1. #61
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Klopt..

    Ze willen hun macht die ze gekregen hadden van joods/blanke zionisten niet zomaar verknallen..

    1 verkeerd woordje over joden en hun macht wordt afgenomen door blanken..

    En dan krijg je van die taghuts als b52 hoe ze hun zion meesters verheerlijken met dat ze liever 1000x joods zijn..
    jij weet echt niet wat je zegt

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    hou toch op kereltje.
    De meeste Sjieten volgen de 12de imam . Jafaries

    Het Sjiisme is een wagelijke sekte dat niet anders is dan het nazisme .
    shi3a zijn gewoon moslims, shi3a is mode in marokko, shi3a rukt op

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Qaatiluhom Bekijk reactie
    Als je het niet durft ben je zelf een kaffir. Shia zijn niet alleen kuffar. Maar zij houden een 'aqeedah aan waarbij het verbergen van hun haat jegens Quran en Sunnah hun belangrijkste bezigheid is. De oorlog van Iran en Hezbollah tegen ahlu l sunnah bevestigd dit alleen maar.
    Aldus onze eigen huis takfiri.


    En jij zult ook wel geloven dat er ooit een wereldwijde ulema komt....

  4. #64
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Qaatiluhom Bekijk reactie
    Als je het niet durft ben je zelf een kaffir. Shia zijn niet alleen kuffar. Maar zij houden een 'aqeedah aan waarbij het verbergen van hun haat jegens Quran en Sunnah hun belangrijkste bezigheid is. De oorlog van Iran en Hezbollah tegen ahlu l sunnah bevestigd dit alleen maar.
    Ik dutf het niet en zal het ook niet doen zelf zal je mij zien als een kaffier
    Takfir is een van de gevaarlijkste dingen wat een moslim kan doen omdat het zo onschuldig lijkt maar zeer grote gevolgen kan hebben na je dood.

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Ik zeg je eerlijk broer ik weet niet zeker tot welke groep in de shia ze behoren ik denk 12ers.
    Ze zijn voornamelijk Irakezen en Afghanen die ik ken.
    Ik durf persoonlijk geen takfir te doen bij groepen omdat dat terug in mijn gezicht kan komen maar een ieder die de geleidde sahaba's vervloekt en de moeder der gelovigen beledigd is naar mijn mening een ongelovige.
    Bij de 12ers heb ik vooral problemen mee dat ze de 12 imams zien als personen die niet zondigen maar het is de taak van Allah swt om ons te vertellen wat klopt en niet.
    broh ik volg de logica van de islam de profeet vzmh was gezonden om de arabieren te leren alleen ALLAH swt aan te bidden want ze aanbdane al ALLAH swt alleen naast hem hebben ze afgoden aangenomen dan kan ik ook zeggen ik zal geen takfir doen op hindoes dat ze kaffer zijn omdat ze naast ALLAH swt demonen aanbidden of ik zal de Christen ook moslims noemen omdat ze naast ALLAHs wt(de vader) jezus en maria aanbidden etc etc

    nee broeder iedereen die naast ALLAH swt partners aanneemt is een mushrik en iemand die iemand anders dan ALLAH swt aanbid is kaffer

    nu de raffidieen die ALI ra en Fatima ra boven ALLAH swt (kijk alle anti majos films) hebben gezet en in sommige gevallen hun alleen aanbidden zijn hun geen kaffer ?

    ja zaidien of sommige groeperingen binnen de 12 de sekte zijn moslims maar je moet wel kof van het koren scheiden

    de profeet vzmh heeft gezegd je zult in het Paradise zijn van wie je houdt

    maar als je echt houdt van de profeet vzmh dan ga je geen leugens over hem verzinnen en doen wat hij vzmh deed

    wat hun doen de rafidieeen (hun religieuze leiders) is precies het tegenovergestelde

    over de volgelingen daar zeg ik ALLAH swt weet het best maar over hun leiders stagfirruALLAH

