+ Reageer
Pagina 3 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
31 tot 45 van 78
    Wahba-Allah

Reacties
    10.113
    25-11-2013

Aanvulling op mijn post. Als man en vrouw elkaar vertrouwen en ziels veel van elkaar houden. Er respect, en wederbegrip is binnen hun huwelijk/relatie. Dan doe je er alles aan om je partner gerust te stellen. Dus als ik mijn man gerust zou kunnen stellen door niet geheimzinnig en/of angstvallig te doen mbt tot mijn telefoon. Hem gewoon toegang geef tot mijn telefoon. Dan zal het vertrouwen en de liefde voor elkaar alleen maar groeien. In dit tijdperk waar men binnen 5 sec vreemd kan gaan dmv sm en fora. Is het niet gek dat men sneller argwaan(elweswes) krijgt.

Als je goed om je heen kijkt dan zie je dat zowel mannen als vrouwen heel makkelijk te verleiden zijn tegenwoordig. Direct of indirect loopt men te flirten(daar begint het mee) en voordat je het weet breidt men het contact uit.

Dus nee heeft niet zozeer met onzekerheid te maken. Heeft meer te maken met het bovenstaande plus het egoïsme en gebrek aan empathie .

9/10 keer heeft iemand zwaar wat te verbergen hetzij contact met het andere geslacht hetzij plannen waar jij niks van mag afweten. Beide zijn ingrediënten voor een slecht gefundeerde huwelijk/relatie.

Verstuurd vanaf mijn LG-D331 met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    904
    15-04-2016

Mij ex-man wilde dat ik mijn vingerafdruk verwijderde, nu ik er aan terugdenk.

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Mij ex-man wilde dat ik mijn vingerafdruk verwijderde, nu ik er aan terugdenk.
    Je had vast wat te verbergen aangezien hij je ex is geworden.

Vrouwen + vrijheid = ontwrichte samenlevingen.

Allah yamsagkoum

I

Reacties
    916
    23-01-2017

Soms praten vrouwen met elkaar over intieme zaken, het is denk ik niet netjes dat jij leest dat vriendin Samira dit en dat heeft of moeite mee heeft.
    Onzekerheid is niet mijn leidraad en als ze de telefoon (mocht ik het uberhaupt vragen) niet willen geven, geen probleem,
    ik ben niet te moeilijk als mens, maar laat me niet bedriegen of iets uiteindelijk zit overal een tegen reactie aan vast.

MVC Lid

Reacties
    46
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Je had vast wat te verbergen aangezien hij je ex is geworden.

Vrouwen + vrijheid = ontwrichte samenlevingen.

Allah yamsagkoum
    Wat een conclusie. Maar nee, helaas.

Houd je ad3iya voortaan voor je.

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Wat een conclusie. Maar nee, helaas.

Houd je ad3iya voortaan voor je.
    nee, jullie vrouwen hebben ons voor paal gezet. Tfoe hollanda garjat 3likoum

MVC Lid

Reacties
    46
    26-11-2017

nee, jullie vrouwen hebben ons voor paal gezet. Tfoe hollanda garjat 3likoum
    Succes met je frustraties jongen.

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

Succes met je frustraties jongen.
    Klopt, als ik hoor van Irakezen, of Libanezen of Surinamers dat ze allemaal een
    Marokkaanse hebben genaaid..

Trutjes zijn niks waard

MVC Lid

Reacties
    46
    26-11-2017

Klopt, als ik hoor van Irakezen, of Libanezen of Surinamers dat ze allemaal een
    Marokkaanse hebben genaaid..

Trutjes zijn niks waard
    En dan pik je mij eruit om je frustratie te botvieren? Ik ben niet eens 100 procent Marokkaanse, dus zoek een volwaardig slachtoffer oe mat seda3nish, mafkees.

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

En dan pik je mij eruit om je frustratie te botvieren? Ik ben niet eens 100 procent Marokkaanse, dus zoek een volwaardig slachtoffer oe mat seda3nish, mafkees.
    Walaw tkoni Argentiniya.. dus? Enti li matsad3inisch

MVC Lid

Reacties
    818
    16-02-2017

Als ze zulke shit wilt zien.

Big Brother is watching you.

⭐️

Reacties
    38
    17-12-2014

Waarom is dat altijd? Wanneer er zoiets word gezegd tegen iemand is diegene gelijk niet eens vol Marokkaans? Heel raar.
    ✨Fa Ina ma'aa usri al yusra' Waarlijk na slechte tijden komen er weer goede tijden.✨

My succes is only by Allah {Qur'an 11: 88}

MVC Lid

Reacties
    46
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door youspoessss Bekijk reactie
    Waarom is dat altijd? Wanneer er zoiets word gezegd tegen iemand is diegene gelijk niet eens vol Marokkaans? Heel raar.
    Ik kan het met recht zeggen.

Verbannen

Reacties
    1.764
    30-10-2017

la3natu Allah 3aleik

⭐️

Reacties
    38
    17-12-2014

Ja schat. Dat kunnen alle andere meiden ook. Ik geloof jullie allemaal.
    ✨Fa Ina ma'aa usri al yusra' Waarlijk na slechte tijden komen er weer goede tijden.✨

My succes is only by Allah {Qur'an 11: 88}

Stap nu over!