1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Verbod op komst in Antwerpen voor lessenreeks van islamprediker

    Twee maanden na hun passage in het Genkse stadhuis is er ophef ontstaan over een voorstelling van twee Nederlandse conservatieve islampredikers Abid Tounssi en Ali Houri. Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Zuhal Demir (N-VA) vraagt een onderzoek “naar die haatzaaiers die vrouwen als vuil behandelen”. De islampredikers zijn ook actief in Antwerpen.
    Ali Houri houdt een een twaalfdelige lessenreeks over de profeet in het gemeenschapscentrum Den Tir op het Kiel. Eerder was hij als ‘spirituele keynote speaker’ te gast op de Muslimexpo in Antwerp Expo. Hij had het er over ‘self & time management’.

    Schepen van Sociale Zaken Fons Duchateau (N-VA) liet maandagavond weten dat islamitische lessen in Den Tir niet kunnen. Niet omdat ze in dit geval inhoudelijk laakbaar zouden kunnen zijn, maar omdat levensbeschouwelijke activiteiten er niet zijn toegestaan. “Er is een fout gemaakt. We zoeken dit uit en zetten het recht”, klonk het.

    De ex-rapper Abid Tounssi stond vorig jaar in het cultureel centrum van Deurne. Daarover is er volgens schepen Caroline Bastiaens (CD&V) "een intakegesprek" geweest. “We wachten nog op het verslag van dat gesprek”, luidt het.



    Bron

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Vrijheid van godsdienst geldt alleen voor niet-moslims blijkbaar... tja, als de hel je eeuwig verblijf wordt dan heb je het wel ergens aan verdiend natuurlijk.....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Prachtig gezicht... daar waar de kafir zijn handen vol heeft aan de oudjes is de islam al druk bezig met de kleintjes... nota bene op het initiatief van de kafir zelf








  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Dat is toch die voormalige rapper, die spijt heeft van zijn leven en nu muziek als haram beschouwt?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Prachtig gezicht... daar waar de kafir zijn handen vol heeft aan de oudjes is de islam al druk bezig met de kleintjes... nota bene op het initiatief van de kafir zelf
    Mooi he. En jij maar volhouden dat de kaffir islam haten. Het blijft bijzonder.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Dat is toch die voormalige rapper, die spijt heeft van zijn leven en nu muziek als haram beschouwt?

    yep, de zoveelste....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Mooi he. En jij maar volhouden dat de kaffir islam haten. Het blijft bijzonder.
    dat beweer ik niet... als ik dat gezegd heb dan alleen over de islam haters... niet alle kuffar zijn moslim haters... gelukkig...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    dat beweer ik niet... als ik dat gezegd heb dan alleen over de islam haters... niet alle kuffar zijn moslim haters... gelukkig...
    Geef voor de gein even jouw definitie van 'islamhaters'..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    dat beweer ik niet... als ik dat gezegd heb dan alleen over de islam haters... niet alle kuffar zijn moslim haters... gelukkig...
    Deze gast roept o om geld in te zamelen voor een terrorist!

    https://sceptr.net/2017/11/moslimpre...reurverdachte/

    Niet meer welkom zou ik zeggen!

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Ze zetten jonge moslims aan zo te gaan leven zoals onmogelijk is in de niet-moslimlanden in Europa.
    Daar schieten ze enoem mee op.

    Ze moeten alles mijden - actief maar ook passief! - waar onze landen 24/24 van zijn doortrokken.

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Nu is het zeer duidelijk en niet meer te ontkennen de politiek heeft een war on islam gestart, een ieder die van plan is te stemmen in de hoop op veranderingen laat ik zeggen herinner je eerst deze gebeurtenissen
    Ze zijn ons liever kwijt in een concentratie kamp.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Nou, mensen die steeds botsen met de cultuur, normen en waarden, regels van de Europese landen, niet echt positief.
    Zeker niet waar de 2e en verdere generaties nog worden bewerkt om nog meer afstand te nemen.
    Nog meer te leven naar hoe het duizenden jaren terug onder de nomadische volken ging in het Midden-Oosten.
    Geen enkel land zit daar op te wachten.

    Vooral nu er tekenen zijn dat dit een structureel probleem aan het worden is.

    Oorlog tegen de islam is echt onzin. De (grond)wet beschermt ook de moslims. Sterker nog gedragen door groepen politiek correcten wordt opmerkelijk vaak toegeven aan wat (groepen) moslims willen en in strijd is met de mores van die landen.

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nou, mensen die steeds botsen met de cultuur, normen en waarden, regels van de Europese landen, niet echt positief.
    Zeker niet waar de 2e en verdere generaties nog worden bewerkt om nog meer afstand te nemen.
    Nog meer te leven naar hoe het duizenden jaren terug onder de nomadische volken ging in het Midden-Oosten.
    Geen enkel land zit daar op te wachten.

    Vooral nu er tekenen zijn dat dit een structureel probleem aan het worden is.

    Oorlog tegen de islam is echt onzin. De (grond)wet beschermt ook de moslims. Sterker nog gedragen door groepen politiek correcten wordt opmerkelijk vaak toegeven aan wat (groepen) moslims willen en in strijd is met de mores van die landen.
    Ik ben juist blij met zulke maatregelen hoe harder wij worden behandeld hoe meer mensen zich afkeren.
    Een win win situatie.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Valt me echt op,dat de goede positieve predikers,als Slecht worden bestempeld!!!!omdat ze veel positieve echte Islam naar de jeugd brengen!!!!
    Je vergeet iets belangrijks, die moslims leven generaties in het dar al-harb.
    Zij leven niet meer als nomaden in schaarsbvolkte gebieden duizenden jaren geleden.
    Nu in enorm bevolkte landen in de 21 eeuw.

    Alles is totaal veranderd. Denk je echt dat mensen gelukkig worden als kleine minderheid alles te moeten mijden, passief en actief dat zich nu in de Europese afspeeld 24/24?
    Hoe kun je je daar in vredesnaam aan onttrekken?

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Waar blijft de vrijheid van Gdsdienst? of is het vrijheid,zolang je mar in het gareel loopt?
    hahah ik hoop niet dat je nu pas er achterkomt dat vrijheid van godsdienst en meningsuiting en andere holle begrippen niks voorstellen.
    Ik zou er ook maar geen vertrouwen in hebben dat ze zullen veranderen.