  6. #66
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    broh ik volg de logica van de islam de profeet vzmh was gezonden om de arabieren te leren alleen ALLAH swt aan te bidden want ze aanbdane al ALLAH swt alleen naast hem hebben ze afgoden aangenomen dan kan ik ook zeggen ik zal geen takfir doen op hindoes dat ze kaffer zijn omdat ze naast ALLAH swt demonen aanbidden of ik zal de Christen ook moslims noemen omdat ze naast ALLAHs wt(de vader) jezus en maria aanbidden etc etc

    nee broeder iedereen die naast ALLAH swt partners aanneemt is een mushrik en iemand die iemand anders dan ALLAH swt aanbid is kaffer

    nu de raffidieen die ALI ra en Fatima ra boven ALLAH swt (kijk alle anti majos films) hebben gezet en in sommige gevallen hun alleen aanbidden zijn hun geen kaffer ?

    ja zaidien of sommige groeperingen binnen de 12 de sekte zijn moslims maar je moet wel kof van het koren scheiden

    de profeet vzmh heeft gezegd je zult in het Paradise zijn van wie je houdt

    maar als je echt houdt van de profeet vzmh dan ga je geen leugens over hem verzinnen en doen wat hij vzmh deed

    wat hun doen de rafidieeen (hun religieuze leiders) is precies het tegenovergestelde

    over de volgelingen daar zeg ik ALLAH swt weet het best maar over hun leiders stagfirruALLAH
    natuurlijk als er mensen zijn die beweren dat er partners zijn naast allah swt dan hebben ze de geloof verlaten maar geen enkele van de mensen die ik ken beweert dat.
    Ik heb het dan ook niet over mensen die de Profeetschap van mohammed saws in twijfel trekken of de ahlul Bait flink ophemelen tot bijna een goddelijke status.
    Ik heb het over mensen die over het algemeen in hetzelfde geloven als jij en ik, shahada, gebed, volledige compleetheid van de koran etc. Een ding wat ik bij hun wel betwijfel is de concept van imaamat iets waar ik mezelf helemaal niet in kan vinden. Maar Allah swt zal ons inlichten over waar wij over redetwisten.

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    natuurlijk als er mensen zijn die beweren dat er partners zijn naast allah swt dan hebben ze de geloof verlaten maar geen enkele van de mensen die ik ken beweert dat.
    Ik heb het dan ook niet over mensen die de Profeetschap van mohammed saws in twijfel trekken of de ahlul Bait flink ophemelen tot bijna een goddelijke status.
    Ik heb het over mensen die over het algemeen in hetzelfde geloven als jij en ik, shahada, gebed, volledige compleetheid van de koran etc. Een ding wat ik bij hun wel betwijfel is de concept van imaamat iets waar ik mezelf helemaal niet in kan vinden. Maar Allah swt zal ons inlichten over waar wij over redetwisten.
    het concept van imamaat bestaat niet ze de shia leiders beweren dat het in de koran staat maar het staat nergens in vermeld dat zeggen ze alleen om misbruik te maken van islam om mutah (alleen de dochters van hun volgelingen hun eigen dochters niet )en geld af te persen van hun volgelingen dus ze te zwijgen en te laten doen wat hun willen dus misbruik

    er is zelfs onder hun eentje die het de hele tijd heeft dat de koran kariem vals is maar waar de echte is ja die verstopt met de Mahdi in de grot

    imamaaat erkennen wij niet soennieten
    1.staat niets over in de koran
    2. staat niet in de hadith

    3. de profeet vzmh heeft nooit gezegd dat ali ra de leiderschap moest overnemen na zijn dood

    4. de sahaba ra waren niet uit op leiderschap zelfs ali ra niet

    5. de geaccepteerde volksraad door het volk kiest de leider niet DNA

    6. het strookt in tegen de principe s van de islam

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    shi3a zijn gewoon moslims, shi3a is mode in marokko, shi3a rukt op

    Shia is geen islam . Maar een kinderachtige sekte .




    In marokko is het Sjisme verboden bij wet .Wat zeer terecht is.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Qaatiluhom Bekijk reactie
    Sorry ik praat niet tegen varkens. Ga eerst weten wat je typt en verander je nick meteen in speenvarkentje, past je beter.
    Wat schattig, je weet dat je niet tegen me in discussie moet gaan.

    Iets wat je meteen zou verliezen, dat weet je zelf ook wel.
    Want je probeert het niet eens.

