1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Fifa Ranking : Marokko stijgt 8 plaatsen


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Netjes. Toen Renard begon stonde ze 73e.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    mooi wollah,netjes van Renard,we stonden sinds 2004 altijd op pagina 2 op fifa site je moest onze vlagje zoeken op de site ,nu staan we op pagina 1

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    wij gaan stijgen tot aan de 28ste plek en hangt van de wk resultaten af of ze paar plekken kunnen stijgen sowieso wij komen voor aanvang van wk op plek 28

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Wij staan hoger dan Turkije

    Tsuurkije altijd nuumer 1

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    77.606
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Wij staan hoger dan Turkije

    Tsuurkije altijd nuumer 1

    die is de weg kwijt

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    tellen wedstrijden van lokaal marokko ook mee voor fifa ranking ?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    tellen wedstrijden van lokaal marokko ook mee voor fifa ranking ?

    jaa die tellen ook mee

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    tellen wedstrijden van lokaal marokko ook mee voor fifa ranking ?
    wel stukken minder

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Deze hele ranking klopt geen moer van. Wie hier waarde aan hecht spoort ook niet. Nigeria heeft gewonnen van argentinie en ze zijn geplaatst voor de wk. Dan nog zakken ze 8 plaatsen. Hoe wil je dat uit gaan leggen?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Van de week lachte iemand mij uit toen ik zei dat Marokko beter tegen A team van Schotland kan oefenen in plaats van het C team van Argentinië.

    Schotland staat op plaats 32... Gelijkwaardig aan Marokko
    Hala Madrid y nada mas

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Ik vind marokko kwalitatief toch echt veel beter dan een ploeg als schotland. Verbaast mij wel dat zo hoog in de ranking staan die schotten.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    Ik vind marokko kwalitatief toch echt veel beter dan een ploeg als schotland. Verbaast mij wel dat zo hoog in de ranking staan die schotten.
    Maar tegen een A ploeg als Schotland kan Marokko zich veel beter meten dan wanneer ze spelen tegen een C ploeg van Argentinië.

    Stel Marokko verliest tegen de C ploeg van Argentinië, dan weet je nog steeds niet hoe goed je bent. Of je verliest van de C ploeg, dan weet je ook nog steeds niet hoe slecht je bent...

    En de Schotten hebben van Nederland verloren met 1-0.

    En ik nam Schotland alleen als voorbeeld maar het had ook Denemarken of Zwitserland kunnen zijn. Ierland ook prima!
    Hala Madrid y nada mas

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door MORO_Lazary Bekijk reactie
    Deze hele ranking klopt geen moer van. Wie hier waarde aan hecht spoort ook niet. Nigeria heeft gewonnen van argentinie en ze zijn geplaatst voor de wk. Dan nog zakken ze 8 plaatsen. Hoe wil je dat uit gaan leggen?
    Dat komt omdat de kwalificatie van NIgeria in de vorige ranking is meegenomen en Nigeria heeft 1 oefendwedstrijd gespeeld die niet zwaar telt.

    Dat ze 8 plekken zijn gezakt betekent dat Nigeria afgelopen maand geen belangrijke wedstrijden heeft gespeeld en dat er 8 landen zijn ( Nigeria zakt 8 plekken) die belangrijkere wedstrijden hebben gespeeld en meer punten hebben vergaard.

    Kort samengevat; Nigeria heeft maar 1 wedstrijd gespeeld afgelopen maand. Een oefenwedstrijd. Er zijn blijkbaar 8 teams die belangrijkere wedstrijden hebben gespeeld en gewonnen.

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Van de week lachte iemand mij uit toen ik zei dat Marokko beter tegen A team van Schotland kan oefenen in plaats van het C team van Argentinië.

    Schotland staat op plaats 32... Gelijkwaardig aan Marokko
    Schotland heeft een goede ploeg. Ik zag ze laatst tegen Nederland. Nederland had geluk dat die Schotten niet gelijkmaakten.

    Ze combineerden er lekker op los in de 2e helft en ze hadden Nederland zelfs een paar keer goed onder druk.

  15. #15
    Worldfamous

    Reacties
    25.549
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Dat komt omdat de kwalificatie van NIgeria in de vorige ranking is meegenomen en Nigeria heeft 1 oefendwedstrijd gespeeld die niet zwaar telt.

    Dat ze 8 plekken zijn gezakt betekent dat Nigeria afgelopen maand geen belangrijke wedstrijden heeft gespeeld en dat er 8 landen zijn ( Nigeria zakt 8 plekken) die belangrijkere wedstrijden hebben gespeeld en meer punten hebben vergaard.

    Kort samengevat; Nigeria heeft maar 1 wedstrijd gespeeld afgelopen maand. Een oefenwedstrijd. Er zijn blijkbaar 8 teams die belangrijkere wedstrijden hebben gespeeld en gewonnen.



    Schotland heeft een goede ploeg. Ik zag ze laatst tegen Nederland. Nederland had geluk dat die Schotten niet gelijkmaakten.

    Ze combineerden er lekker op los in de 2e helft en ze hadden Nederland zelfs een paar keer goed onder druk.
    Kort gezegd, er zit een wiskundige formule achter die van tevoren Is bepaald. Er komt geen jury aan te pas, simpel a en b invullen en er rolt een x uit.

    Maar misschien Is jouw jip en janneke taal wel nodig voor sommigen hier