1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Vrouw zoekt man.

    Citaat Geplaatst door Tensamani32
    Valt me op dat het voornamelijk de jongens hier zijn die een vrouw zoeken.Ze plaatsen topics bij vrouw zoekt man Lijkt alsof veel hier echt wanhopig zijn.Ik heb ook zo een gevoel dat het veelal van die kansloze lelijkerds zijn die achter hun scherm proberen te scoren en dat ze zich anders voordoen dan wie ze zijn.Weet niet wat ik van ze moet denken.
    .

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Valt me op dat het voornamelijk de jongens hier zijn die een vrouw zoeken.Ze plaatsen topics bij vrouw zoekt man Lijkt alsof veel hier echt wanhopig zijn.Ik heb ook zo een gevoel dat het veelal van die kansloze lelijkerds zijn die achter hun scherm proberen te scoren en dat ze zich anders voordoen dan wie ze zijn.Weet niet wat ik van ze moet denken.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Heb ik gelijk of heb ik gelijk Ik heb echt geluk gehad in me leven dat ik niet te veel met dit soort figuren omringt ben.Wat een drama .Eerst gaan ze hier alle marokkaanse meisjes afkraken om er dan vervolgens 1 te zoeken om mee te trouwen hahaha Ze denken als we iets islamitische in onze teksten gooien dan is succes verzekerd haha En ze gedragen zich ook nog eens als een desperate housewive.
    Hahahaa. Ach ja, uiteindelijk wilt iedereen trouwen. Maakt iemand niet wanhopig.

  4. #4
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Valt me op dat het voornamelijk de jongens hier zijn die een vrouw zoeken.Ze plaatsen topics bij vrouw zoekt man Lijkt alsof veel hier echt wanhopig zijn.Ik heb ook zo een gevoel dat het veelal van die kansloze lelijkerds zijn die achter hun scherm proberen te scoren en dat ze zich anders voordoen dan wie ze zijn.Weet niet wat ik van ze moet denken.
    Hhh totale waanzin, lijkt wel een keuring.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  5. #5
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Trouwen moet je overkomen en niet via 1 of andere topic afdwingen.Liefde en verliefdheid overkomt je kan je niet naar op zoek gaan.
    Dit dus.
    ~~~~ Never stand begging for that which you have the power to earn. ~~~~

  6. #6
    Een echte amehsmar

    Reacties
    1.227
    08-08-2005

    Er bestaat zoiets als ''Sabab''. Dat alles staat geschreven en je overkomt geef ik je helemaal gelijk in. Maar een ''siba'', zoals in dit geval jongens op deze forum is niks mis mee. Dat je dan als vergelijking of ervaring, weet het niet kan het niet zo goed uit jou stukje tekst halen, hun lelijk noemt, vind ik meer wat over jou zeggen. Een schepsel van allah is nooit lelijk, daarnaast heeft iedereen een andere smaak en kunnen die jongen heren in de smaakvallen bij desbetreffende dames. Wanhopig ben je niet als je opzoek bent om te trouwen. Wanhopig ben je als je relaties aangaat met dames, je eigen en hun leven verkloot, en vervolgens alleen blijft en je soortgenoten verteld hoe geweldig je denkt te zijn. Sorry, denk dat ik een beetje gefrustreerd ben. ik ttyp maar wat.
    Ik heb dit land verlaten!

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Ik ben nooit naar die gare rubriek geweest en ik ben het ook niet van plan.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Valt me op dat jij alle marokkanen aanvalt, heeft het misschien met het feit te maken dat je er slechte ervaringen mee hebt ?

    Of voel jij je veel beter omdat je een Nederlandse vriendin hebt ?

    Aan jou reacties is het te merken dat jij je hoger voelt dan een marokkaan.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Mohand serieus verder alles goed.Ik val niet alle marokkanen aan.Wel een die er een potje van hebben gemaakt en nu ineens heilig gaan doen door islam erbij te halen en alle Marokkaanse meisjes af te kraken.Soms moet je de realiteit onder ogen durfen te zien.problemen los je pas op als je ze erkend.
    Met gaat het goed, met jou ook ?

    wat brengt het jou als je ze aanvalt ?

    Je mag best wel je mening geven maar je hoeft ze niet aan te vallen. Als je het hebt over pooiers dealers etc etc heb je absoluut gelijk.
    Dat zijn jonge gastjes die niet weten wat het leven inhoudt en eerlijk is eerlijk we zijn ALLEMAAL zo geweest.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Wat het mij zal brengen is dat marokkanen hopelijk in de toekomst een betere naam zullen krijgen.Alleen als je goed opgeleid bent een goede baan hebt dan gaan de rasisten in dit land kapot.Wat de meeste marokkanen nu doen is precies wat veel politici en al die rasisten willen.Je verslaat ze alleen door beter in het leven te staan dan zij.Geloof me het zal aan ze vreten.merk het nu namelijk bij mezelf.
    Waarom moeten de goeden zich altijd verantwoorden ?

    Zo geef je een signaal af dat marokkanen een groot pobleem zijn terwijl het helemaal niet zo. De media maakt er een groot probleem van en wij gaan met de media mee.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Trouwen moet je overkomen en niet via 1 of andere topic afdwingen.Liefde en verliefdheid overkomt je kan je niet naar op zoek gaan.
    Als je er niet voor openstaat, zal het je ook niet overkomen. Je dient er ook wat voor te doen, je kunt niet thuis gaan zitten wachten tot de juiste persoon op je afkomt. Dus je dient er wel werk van te maken. Trouwen moet je niet overkomen, maar je moet er 100% achter staan.. de juiste keuze maken. Verliefdheid.. is van korte duur.. uiteindelijk draait het om de liefde, het vertrouwen dat je onderling kweekt, het respect naar elkaar toe. Zoek en je zult vinden. Wacht en er komt weinig tot niets.

    Voor de een is het gemakkelijker om online op zoek te gaan naar een geschikte partner. Denk hierbij aan een mogelijke beperking, onzekerheid, faalangst etc. Schilder mensen niet gelijk als slecht af of val ze niet aan. Wees geduldig, adviseer, noem mensen niet lijk. Niemand is lelijk a Temsamani ik wens je een goede echtgenote toe.
    Geduld is de sleutel

  12. #12
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Grootste probleem van de huidige vrouw is:

    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #13
    ....

    Reacties
    185
    27-12-2004

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Ik heb al een echtgenote.Ben ik zeer blij en gelukkig mee.Ik geloof niet zo in internetliefde.Maar wens iedereen wel het beste toe.Als mensen hier verliefd worden het zij zo maar geloof er niet in .
    Haha tuurlijk!
    Daarom zit je als getrouwde “man” bij vrouw zoekt man je tijd te verdoen om vervolgens nog meer tijd te verspillen door er bij MJLR een topic over te openen. Tijd die jij eigenlijk met je vrouw had kunnen doorbrengen.

    Zielig hoor.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    alhoceima girl zeg gewoon allah humma barik ameen simpel toch zo moeilijk is dat niet

    mooi toch dat de broeder getrouwd is alhamdulilah