1. #451
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Hahahahaha ik moet wel altijd lachen om excuus van voorstanders dat zwarte piet alleen maar zwart is door het roet in de schoorsteen. Tuuuuuurlijk joh...

  2. #452
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    Hahahahaha ik moet wel altijd lachen om excuus van voorstanders dat zwarte piet alleen maar zwart is door het roet in de schoorsteen. Tuuuuuurlijk joh...
    Nou ja zo heb ik dat ook "beleefd" toen ik kind was maar in dat geval heb je dus niets tegen roetvegen pieten

  3. #453
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Gelijke universele rechten bestaan niet.
    Natuurlijk wel!
    Als die rechten door anderen niet worden erkend betekent dat niet dat die rechten niet bestaan!

    De universele mensenrechten... een mooi voorbeeld. Ik kan me daar best wel in vinden. Dat er landen, organisaties, mensen zijn die daar lak aan hebben betekent toch niet dat die universele mensenrechten niet bestaan?

    Wat een domheid!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #454
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Natuurlijk wel!
    Als die rechten door anderen niet worden erkent betekent dat niet dat die rechten niet bestaan!

    De universele mensenrechten... een mooi voorbeeld. Ik kan me daar best wel in vinden. Dat er landen, organisaties, mensen zijn die daar lak aan hebben betekent toch niet dat die universele mensenrechten niet bestaan?

    Wat een domheid!
    Het vervelende is dat bepaalde mensen heel makkelijk de universele mensenrechten anders kunnen uitleggen......

  5. #455
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Het vervelende is dat bepaalde mensen heel makkelijk de universele mensenrechten anders kunnen uitleggen......
    Dit begrijp ik niet goed.
    Hoe wil je een universeel recht anders uitleggen?

    Je kunt het er volgens mij alleen maar mee oneens zijn.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #456
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Dit begrijp ik niet goed.
    Hoe wil je een universeel recht anders uitleggen?

    Je kunt het er volgens mij alleen maar mee oneens zijn.
    Kijk alleen al naar hoe Amnestie International deze rechten uitlegt en bijvoorbeeld Nederland......

  7. #457
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Natuurlijk wel!
    Als die rechten door anderen niet worden erkend betekent dat niet dat die rechten niet bestaan!

    De universele mensenrechten... een mooi voorbeeld. Ik kan me daar best wel in vinden. Dat er landen, organisaties, mensen zijn die daar lak aan hebben betekent toch niet dat die universele mensenrechten niet bestaan?

    Wat een domheid!
    Ik wil je echt niet beledigen want je legt het netjes uit.
    Maar hoe kan je beweren dat iets universeels is als het niet universeel is? Waar bestaat het dan? Op papier?
    Ik kan van alles op een papier schrijven.
    Wanneer bestaat iets? Welk bewijs heb jij voor die universele rechten? Omdat ze op papier staan en je erin gelooft dat dat het beste is? Welk bewijs heb je dat ze bestaan?

  8. #458
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Zeg maar het beleid van rutte.
    was het beleid van rutte 2 beter ..
    10 vrouwen 14 mannen Rutte 3..
    7 vrouwen 13 mannen Rutte 2..

    beste man vrouw voor de juiste plek was wat hij zei..

    10 vrouwen 14 mannen Rutte 3..

  9. #459
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    die zit...
    er ..zoals gewoonlijk bij Neoborn..weer helemaal naast!!

