1. #16
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    news komt van Rachid Belaali een hirak shit lid

    onbetrouwbaar news

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    La Cour d'appel d'Al Hoceima a innocenté Abderrahmane El Azri, arrêté en août dernier lors d'une manifestation dans la ville du Rif.

    Le plus jeune détenu du Hirak a enfin été remis en liberté. La Cour d'appel d'Al Hoceima a innocenté le 21 novembre Abderrahmane El Azri des accusations de jets de pierre contre les forces de l'ordre et la participation à une manifestation non autorisée, formulées par le parquet général après son arrestation le 9 août dernier dans une manifestations à Al Hoceima.

    L'information nous a été confirmée par Rachid Belaali, membre du comité de défense des détenus du Hirak. L'enfant de 14 ans quitte ce mercredi 22 novembre le centre d'incarcération correctionnelle de la ville de Nador, après trois mois de détention.

    Selon la même source, la Cour d'appel d'Al Hoceima a également jugé innocents trois autres personnes poursuivies pour les mêmes accusations.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    news komt van Rachid Belaali een hirak shit lid

    onbetrouwbaar news
    Blijkbaar wordt er veel waarde aan dit nieuws gehecht en is de jongen thuis bij zijn ouders.

    Rachid Bellaali is een advocaat van de Hirak verdachten. Beter lezen. Of gebruik google vertaling.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Lange197cm Bekijk reactie
    Zo wel tatoo_mocro en hakim weten niets over de wet in Marokko om de jongen in aanmerking te komen voor de schadevergoeding moeten zijn ouders besloten om een klacht in te dienen bij de Administratieve rechtbank dan kan de rechtbank er over beslissing dan komt artikel nummer 122 aan te pas.
    Ik weet niet veel van de wetgeving in Marokko. Maar die jongen is vrijgesproken vanwege gebrek aan bewijs. Dan kom je niet in aanmerking voor een schadevergoeding.

    https://www.moroccoworldnews.com/201...ri-al-hoceima/



    Ps. Heb ik je vanmiddag niet uitgelegd dat je je niet moet bemoeien?

    Hier. Voor jou en Hakeem. Want Hakeem zat hier op te azen en jij tuint als een kip zonder kop in.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    220
    21-07-2017

    Tata mocro ga spelen er zijn geen proteten hiraq is dood ontmanteld verledentijd

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Lange197cm Bekijk reactie
    De administratieve rechtbank die zit in casablanca dan moeten zijn ouders daar maar de klacht indienen maar denk niet dat ze dat gaan doen ze zijn al blij dat de kind weer thuis is.
    Niemand krijgt schadevergoeding bij gebrek aan bewijs. Ik kan me niet voorstellen dat een land een strafrecht heeft waarin verdachten die bij gebrek aan bewijs zijn vrijgesproken, schadevergoeding krijgen.

    Of sla ik de plank mis?

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Lange197cm Bekijk reactie
    gebrek aan bewijs betekent dat jij na 12 dagen vrij bent in Marokko en niet na 100 dagen. Deze jongen werd eerder twee keer geweigerd om hem vrij te laten omdat er dergelijk bewijs tegen hem is

    De zaak moet eerst voorkomen voordat de rechter kan oordelen over het bewijs. Dat duurt geen 12 dagen. Hij is na tussenkomst van hooggerechtshof vrijgesproken vanwege gebrek aan bewijs.

    Dat er eerdere verzoeken ingediend zijn om hem vrij te laten is niet de issue. Hij is vrijgesproken vanwege gebrek aan bewijs.

    Ze hadden een foto van hem met een steen in de hand op de dag van de demonstraties. Dat zou een reden zijn geweest om hem niet vervroegd vrij te laten.

    Wat ik kan lezen uit het artikel en wat ook zeeer aannemelijk is dat hij is vrijgesproken omdat de aanklager niet kan bewijzen dat hij ook heeft deelgenomen aan de verboden demonstratie en/of hij die steen heeft gegooid.

    Wat jij er ook van wilt maken.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Het Hof van Beroep in Al Hoceima heeft de 14-jarige Abderahmane Azri vrijgelaten. De jongen was de jongste gevangene van de Hirak protestbeweging.

    Abderahman werd vervolgd voor "diefstal, deelname aan een verboden demonstratie, belemmering van het verkeer en steengooi naar de ordediensten".

    De jongen was in augustus gearresteerd tijdens de begrafenis van Imad Attabi, 24-jarige Riffijn die omkwam na ernstig gewond te zijn geraakt tijdens een demonstratie.

    Abderahman was bekend geworden dankzij een foto in de media waarop hij ontroostbaar leek te zijn tijdens de begrafenis van Imad Attabi..

    B L A D N A.nl


    hier wordt ie vrijgelaten ipv vrijgesproken

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    3 maanden is genoeg voor dit probleemkind, nu hopen dat hun ouders de verantwoordelijkheid op zich nemen om op hun kind te letten en op te voeden

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Kadem_el_Saher Bekijk reactie
    3 maanden is genoeg voor dit probleemkind, nu hopen dat hun ouders de verantwoordelijkheid op zich nemen om op hun kind te letten en op te voeden
    Bij jou is het al te laat.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Bij jou is het al te laat.
    Ben je weer tegen jezelf aan het brabbelen crackjunkie

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Citaat Geplaatst door Marokkkkaan Bekijk reactie
    Arab dieren , kinderen van Saoud, stelletje ongeletterde nietsnutten. Ga terug naar jullie koning in plaats van elke maand re wachten op een uitkering van de Nederlandse staat.
    Hirak is dood en begraven, alle smerige honden zitten vast of gevlucht naar Spanje, België, Nederland

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Niemand krijgt schadevergoeding bij gebrek aan bewijs. Ik kan me niet voorstellen dat een land een strafrecht heeft waarin verdachten die bij gebrek aan bewijs zijn vrijgesproken, schadevergoeding krijgen.

    Of sla ik de plank mis?
    Je kan in NL zelfs na 1 nachtje cel zonder aanklacht een schadevergoeding indienen.
    Onterecht in cel is ongeveer € 100,- per nacht.
    Hala Madrid y nada mas

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Zijn ouders horen hem op te voeden dat hij niet moet gaan rellen en stenen naar de politie gooien wat triest dat hirak trabando zelfs kinderen gebruikt .

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Zijn ouders horen hem op te voeden dat hij niet moet gaan rellen en stenen naar de politie gooien wat triest dat hirak trabando zelfs kinderen gebruikt .
    klopt kind moet worden opgevoed door pleegouders zn eigen ouders hebben gefaald