1. #1
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Marokkaanse Vrouwen

    Zijn het valse van alle vrouwen..

    Eens of oneens

  2. #2
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Laten we eerlijk zijn

    Lekker

    Maar valser kan niet...

    Heb ze in alle geuren en maten gekregen

  3. #3
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Islam dit en dat enso...

    Ma een heks moet eerst haar schoenen uit doen en leren So

  4. #4
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013


  5. #5
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Wat denk je zelf?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  6. #6
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Wat denk je zelf?
    Wat ik schrijf hierboven so..

    Wat denk je zelf?

  7. #7
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Ben eerlijk tegen je hoor van iedereen dat ze makkelijk te krijgen zijn.Lees het hier ook vaak.Lijkt alsof er geen klasse aanwezig is.
    Gaat niet om krijgen...gemakkelijk zijn se...kwestie van flashen..geld en trouwen islam sallaam 3alaikoom..

    Gaat om vals in omgang...no mercy...goedkoop..materialistisch...


    Dus ik zeg wat velen denken en ik ben weer gedoemd..
    Doenia henia...
    Story of my life


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Ben eerlijk tegen je hoor van iedereen dat ze makkelijk te krijgen zijn.Lees het hier ook vaak.Lijkt alsof er geen klasse aanwezig is.
    Die nederlandse vrouw van jou was niet zo makkelijk ?

    Weet jij hoeveel onbesneden l... ze heeft gehad. En dat ze vies zijn is gewoon een feit. Een normale marokkaanse vrouw wast zich 5 keer per dag voor het bidden.
    Een nederlandse zie ik dat niet doen. Jij hebt gewoon een issue met marokkaanse vrouwen en ik dat dat je keihard gedumpt bent door een marokkaanse en daarom vol haat zit.

    Dat jij je afkomst probeert te onderdrukken is jouw probleem en niet een probleem van anderen. Uiteindelijk zien de nederlanders je gewoon als een kutmarokkaan wanneer het hun uitkomt.
    Vergeet dat niet ondanks dat je als een nederlander wilt leven.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #9
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Die nederlandse vrouw van jou was niet zo makkelijk ?

    Weet jij hoeveel onbesneden l... ze heeft gehad. En dat ze vies zijn is gewoon een feit. Een normale marokkaanse vrouw wast zich 5 keer per dag voor het bidden.
    Een nederlandse zie ik dat niet doen. Jij hebt gewoon een issue met marokkaanse vrouwen en ik dat dat je keihard gedumpt bent door een marokkaanse en daarom vol haat zit.

    Dat jij je afkomst probeert te onderdrukken is jouw probleem en niet een probleem van anderen. Uiteindelijk zien de nederlanders je gewoon als een kutmarokkaan wanneer het hun uitkomt.
    Vergeet dat niet ondanks dat je als een nederlander wilt leven.
    Wtf

    Ontopic plz

    Gaat om Hoe vals se sijn so...

    Niet hoeveel se moeten wassen

    Ik douche me meer...

    Vals blijven se..

  10. #10
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Wat ik schrijf hierboven so..

    Wat denk je zelf?
    Een rotte appel in een mand maakt de rest van de appels nog niet rot. Wie goed doet goed ontmoet!
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #11
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Een rotte appel in een mand maakt de rest van de appels nog niet rot. Wie goed doet goed ontmoet!
    So naïef was ik ooit

    Probleem met Mocro mand is tegenovergestelde

    Rotte appels met 1ntje goed..

    Probeer dan maar...

    Vals sijn se so seg ik so...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Genoeg nationaliteiten op de wereld huh, er bestaat niet alleen de Marokkaanse vrouw en niemand dwingt je om contact met ze te nemen. De vraag is waarom wil je het met ons delen.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Ieder ze smaak maar dat betekent niet dat jenons marokkaanse dames dan moet neerhalen doe je ding en laat n ander in haar waarde.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Mohand serieus ik zeg niet dat ik zo denk of dat het mijn mening is.Zeg alleen dat ik het hier vaak lees en vaak hoor van anderen.
    Je gaat weer frontaal in de aanval.Leer eens begrijpend lezen alvorens je weer gal komt spuwen over de Nederlandse dames Wat zit jou toch steeds zo dwars?
    Wat mij dwars zit ?

    Van die verkaaste marokkanen die denken dat ze heel wat beter zijn dan de rest.
    Je probeert je je hier op te hemelen met je nederlanders. je hebt overal commentaar op marokkanen terwijl je zelf een marokkaan bent.

    Je hebt je geloof opgegeven voor een nederlandse. lees je andere reacties maar met het is geven en nemen. Zoals een kerstboom thuis.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Genoeg nationaliteiten op de wereld huh, er bestaat niet alleen de Marokkaanse vrouw en niemand dwingt je om contact met ze te nemen. De vraag is waarom wil je het met ons delen.
    Eindelijk echte reactie
    Zoals elke volk worden we gestuurd, invloeden tellen..
    Een Nederlander raad zijn dochter aan om met een Nederlandr te trouwen.. Omgekeerd ook..simpel..
    Ma je hebt een punt...moest ik weten wat ik nu weet had ik nooit met een Marokkaanse getrouwd.. Simpelweg is men style niet..
    Ik heb ze internationaal gehad
    Ma ik lette op en spaarde voor mijn bloed..
    Ik heb paarden met ezels gewisseld..

    Waarom delen? Desondanks wat ik heb meegemaakt.. Voel ik me verbonden.. Heb die behoefte..
    Dat andere betere keuze's maken dan..waarom zwijgen?