1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    153
    30-08-2012

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Kan ook dat de vrouw gwn onzeker is, of een slechte ervaring heeft.

    Een man die geheimzinnig doet met zijn foon is een no go voor mij. Ervaringsdeskundige.
    Hmm goed punt.

    Snap ik, en terecht. Zijn telefoon moet toegankelijk zijn. Betekent niet per se dat je alles moet checken, maar het moet niet als verboden terrein voelen.

    'Walhamdulillah.. ❤


  2. #17
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Wanneer hij wil mag hij in mijn foon, en vice versa.
    Beauty..
    Citaat Geplaatst door Fleuri. Bekijk reactie
    Moeite mee, in welke zin?
    Smart al dan n iet foon is toch the one ey devil..toch?

    In de zin se doen alsof hun leven ervan afhangt..

    Clubben.taxi''s.openbaar vervoer..in players auto's .....iedereen is behekst....

    Ma vrouwen hebben hun warm water uitgevonden

    Se doen niks anders..amper toch..

  3. #18
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Kan ook dat de vrouw gwn onzeker is, of een slechte ervaring heeft.

    Een man die geheimzinnig doet met zijn foon is een no go voor mij. Ervaringsdeskundige.
    Mes snijd langs 2 kanten..kikker

  4. #19
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Wachtwoorden hoef je niet voor elkaar geheim te houden van telefoons vind ik.. maar ik vind het dan ook onnodig om in de telefoon van je partner te snuffelen, ik zou dat nooit bij hem doen en zou t ook niet prettig vinden als hij het bij mij zou doen, geeft me het gevoel dat hij me niet vertrouwd.

    Al zegt ie heb jij die vakantiefoto van vorig jaar nog dan zeg k kijk maar in mn telefoon, maar niet zomaar das echt bullshit man! Kinderachtige shit!
    .

  5. #20
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Mes snijd langs 2 kanten..kikker
    Mee eens. Ik heb geen geheimen voor mijn man, dus ook mijn foon is openbaar bezit.
    HAGENEESJE

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    ....dan heeft hij of zij iets te verbergen.

    Waar of niet?
    Het moet gewoon kunnen dat ze in elkaars telefoons kunnen kijken. Als iemand weigert dan gaan er automatisch (misschien onnodig) belletjes rinkelen. Bij mij zou het wel zo zijn denk ik.

    Citaat Geplaatst door Schobbejak Bekijk reactie
    Ja. Mijn vrouw hoeft niet te weten dat ik Guus Meeuwis luister. Dat verberg ik liever voor haar.

    Citaat Geplaatst door Schobbejak Bekijk reactie
    Is geen geheim, maar een irrelevant detail dat voor onnodige spanning kan leiden.
    Djeez.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  7. #22
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Maar je mag ook wel t vertrouwen hebben, is wel zo gezond. Lijkt me verschrikkelijk dat alles zo gecheckt moet worden of zo.



  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Maar je mag ook wel t vertrouwen hebben, is wel zo gezond. Lijkt me verschrikkelijk dat alles zo gecheckt moet worden of zo.
    Na3am, gelijk heb je. Maar het gaat niet om checken, dat vind ik ook vreemd. Maar op het moment dat je gewoon even wat wilt kijken of iets. Of gewoon puur omdat je je eigen telefoon even zat bent en dat je op zijn telefoon gaat zonder achterliggende gedachtes dan zou dat moeten kunnen vind ik.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  9. #24
    ⭐️

    Reacties
    63
    17-12-2014

    Bij een echte man hoef je niet eens in zijn telefoon te kijken
    ✨Fa Ina ma'aa usri al yusra' Waarlijk na slechte tijden komen er weer goede tijden.✨

    My succes is only by Allah {Qur'an 11: 88}

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    153
    30-08-2012

    Citaat Geplaatst door youspoessss Bekijk reactie
    Bij een echte man hoef je niet eens in zijn telefoon te kijken
    Het gaat er niet zozeer om of het wel of niet hoeft, het gaat erom of het mogelijk moet zijn.