    Je staat hier openlijk nog iets als IS te verdedigen...

    En verder iemand voor varken uitmaken hoeft niet.

    Ik noem jou ook geen geiten-neuker.

  10. #70
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Qaatiluhom Bekijk reactie
    Ewa gedragstoornis, wil je weer bespuugd en voor schut gezet worden?
    Jij kunt helemaal niemand voor schut zetten.

    De enige mogelijkheid om iemand voor schut te zetten,
    is om jezelf voor schut te zetten.

    En dat doe je ieder comment dat je plaatst weer opnieuw.

    Het gaat je goed onze Takfiri.

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Qaatiluhom Bekijk reactie
    Als jij geen takfir doet op een duidelijke vijand van Allah ben jij een onrechtpleger en een kaffir n deze, begrijp je dat?

    Anders ga je ff snel lezen wat de nawaqeed al Islam zijn.
    Alweer takfiri!

    Je weet toch dat de geestes vader van IS, Sayed Al Qutb ook tegen takfiri was.

    Hij was ook zo onnozel om te menen dat er ooit weer een wereldwijde ulema kwam.

    Verder was zijn domme haat natuurlijk gebasseerd op het feit dat de man zeer
    sexueel gefrusteerd was.

  12. #72
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Qaatiluhom Bekijk reactie
    Ga moddergooien met je moeder, de kroegtijgerin.
    TAKFIR! Allah u Akbar!!!!

    En wat schattig, je probeert iemand te beledigen met zijn moeder.
    Klein geheimpje... Iedereen heeft een moeder of ooit gehad.
    Wist je dat al? :P

    Moet jij niet ergens op een toyota truck zitten in Syrie of Irak?

    Maar het is duidelijk dat je daar natuurlijk veel te bang voor bent.

    Onze eigen huis takfiri, aka de keyboard jihadi.

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Qaatiluhom Bekijk reactie
    Vijand van Allah en moslims jij en niemand mag je hier kutkind, tief een eindje op.
    Al weer zet je jezelf voor schut.

    Totaal los van iedere realiteit doe jij uitspraken.

    En die beledigingen richting mij zijn alleen kersen op de taart.

    Pfff wat ben jij snel aan het einde van de latijn.

    Ik had gedacht dat je verbaal/schriftelijk meer in huis had gehad.
    Dus op dat gebied val je ook weer tegen.

  14. #74
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Qaatiluhom Bekijk reactie
    Wil je ergens anders knorren en met modder gooien vieze vuile opdringerige varken met varkenspest.
    Schelden en beledigingen.

    Geen wonder dat het khalifaat in Syrie en Irak zo snel instorten.

    Als jij een gemiddelde jihadi bent, dan is het niveau van die
    lui betreurend laag.

  15. #75
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    het concept van imamaat bestaat niet ze de shia leiders beweren dat het in de koran staat maar het staat nergens in vermeld dat zeggen ze alleen om misbruik te maken van islam om mutah (alleen de dochters van hun volgelingen hun eigen dochters niet )en geld af te persen van hun volgelingen dus ze te zwijgen en te laten doen wat hun willen dus misbruik

    er is zelfs onder hun eentje die het de hele tijd heeft dat de koran kariem vals is maar waar de echte is ja die verstopt met de Mahdi in de grot

    imamaaat erkennen wij niet soennieten
    1.staat niets over in de koran
    2. staat niet in de hadith

    3. de profeet vzmh heeft nooit gezegd dat ali ra de leiderschap moest overnemen na zijn dood

    4. de sahaba ra waren niet uit op leiderschap zelfs ali ra niet

    5. de geaccepteerde volksraad door het volk kiest de leider niet DNA

    6. het strookt in tegen de principe s van de islam
    Misschien heb ik mezelf verkeerd verwoord of typ ik te onduidelijk maar ik ben 100% eens met wat je typt in deze thread.
    Ik erken deze imaamaat ook niet en veel van hun rituelen en toevoegingen horen naar mijn mening niet bij de Islam.
    Maar ik doe geen takfir op ze aangezien het 1 geen nut heeft en 2 het zou zomaar terug kunnen komen in mijn gezicht dus waarom zou ik die risico nemen?