+ Reageer
1 tot 10 van 10
    MVC Lid

Reacties
    80
    09-12-2016

Waarom zijn bruiloften zo duur?

Ik moet gewoon bijna een ramkraak plegen of een kloezoe kraken wil ik gaan trouwen. Kifesh bruiloft is zo duur tegenwoordig??

Is er geen enkele vrouw die kan kijken naar de toekomst en liever dat geld gebruikt voor een huwelijksreis of inrichting van een huis?

MVC Lid

Reacties
    815
    03-11-2004

Ik ben het mee eens.

pareltje

Reacties
    2.177
    12-12-2004

je kan het zo duur maken als je wil hoor. maar als jij de mooiste zaal wil en de beste band etc dan moet je er wel wat voor neerleggen. gewoon niet teveel eisen stellen en je hebt een mooie bescheiden bruiloft!

MVC Lid

Reacties
    10
    09-12-2017

Je kan ook een leuke kleine feestje geven die niet zo duur is ,je kan niet verwachten van je man om
    Een dikke bruiloft te geven als hij niet zoveel verdient

Monkey D Luffy.

Reacties
    782
    04-10-2010

Citaat Geplaatst door Rasiel Bekijk reactie
    Ik moet gewoon bijna een ramkraak plegen of een kloezoe kraken wil ik gaan trouwen. Kifesh bruiloft is zo duur tegenwoordig??

Is er geen enkele vrouw die kan kijken naar de toekomst en liever dat geld gebruikt voor een huwelijksreis of inrichting van een huis?
    Ik begrijp ook niet waarom het zo duur is... Als je het klein en simpel wil houden blijft het nog altijd duur. Beetje geld overhouden en daarmee op vakantie gaan zou geweldig zijn denk ik. Daar geniet je van.
    The Prophet (blessings and peace of Allah be upon him) said: “Allah, may He be glorified and exalted, said: ‘Every deed of the son of Adam is for him, except fasting. It is for Me and I shall reward for it.’” Narrated by al-Bukhaari (1904) and Muslim (1151).

MVC Lid

Reacties
    66
    16-12-2017

Waarom zo duur uitpakken dan.

MVC Lid

Reacties
    26
    13-07-2014

Omdat het de schuld is van de mannen. Ipv er niet mee akkoord te gaan met de belachelijke eisen van de toekomstige. En als een man optreden zijn veel van ons iparahan. Ze knikken maar Ja Ja Ja en maar uitgeven. De dag na trouwfeest is hij 10000-20000 armer. Dat voor 1 dag. Nooooooooooooit van mij leven zou ik dat doen. Als zij het wilt dan zeg ik meid bey bey zoek maar een mongool of een debiel of een drugshandelaar!

MVC Lid

Reacties
    116
    26-11-2015

Zonde dat zoveel geld uit wordt gegeven voor een bruiloft van een paar uurtjes, vind ik het persoonlijk echt niet waard. De betreffende diensten hanteren enorme hoge prijzen, omdat men het toch wel gaat betalen en er veel vraag naar is.

PS: I hope you're happy.

MVC Lid

Reacties
    21
    17-12-2017

DoorVrouwen

MVC Lid

Reacties
    80
    09-12-2016

Moeshkielet.

Stap nu over!