nog even doorgaat is het een mooi instapmoment.
    Waar koop jij die coin als ik vragen mag met of zonder (id)verificatie?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Waar koop jij die coin als ik vragen mag met of zonder (id)verificatie?
    https://www.binance.com/?ref=11161569

    Je hoeft je id niet te verifiëren zolang je niet meer dan 2BTC wilt opnemen. Een van Mn favorieten Exchanges.
    Andere gebruiker.

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    ik volg de koersen van bitcoin een aantal dagen(1dec) bij btcdirect(id verificatie), bitonic(iban/tel verificatie) en litebit(verificatie op basis van niveau's)
    Als je slechts geïnteresseerd bent in het kopen van bitcoin raad ik je, na verificatie( alleen IBAN), litebit. hun aankoop prijzen liggen lager dan bij de andere twee
    Voor verkopen raad ik je btcdirect, hun verkoop prijzen liggen hoger dan bij de andere twee.

    grof gezegd scheelt het je op een 1 bitcoin 2 a 300 euro tussen de duurste en goedkoopste. zowel kopen als verkopen van bitcoins..

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    https://www.binance.com/?ref=11161569

    Je hoeft je id niet te verifiëren zolang je niet meer dan 2BTC wilt opnemen. Een van Mn favorieten Exchanges.
    shokran.

    Op welke manier schaf je de coins(iota)

    Je deposit eerst BTC en daarna koop je daarvan iota? Begrijp ik het zo goed.
    Doe je ze daarna, na aankoop van iota coins direct op je ledger nano S? of een online wallet?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    shokran.

    Op welke manier schaf je de coins(iota)

    Je deposit eerst BTC en daarna koop je daarvan iota? Begrijp ik het zo goed.
    Doe je ze daarna, na aankoop van iota coins direct op je ledger nano S? of een online wallet?
    Ja ik schaf ze aan met BTC of ETH. Ik heb ze wel al een tijdje nu, par dagen terug wat bijgekocht. Omdat ik ze voor de lange termijn laat heb ik ze op een offline Wallet staan. De ledger nano s ondersteunt IOTA nog niet, je kan het dan offline op een desktop Wallet bewaren.
    Andere gebruiker.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Bitcoin tikt bijna de 15k aan. 20k voor 2018 zou mooi zijn.
    Andere gebruiker.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Ja ik schaf ze aan met BTC of ETH. Ik heb ze wel al een tijdje nu, par dagen terug wat bijgekocht. Omdat ik ze voor de lange termijn laat heb ik ze op een offline Wallet staan. De ledger nano s ondersteunt IOTA nog niet, je kan het dan offline op een desktop Wallet bewaren.

    Wat is een goede offline desktop wallet ?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door rifton Bekijk reactie
    Wat is een goede offline desktop wallet ?
    Voor ETH based coins gebruik ik myetherwallet.com en verder exodus, electrum etc zijn prima wallets.
    Andere gebruiker.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Een zeer grote kans dat bitcoin in de toekomst naar 50k stijgt. Het is een kwestie van vraag aanbod. Hoe minder coins van een currency worden gemaakt des te hoger de currency in waarde kan stijgen. Ripple is een interessant project, echter er zijn miljarden rippels gecreëerd waardoor, in mijn optiek, de Ripple nooit boven de 10 euro gaat stijgen.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Een zeer grote kans dat bitcoin in de toekomst naar 50k stijgt. Het is een kwestie van vraag aanbod. Hoe minder coins van een currency worden gemaakt des te hoger de currency in waarde kan stijgen. Ripple is een interessant project, echter er zijn miljarden rippels gecreëerd waardoor, in mijn optiek, de Ripple nooit boven de 10 euro gaat stijgen.
    ik teken voor die 10 euro... heb er deze al week al paar duizend gekocht ;-)