  10. #460
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Kijk alleen al naar hoe Amnestie International deze rechten uitlegt en bijvoorbeeld Nederland......
    Zeg je hier dat AI het niet eens is met de grondrechten? Of zoals Nederland dat interpreteert en uitvoert?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #461
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Ik wil je echt niet beledigen want je legt het netjes uit.
    Maar hoe kan je beweren dat iets universeels is als het niet universeel is? Waar bestaat het dan? Op papier?
    Ik kan van alles op een papier schrijven.
    Wanneer bestaat iets? Welk bewijs heb jij voor die universele rechten? Omdat ze op papier staan en je erin gelooft dat dat het beste is? Welk bewijs heb je dat ze bestaan?
    Iets is universeel omdat het voor iedereen geldt.
    Het recht van vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen. Ieder mens op aarde.
    Dat er landen, wetten, mensen zijn die dat bestrijden en bestraffen doet aan dat recht niets af.
    Dat recht is onvervreembaar. Dat er mensen zijn die dat recht afpakken doet aan dat recht niets af.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #462
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Gelijke universele rechten bestaan niet. Nationaal ook niet, continentaal ook niet. Nergens niet.
    Gelijke rechten staat bovendien niet synoniem aan maximale rechtvaardigheid.
    Beweer je anders dan wil ik graag een voorbeeld met een wetenschappelijke onderbouwing en bron.
    Dat jij denkt dat universele mensenrechten niet bestaan, betekent toch niet dat ik daar wel voor kan zijn? Dat is namelijk het enige wat ik zeg: ik wil gelijke rechten voor iedereen, ongeacht afkomst, geaardheid of geslacht.

    Jij wil dat niet. Sterker nog, Jij stelt dat artikel 1 van de grondwet leidt tot onrechtvaardigheid.

    Wil je uitleggen waarom je dat vindt, en wat voor jou een goed artikel 1 zou zijn?

  13. #463
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Dat jij denkt dat universele mensenrechten niet bestaan, betekent toch niet dat ik daar wel voor kan zijn? Dat is namelijk het enige wat ik zeg: ik wil gelijke rechten voor iedereen, ongeacht afkomst, geaardheid of geslacht.

    Jij wil dat niet. Sterker nog, Jij stelt dat artikel 1 van de grondwet leidt tot onrechtvaardigheid.

    Wil je uitleggen waarom je dat vindt, en wat voor jou een goed artikel 1 zou zijn?
    'Dat jij denkt dat universele mensenrechten niet bestaan, betekent toch niet dat ik daar wel voor kan zijn?'

    Ehhh nee ik heb nooit gezegd dat ik denk dat ze niet bestaan. Ik heb gezegd dat ze niet bestaan. Wederom liegen en bedriegen.
    Als ik stel dat mensen die met het eigen lichaam kunnen vliegen niet bestaan dan maak jij ervan dat ik denk dat ze niet bestaan. Zo absurd is je zin. Ze bestaan niet. Het feit dat je daar niet op ingaat, zegt voor mij voldoende. Jij weet het namelijk ook.

    ''Jij wil dat niet. Sterker nog, Jij stelt dat artikel 1 van de grondwet leidt tot onrechtvaardigheid''

    Ehhh nooit beweert en wederom liegen en bedriegen.
    'Gelijke' rechten staat niet gelijk aan maximale rechtvaardigheid. Ook daar ga je niet op in en we weten allebei waarom.

    ''Dat is namelijk het enige wat ik zeg: ik wil gelijke rechten voor iedereen, ongeacht afkomst, geaardheid of geslacht.''

    Ehhhh zeg dat dan gelijk dat het om je eigen ego gaat om reclame te maken. Je kan zoveel willen. Je zin is net zo hol als dat je zegt dat je wilt dat alle mensen met hun eigen lichaam kunnen vliegen. Het stelt geen reet voor iets willen wat niet bestaat. Het is alleen maar voor je eigen ego.

  14. #464
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    opruiing

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  15. #465
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    "Extreem-rechts? Neonazi's en fascisten? Volkskrant of zo? Als er ergens links wordt gestemd is het wel in de Noordelijke provincies. Maar dit holt ook hier in rappe schreden achteruit inmiddels, door mensen zoals jij.
    "

    Vooroordeel, omdat ik iets een mooi stuk vind ben ik per definitie schuldig aan verder al wat je opnoemt.
    De definitie van een racist in levende lijve, en daarom botst het, jij nagelt mij zaken aan en ik verzet mij.
    Je staat dus met de bek vol tanden. De linkse Volkskrant, die de Friezen aanduidt als extreemrechts en fascisten wordt snoeihard onderuit gehaald door extreem-links. Hoe mooi is dat?

    Ga elders flierefluiten, niet in Friesland want dan zou je die tanden nog wel eens kwijt kunnen raken.