1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    nee het bewijs is daar dat het Marokkaanse nieuws sites het heeft bereikt dat mensen als jij over heel Marokko geweigerd worden zelfs in casablanca dat zegt wel.wat
    Het bewijs is dat ik meer in marokko ben dan jij en dat ik meningen van mensen heb gehoord dat ze jullie gezeik kotsbeu zijn. Dat is pas echte bewijs. Nieuws sites. Jij hebt hier toch ook meerdere accounts? Doe al je reacties weg en er zullen een pak minder reacties zijn. Haha ezel, tis ni moeolijk dat mensen als jij ons land verkichten aan spanyol. Een abe9oy zeker?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Heu? Mis ik iets? Waar is er gesmeekd om werk? Enigste dat ik weet is dat er om werk werd gesmeekt bij begin van demonstraties
    de zelfde soort mensen die deze mensen belachelijk maakten en hebben bedreigt als jij smeken nu zelf om.baan en dat ze over al geweigerd worden zelfs in stad casablanca.
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    nee nee zo werkt het niet miljoenen Marokkanen delen mijn mening en die zie je terug op elke Marokkaanse forum en nieuws sites waar ze korte metten maken van de overheid.

    Degene die niet opgevoed zijn dat zijn mensen als je ziet je voorbeeld daar terug op de video die nu smeekt om een baantje en excuus aanbied en spijt heeft
    Maar hoe kan dat nu? Wrm zijn mensen als jij dan nog in holland? Of durven jullie marokko niet meer binnen te gaan?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    de zelfde soort mensen die deze mensen belachelijk maakten en hebben bedreigt als jij smeken nu zelf om.baan en dat ze over al geweigerd worden zelfs in stad casablanca.
    Heu? Wat heeft dat ermee te maken? Ik werk namelijk.. dus hoe kan ik geweigerd worden..

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Het bewijs is dat ik meer in marokko ben dan jij en dat ik meningen van mensen heb gehoord dat ze jullie gezeik kotsbeu zijn. Dat is pas echte bewijs. Nieuws sites. Jij hebt hier toch ook meerdere accounts? Doe al je reacties weg en er zullen een pak minder reacties zijn. Haha ezel, tis ni moeolijk dat mensen als jij ons land verkichten aan spanyol. Een abe9oy zeker?
    jij bezoekt Marokko vaak en jij denkt dat Marokkanen hun echte mening aan jou gaan vertellen zonder jou te kennen. Mensen van marokko durven niet eens slechte te praten over schoonmaker van gemeente huis laat staan over de overheid.

    Ga je schoenen poetsen met je onzin verhaaltjes.

    Marokkaanse forum sites is niet net al hier jou reactie word 100 keer gecheckt en of je uit verschillende accounts reageert ga op blaren ziiten
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Maar hoe kan dat nu? Wrm zijn mensen als jij dan nog in holland? Of durven jullie marokko niet meer binnen te gaan?
    waarom zou ik marokko niet indurven omdat mijn mening het zelfde is als mijoenen Marokkanen in Marokko die het zelfde schrijven op Marokkaanse forums laat Marokko dan maar eerst die mensen oppakken
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    jij bezoekt Marokko vaak en jij denkt dat Marokkanen hun echte mening aan jou gaan vertellen zonder jou te kennen. Mensen van marokko durven niet eens slechte te praten over schoonmaker van gemeente huis laat staan over de overheid.

    Ga je schoenen poetsen met je onzin verhaaltjes.

    Marokkaanse forum sites is niet net al hier jou reactie word 100 keer gecheckt en of je uit verschillende accounts reageert ga op blaren ziiten
    Haha iemand die zo hard hard op droomt heb ik nog nooit gezien. Binnenkort weer eens naar marokko in sha Allah. Lekker

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    waarom zou ik marokko niet indurven omdat mijn mening het zelfde is als mijoenen Marokkanen in Marokko die het zelfde schrijven op Marokkaanse forums laat Marokko dan maar eerst die mensen oppakken
    Forums stellen niets voor. Jij hebt hier ook meerdere accounts of niet? Jij jankt hier ook of niet? Dus waar ligt het probleem?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Haha iemand die zo hard hard op droomt heb ik nog nooit gezien. Binnenkort weer eens naar marokko in sha Allah. Lekker
    hahaha succes in Marokko en op onzin hoekje want hier heb je niet veel te melden.
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    hahaha succes in Marokko en op onzin hoekje want hier heb je niet veel te melden.
    Idd. We willen ma39ol, geen aap die uit gwn zit te roepen

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Forums stellen niets voor. Jij hebt hier ook meerdere accounts of niet? Jij jankt hier ook of niet? Dus waar ligt het probleem?
    reacties van Marokkanen uit Marokko zegt genoeg ook genoeg op video beelden en op nieuws sites zo als ik al zei een reactie op Marokkaanse forum en nieuws site word 1000 keer gecheckt en word niet in paar seconden geplaatst maar duurt uren voor dat je hem te zien krijgt.
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Idd. We willen ma39ol, geen aap die uit gwn zit te roepen
    de waarheid is geplaatst door mij en geen verhaaltje van oude man. Heb je de beelden van de lift gezien daar spugen ze ook gewoon op Marokkaanse staat en dan nog in het hart van marekesch
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    de waarheid is geplaatst door mij en geen verhaaltje van oude man. Heb je de beelden van de lift gezien daar spugen ze ook gewoon op Marokkaanse staat en dan nog in het hart van marekesch
    Wa intresseert mij de marokkaanse staat. Enigste wat mij intresseert is dat er 1 vlag is van tanger tot gwira en dat enkel bekeompen mensen en gefrustreerde mensen zls jou nooit zullen winnen

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    reacties van Marokkanen uit Marokko zegt genoeg ook genoeg op video beelden en op nieuws sites zo als ik al zei een reactie op Marokkaanse forum en nieuws site word 1000 keer gecheckt en word niet in paar seconden geplaatst maar duurt uren voor dat je hem te zien krijgt.
    Hh meskiena

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Hh meskiena
    volg Arabische sites op Facebook en lees de reacties van Marokkanen uit Marokko met lege koelkast. Dan merk je wat deze mensen mee maken in welke ellende ze leven. Sommige willen dat de staat ze snel begraaft in plaats dat ze in termijnen en langzaam worden gedood.

    Maar goed aan je te merken heb jij niet veel te vertellen succes in onzin hoekje
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide