1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    442
    10-09-2015

    Wat vinden jullie dat de koning van Marokko zou moeten doen?

    Moet de koning van Marokko de regering blijven steunen nu steeds meer naar buiten komt dat ze de boel hebben opgelicht, of moet hij ze ontslaan en allemaal vervolgen.

    Graag inhoudelijk reageren, mensen die willen schelden, vloeken of haat zaaien, moeten ergens anders hun haat projecteren.
    Mensen komen hier om inhoudelijk te discussiëren, indien je dit niet kunt, vraag dan je ouders of partner je op te voeden.
    Treat people the way you want to be treated.

    Forming, storming, norming and performing.

    Your own life has to be a masterwork.

  2. #2
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Ik ben voor een absolute monarchie afschaffen dat parlement
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    442
    10-09-2015

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Ik ben voor een absolute monarchie afschaffen dat parlement
    Dus alleen een staatshoofd, en geen parlement die de bestuurders kan controleren.

    (ik bedoel natuurlijk een parlement dat echt functioneert zoals het moet)
    Treat people the way you want to be treated.

    Forming, storming, norming and performing.

    Your own life has to be a masterwork.

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Een corrupte regering mag nooit gesteund worden. Hun corrupt gedrag is zo diep geworteld dat je zelfs de volgende 10 regeringen moet ontslaan vooraleer ze het leren.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Weet niet als je met een parlement beter af bent hoor.
    Zeker een grote schoonmaak.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    De koning moet corrupte ambtenaren ter dood laten veroordelen, alsook mensen die separatisme en etnisch-nationalisme verheerlijken

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Iedereen die corrupt is zal gestraft worden, als het hier niet is zal het in het hiernamaals gebeuren en als het toch hier in dunya gebeurt gwn kn de gevangenis tot ze sterven. En seperatisten mogen ook verdwijnen. Paspoort scheuren en nooit meer welkom in ons land.

  8. #8
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door radwan Bekijk reactie
    Dus voor de show moeten ze 10 x ministers kiezen en ontslaan
    Niks show. Ik doelde hiermee dat het corrupte gedrag heeeeeel moeilijk uit te roeien is.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Citaat Geplaatst door radwan Bekijk reactie
    Ik ben meer voor levenslange gevangenisstraf
    Die levenslange gevangenisstraffen mogen van mij aan die stenengooiers en brandstichters worden gegeven die gehersenspoeld zijn door Karim Boulidam, Malika Mezzane en meer van dat soort tuig. De doodstraf voor corrupte ambtenaren en landverraders/separatisten

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door freeminded Bekijk reactie
    Moet de koning van Marokko de regering blijven steunen nu steeds meer naar buiten komt dat ze de boel hebben opgelicht, of moet hij ze ontslaan en allemaal vervolgen.

    Graag inhoudelijk reageren, mensen die willen schelden, vloeken of haat zaaien, moeten ergens anders hun haat projecteren.
    Mensen komen hier om inhoudelijk te discussiëren, indien je dit niet kunt, vraag dan je ouders of partner je op te voeden.
    zolang de regering niet word bestraft voor corruptie met zware straffen het liefst met de doodstraf of levenslang zal er niets veranderen..
    ontslaan is niet de oplossing want dan krijg je een nieuwe ploeg die nog meer geld wil dan de vorige..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Niks show. Ik doelde hiermee dat het corrupte gedrag heeeeeel moeilijk uit te roeien is.
    Zeker als het volk zelf corrupt is. Kga je een voorbeeld geven, ziekteverlof pakken tijdens de ramadan en niet gaan werken. Dat is gw liegen als je niet ziek bent en dan nog tijdens ramadan? Wat vind jij hiervan? Is toch corrupt. Ik zeg het en blijf het zeggen. Door dat het volk corrupt is hebben we corrupte leiders gekregen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    442
    10-09-2015

    Citaat Geplaatst door Kadem_el_Saher Bekijk reactie
    Die levenslange gevangenisstraffen mogen van mij aan die stenengooiers en brandstichters worden gegeven die gehersenspoeld zijn door Karim Boulidam, Malika Mezzane en meer van dat soort tuig
    De bewijzen die ik heb gezien (bewegende beelden) , waren niet van de inwoners van die steden waar het gebeurde, maar van agenten en jongeren die met busjes zijn afgezet om te rellen daar. Kijk rond op internet en je komt genoeg bewijsstukken tegen.

    Verder ben ik het dus met je eens, dat de relschoppers en stenen gooiers allemaal moeten worden opgepakt en levenslange gevangenisstraffen krijgen. Daarnaast ook alle corrupte politici en ambtenaren, de agenten en gevangenisbewaarders die martelen, en de rechters en officieren van justitie die niet het recht toepassen.

    Al is dit ijdele hoop, hoop ik dat Marokko dit ooit zal bereiken.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    442
    10-09-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    zolang de regering niet word bestraft voor corruptie met zware straffen het liefst met de doodstraf of levenslang zal er niets veranderen..
    ontslaan is niet de oplossing want dan krijg je een nieuwe ploeg die nog meer geld wil dan de vorige..
    klopt heb je gelijk in, maar ik denk dat de koning dat niet zal doen, omdat ze hem dan zullen aanvallen.
    Het zijn er zoveel dat het systeem van binnen verrot is.
    Treat people the way you want to be treated.

    Forming, storming, norming and performing.

    Your own life has to be a masterwork.

  14. #14
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Zeker als het volk zelf corrupt is. Kga je een voorbeeld geven, ziekteverlof pakken tijdens de ramadan en niet gaan werken. Dat is gw liegen als je niet ziek bent en dan nog tijdens ramadan? Wat vind jij hiervan? Is toch corrupt. Ik zeg het en blijf het zeggen. Door dat het volk corrupt is hebben we corrupte leiders gekregen.
    Eens corruptie in een land gewoonte is gaat iedereen dat overnemen waardoor het dagelijkse kost wordt.
    Aan de andere kant denk ik weer, geef die mensen een fatsoenlijke verlofregeling, dan hebben ze geen reden om ziek te melden tijdens ramadan. Dus ze blijven in een corrupte cirkel ronddraaien.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    442
    10-09-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Eens corruptie in een land gewoonte is gaat iedereen dat overnemen waardoor het dagelijkse kost wordt.
    Aan de andere kant denk ik weer, geef die mensen een fatsoenlijke verlofregeling, dan hebben ze geen reden om ziek te melden tijdens ramadan. Dus ze blijven in een corrupte cirkel ronddraaien.
    het zit er ook in, dat krijg je eruit door ander beleid vanuit de overheid (zoals momenteel gaande is in Brazilië) en door scholing, onderwijs.
    Daardoor ontwikkelen mensen zich, en gaan ze zelf inzien dat ze meehelpen aan corruptie.
    Laat dat nou een van de dingen zijn die de mensen willen, onderwijs.
    Treat people the way you want to be treated.

    Forming, storming, norming and performing.

    Your own life has to be a masterwork.