+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 27 van 27
    Kosmopoliet

Reacties
    76
    15-07-2012

Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon.

Reacties
    9.365
    10-01-2009

Shoarma & Sefa
    سُبْـحانَكَ اللّهُـمَّ رَبَّـنا وَبِحَـمْدِك ، اللّهُـمَّ اغْفِـرْ لي

Verheven bent U, O Allah, onze Heer en alle lof zij U, O Allah, vergeef mij.

09-05-16 ♡

Reacties
    25.859
    08-02-2009

Bah.. jij valt zeker op vrouwen en mannen. Viezerd.
    Jij praat over de wetten maar als ik het goed heb is dit nog steeds niet toegestaan in de islam
    Trotse mama van mijn prinsje ♡♡

MVC Lid

Reacties
    53
    21-01-2018

Sommige mannen zijn blij als ze 1 vrouw vinden. Doen zoveel moeite en deze vindt 2 vrouwen die van hem houden en met hem willen leven.
    TbarkAllah.

Of hij heeft een gouden pik of is rijk kan niet anders. Maar even serieus denk even na? Is dit echt praktisch?
    Kan hij jullie beide onderhouden? En wat als er ruzies zijn? Of ergernissen? Hoe gaan jullie daarmee om?
    En wat zullen jullie kinderen later denken? Best ongemakkelijk voor ze.

En je weet dat wij mensen nooit tevreden zijn he? Wat als op een dag een gevoel krijgt dat hij meer aandacht geeft aan haar?

Je bent een zelfstandige vrouw die in een welvarende maatschappij leeft. Waarom deze keuze?
    Kijk woonde je ergens in een berg en was je blij dat je brood te eten had en je werd uit die nest getrokken om hier
    gelukkig te zijn en een kans te krijgen.. dan nog zou ik erg goed over denken..

Het is altijd zo. als mensen goed hebben, dan doen ze dingen zonder na te denken.
    Ik voorzie meer nadelen dan voordelen..

MVC Lid

Reacties
    110
    12-08-2017

Wat een reacties...het lijken eerder reacties van PVV'ers...wie zijn jullie om deze man of deze vrouwen te beoordelen. In de islam is het toegestaan om tot max. 4 vrouwen te huwen ( ik weet niet of dit tegelijkertijd mag, maar het gaat jullie daar niet om). Hebben jullie iets tegen deze wet, die uit de Koran komt?

Er zitten heel veel hypocrieten tussen de moslims helaas die eigenlijk liever volgens liberalen willen leven, de bovenstaande reacties bewijst dit

Dus nogmaals, denk na waarom jullie zulke dingen zeggen over een wet die uit de Koran komt

" Ja, maar we leven nu in moderne tijd " . So what...dus je wilt zeggen de Koran is alleen voor de tijd van onze profeet . Dan stop ook maar met bidden en vasten

Hypocrieten

MVC Lid

Reacties
    993
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Wat een reacties...het lijken eerder reacties van PVV'ers...wie zijn jullie om deze man of deze vrouwen te beoordelen. In de islam is het toegestaan om tot max. 4 vrouwen te huwen ( ik weet niet of dit tegelijkertijd mag, maar het gaat jullie daar niet om). Hebben jullie iets tegen deze wet, die uit de Koran komt?

Er zitten heel veel hypocrieten tussen de moslims helaas die eigenlijk liever volgens liberalen willen leven, de bovenstaande reacties bewijst dit

Dus nogmaals, denk na waarom jullie zulke dingen zeggen over een wet die uit de Koran komt

" Ja, maar we leven nu in moderne tijd " . So what...dus je wilt zeggen de Koran is alleen voor de tijd van onze profeet . Dan stop ook maar met bidden en vasten

Hypocrieten
    Ja islam is tijdloos dus dat betekent dat je ook met een 6 jarige mag trouwen. Hier is het verboden dus pedofielen doen het stiekem in islamitische landen zoals yemen en saudi Arabië is het toegestaan.

MVC Lid

Reacties
    98
    13-06-2015

maak geen fout later zul je spijt krijgen
    de man moet onstebeurt met jullie zijn er kan enorm veel pijn ontstaan zodra jullie het meemaken en alles te laat is een man vind het natuurlijk geen probleem

MVC Lid

Reacties
    110
    12-08-2017

Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ja islam is tijdloos dus dat betekent dat je ook met een 6 jarige mag trouwen. Hier is het verboden dus pedofielen doen het stiekem in islamitische landen zoals yemen en saudi Arabië is het toegestaan.
    Heb je daar bewijs voor...dat je in die landen met een 6 jarig meisje mag trouwen of "hep je dat op feesboek geleeze" ?

pareltje

Reacties
    2.185
    12-12-2004

Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    met welke reden is de profeet vzm getrouwd met aicha? niet om zijn verlangens, maar om haar de kennis mee te geven van de koraan, zodat zij deze kan doorgeven. welke kennis wil een man nu meegeven aan een 9-jarige. Als een man nu met een minderjarige trouwt dan is het omdat hij een viespeuk is en dat is haraam!!!

Verbannen

Reacties
    479
    29-01-2011

Is het nog gelukt?

MVC Lid

Reacties
    993
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door perla Bekijk reactie
    met welke reden is de profeet vzm getrouwd met aicha? niet om zijn verlangens, maar om haar de kennis mee te geven van de koraan, zodat zij deze kan doorgeven. welke kennis wil een man nu meegeven aan een 9-jarige. Als een man nu met een minderjarige trouwt dan is het omdat hij een viespeuk is en dat is haraam!!!
    Maak jij dat jezelf wijs. Dat kon hij doen zonder trouwen. Ze was 6 toen ze getrouwd was en 9 toen het huwelijk werd geconsumeerd.
    Een man van deze tijd kan ook zeggen dat hij zijn kennis wil delen met een zes jarige want het is niet verboden in de islam.
    Moslims zien Mohammed s leven als voorbeeld en zijn huwelijk met aisha is daar een voorbeeld van. Als meerdere vrouwen is toegestaan, waarom zou trouwen met een zesjarige niet toegestaan zijn binnen de islam? Het is toch tijdloos.

MVC Lid

Reacties
    993
    16-06-2016

Citaat Geplaatst door JamalRandstadd Bekijk reactie
    Heb je daar bewijs voor...dat je in die landen met een 6 jarig meisje mag trouwen of "hep je dat op feesboek geleeze" ?
    Yemen en saudi Arabië is daar een voorbeeld van. In saudi Arabië wilde ze de leeftijd verhogen van 9 naar 12 maar het volk kwam in opstand. Je mag de islam niet veranderen volgens hun dus hebben ze het zo gelaten. Genoeg huwelijk die daar plaatsvinden met kinderen. Was laatst een yeemse meisje van 12 jaar oud die uitgehuwelijkt werd aan een 40 jarige man. Ze was gevlucht naar haar oom en tante en die hebben haar beschermd tegen haar ouders. Ze had een video gemaakt waarin ze haar verhaal vertelde en van vele jonge meisjes. in yemen kwam ze in het nieuws vanwege haar zoveel bekeken video en werd ze uitgenodigd door tv programma s