1. #886
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Ik was al helemaal op de hoogte van dat akkefietje pipo. Jouw link is helemaal niet nodig. Precies wat ik gepost heb, wordt bevestigd in je link.
    De hele discussie ging om de banners. Die hebben ze weggedaan onder het mom van bedreigingen. In feite brachten die banners slechte reclame en zijn ze om commerciƫle redenen verwijderd verkocht in een bedreigersjasje om mensen niet tegen de schenen te schoppen die wild en agressief worden wat ook maar iets met een verandering van zwarte piet te maken heeft.
    Dat smoesje om de 'lieve bezwaren' tegemoet te komen met het verwijderen van de banners neem ik niet sereus.
    Nee het was gewoon slechte reclame wat centen kan kosten voor de landelijke 'big players' als blokker, bart smit, bruna, etos, yamin enz daarom zijn die banners verwijderd.
    Ik wacht nog steeds op jouw bewijs van dreigementen.

    Doet hier de letterlijke woorden van de winkeliersvereniging af als verzonnen .
    je glazen bol is een uitkomst in deze donkere dagen waar jij in vast zit..
    je hoeft je nergens druk om te maken dan om jouw waarheid.


    btw..je kunt zo bij de branweer..als slang je rolt en kronkelt er goed genoeg voor en spuit ook nog eens sloten vol onzin

  2. #887
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Er zat geen enkele ironie bij. Het was heel duidelijk wat je daar schreef en de blokkade steunt. Zowel begrip, goedkeuring als ook aanmoediging voor de niet dooie Friezen.
    het kan dooien het kan Friezen..
    gelukkig waren er geen dooie friezen

  3. #888
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie

    Doet hier de letterlijke woorden van de winkeliersvereniging af als verzonnen .
    je glazen bol is een uitkomst in deze donkere dagen waar jij in vast zit..
    je hoeft je nergens druk om te maken dan om jouw waarheid.


    btw..je kunt zo bij de branweer..als slang je rolt en kronkelt er goed genoeg voor en spuit ook nog eens sloten vol onzin
    Je zegt helemaal niets in je reactie slechts afleiding.
    To the point. Het enige wat overblijft is..
    Heb je bewijs ja of nee? Zoja toon ons dit bewijs.
    Zo moeilijk zijn deze vragen niet.

  4. #889
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    As we speak zit ik al een paar weken in Willemstad op CuraƧao.
    Sanikolas is weer achter de rug, toch hangen bij diverse schooltjes nog de versieringen.
    Een verademing om weer eens die vrolijke zwarte koppies te zien, compleet met oorringen en al.
    Merkwaardig genoeg zijn hier geen rellen uitgebroken en zijn het zelfs de negers die er zelf met schoensmeer nog een schepje bovenop doen.
    Dat Sanikolas voor de verandering witte schmink nodig heeft is dan wel weer grappig.
    KOZP zou hier nog heel wat missionarissenwerk (excusez le mot) kunnen verrichten.
    .

  5. #890
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Ik ga deze discussie verlaten. Sinterklaas is voorbij, Friesland heeft gewonnen en inmiddels zijn er wel belangrijke zaken gaande, de situatie in het MO o.a. na de achterlijke actie van de VS.

  6. #891
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik ga deze discussie verlaten. Sinterklaas is voorbij, Friesland heeft gewonnen en inmiddels zijn er wel belangrijke zaken gaande, de situatie in het MO o.a. na de achterlijke actie van de VS.
    Je hoeft je in ieder geval niet meer aaf te vragen "of dit hier wel leeft"!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #892
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Had je dat niet al eerder gekonstateerd ?
    Zeker.

  8. #893
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik ga deze discussie verlaten. Sinterklaas is voorbij, Friesland heeft gewonnen en inmiddels zijn er wel belangrijke zaken gaande, de situatie in het MO o.a. na de achterlijke actie van de VS.
    De Friezen hebben juist verloren...dat je dat niet ziet verbaast me dan weer niet.

    Of heb je die ME busjes en wegsleep wagens gemist, de verontwaardiging ovet de acties en de gevolgen van samenspannen met extreem rechts als pegida, nvu breitbart?

    Vast niet.

    De discussie gaat in eerste instantie helemaal niey om zwarte piet, moet om racisme en discriminatie en daar sta jij dan in die discussie met je getrokken mes.


  9. #894
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Hierbij verklaar ik plechtig het Zwarte Pieten seizoen 2017 voor gesloten!
    Op naar het seizoen 2018.


  10. #895
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Qaatiluuhom Bekijk reactie
    Die heeft een zelfreflectie van een hond die voor het eerst een spiegel ziet.
    Hij trekt liever zijn mes dan dat hij in de spiegel kijkt..

    Dat hij vrienden hier op m.nl in een ongemakkelijke situatie brengt met zijn gedreig interesseert hem ook niet.