    'Walhamdulillah.. ❤


  11. #26
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Als iemand angstaanjagend zijn/haar tel in de gaten houdt dan heeft hij/zij wat te verbergen punt uit. Je merkt het aan het gedrag van iemand, en dan gaat het 9/10 keer niet over gesprekken met vrienden, of vriendinnen. Dan bewaak je de telefoon niet met je leven maar je geeft dan gewoon rustig aan dan er bepaalde gesprekken van die en die vriend erin staan en dat je dat liever privé houdt. Maar goed je hebt ook mannen die vrouwen nummers onder mannen namen opslaan, of een tweede geheime telefoon hebben. Dus tsja...

  12. #27
    ⭐️

    Reacties
    63
    17-12-2014

    Citaat Geplaatst door Fleuri. Bekijk reactie
    Het gaat er niet zozeer om of het wel of niet hoeft, het gaat erom of het mogelijk moet zijn.
    Begrijp ik. Maar ik zie het nu niet om in de telefoon van je partner te kijken. Heb je geen vertrouwen in hem klaar, je hoeft niet ook stiekeme gedrag te vertonen door in zijn telefoon te snuffelen.
    ✨Fa Ina ma'aa usri al yusra' Waarlijk na slechte tijden komen er weer goede tijden.✨

    My succes is only by Allah {Qur'an 11: 88}

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    153
    30-08-2012

    Citaat Geplaatst door youspoessss Bekijk reactie
    Begrijp ik. Maar ik zie het nu niet om in de telefoon van je partner te kijken. Heb je geen vertrouwen in hem klaar, je hoeft niet ook stiekeme gedrag te vertonen door in zijn telefoon te snuffelen.
    Stel zijn telefoon ligt boven in de lader en hij wil even iets opzoeken. Waarom zou niet even mijn telefoon moeten kunnen pakken? Een simpel voorbeeld.

    'Walhamdulillah.. ❤


  14. #29
    ⭐️

    Reacties
    63
    17-12-2014

    Citaat Geplaatst door Fleuri. Bekijk reactie
    Stel zijn telefoon ligt boven in de lader en hij wil even iets opzoeken. Waarom zou niet even mijn telefoon moeten kunnen pakken? Een simpel voorbeeld.
    Kan hier niks mee, sorry. Ik ben toch echt van mening dat men niet zo onzeker moet doen. 9/10 zijn degene die denken dat hun partner vreemd gaat zelf degene die vreemd gaan. En het hoeft niet eens te maken te hebben met vrouwen of mannen. Mannen hebben nou eenmaal diepgaande "mantalk" en als vrouw zijnde moet je dat begrijpen. Het kan om de simpelste dingen gaan zoals auto's. Wat heeft een vrouw daarmee te maken? Een vrouw hoeft daar niet eens om te vragen.

    Maargoed niet veel denken zoals ik denk maar dat komt vast omdat ik uit een extreme mannenfamilie kom.
    ✨Fa Ina ma'aa usri al yusra' Waarlijk na slechte tijden komen er weer goede tijden.✨

    My succes is only by Allah {Qur'an 11: 88}

  15. #30
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Aanvulling op mijn post. Als man en vrouw elkaar vertrouwen en ziels veel van elkaar houden. Er respect, en wederbegrip is binnen hun huwelijk/relatie. Dan doe je er alles aan om je partner gerust te stellen. Dus als ik mijn man gerust zou kunnen stellen door niet geheimzinnig en/of angstvallig te doen mbt tot mijn telefoon. Hem gewoon toegang geef tot mijn telefoon. Dan zal het vertrouwen en de liefde voor elkaar alleen maar groeien. In dit tijdperk waar men binnen 5 sec vreemd kan gaan dmv sm en fora. Is het niet gek dat men sneller argwaan(elweswes) krijgt.

    Als je goed om je heen kijkt dan zie je dat zowel mannen als vrouwen heel makkelijk te verleiden zijn tegenwoordig. Direct of indirect loopt men te flirten(daar begint het mee) en voordat je het weet breidt men het contact uit.

    Dus nee heeft niet zozeer met onzekerheid te maken. Heeft meer te maken met het bovenstaande plus het egoïsme en gebrek aan empathie .

    9/10 keer heeft iemand zwaar wat te verbergen hetzij contact met het andere geslacht hetzij plannen waar jij niks van mag afweten. Beide zijn ingrediënten voor een slecht gefundeerde huwelijk/relatie.

    Verstuurd vanaf mijn LG-D331 met Tapatalk