1. #46
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Waar zie jij de grap?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  2. #47
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    onnozel :Haha: je bedoelt “Zeer onwenselijk”... Zo zeggen jullie dat toch, Oh jullie ongelovigen.... wanneer jullie zien dat de islam meer terrein wint dan komt jullie slechte kant naar buiten.
    Zo is dat.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Zo is dat.
    Gisteren toevallig Nieuwsuur op NOS gezien? Over moslimjongeren die massaal naar lezingen gaan van Ex-rapper Abid Tounssi (links) en prediker Ali Houri?

    Moet je zeker zien en kijk hoe de reacties van die ongelovigen hun duistere plannen verraadt. Zo van niet naar muziek luisteren, dat is zo onwenselijk om dat tegen moslimjongeren te zeggen... ongelooflijk... moge Allah hun sadr nog nauwer maken.

  4. #49
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Gisteren toevallig Nieuwsuur op NOS gezien? Over moslimjongeren die massaal naar lezingen gaan van Ex-rapper Abid Tounssi (links) en prediker Ali Houri?

    Moet je zeker zien en kijk hoe de reacties van die ongelovigen hun duistere plannen verraadt. Zo van niet naar muziek luisteren, dat is zo onwenselijk om dat tegen moslimjongeren te zeggen... ongelooflijk... moge Allah hun sadr nog nauwer maken.
    Neen, heb het niet gezien maar vandaag in de Belgisch Limburgse kranten heel wat amok rond zijn lezing.

    http://www.hbvl.be/cnt/dmf20171120_0...context-gerukt
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Neen, heb het niet gezien maar vandaag in de Belgisch Limburgse kranten heel wat amok rond zijn lezing.

    http://www.hbvl.be/cnt/dmf20171120_0...context-gerukt

    schaamteloos, kijk wat ze er allemaal bij halen... alsof hun hart geen ruimte heeft om het bloed door hun aderen te pompen... wat een razernij... en wat het achterste van hun tong verbergt is nog erger....

    anyway... zij doen maar wat ze niet laten kunnen... en Allah weigert alles dan dat Hij zijn Licht voltooit, tot alle frustraties en ergernissen van de ongelovigen... dat zij dat niet eens inzien...

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Waar zie jij de grap?
    Je zegt dat het prachtig is om te zien hoe iemand zich bekeerd tot islam en moslims die die bekeren tot iets anders vind jij zielig?
    Vind ik best grappig

  7. #52
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je zegt dat het prachtig is om te zien hoe iemand zich bekeerd tot islam en moslims die die bekeren tot iets anders vind jij zielig?
    Vind ik best grappig
    Klopt, zoals ik het beschreven heb. Ik vind het prachtig en mash3Allah dat mensen zich naar de islam bekeren. Diegenen die hun rug keren naar de islam en bekeren tot NIETS vind ik HEEL zielig zelfs.

    Maar goed, shaitan is blijkbaar overal aanwezig en zal dus lekker handjes klappen. Weer een idioot erbij.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je zegt dat het prachtig is om te zien hoe iemand zich bekeerd tot islam en moslims die die bekeren tot iets anders vind jij zielig?
    Vind ik best grappig
    de duivel heeft jou in zn macht.

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Klopt, zoals ik het beschreven heb. Ik vind het prachtig en mash3Allah dat mensen zich naar de islam bekeren. Diegenen die hun rug keren naar de islam en bekeren tot NIETS vind ik HEEL zielig zelfs.

    Maar goed, shaitan is blijkbaar overal aanwezig en zal dus lekker handjes klappen. Weer een idioot erbij.
    " bekeren tot NIETS "
    Dat is iets wat jij vindt.

    Het overgrote deel van de mensen op aarde vindt dat precies van jou en je religie.
    De weten (geloven) allemaal dat jij het bij het verkeerde eind hebt.

  10. #55
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    schaamteloos, kijk wat ze er allemaal bij halen... alsof hun hart geen ruimte heeft om het bloed door hun aderen te pompen... wat een razernij... en wat het achterste van hun tong verbergt is nog erger....

    anyway... zij doen maar wat ze niet laten kunnen... en Allah weigert alles dan dat Hij zijn Licht voltooit, tot alle frustraties en ergernissen van de ongelovigen... dat zij dat niet eens inzien...
    Het is allemaal segregatie bevorderend. Niet goed dus..

  11. #56
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    de duivel heeft jou in zn macht.
    Ze is de duivel zelf.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  12. #57
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    " bekeren tot NIETS "
    Dat is iets wat jij vindt.

    Het overgrote deel van de mensen op aarde vindt dat precies van jou en je religie.
    De weten (geloven) allemaal dat jij het bij het verkeerde eind hebt.
    In werkelijkheid is het ook niets. Je kan van niets nooit iets maken.

    Eerlijk gezegd maakt het me geen moer uit wat het overgrote deel van de mensen vind over mijn religie. Ze hebben zich niet eens verdiept in de islam dus zegt genoeg over hun oppervlakkige mening die op lucht gebaseerd is.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Gisteren toevallig Nieuwsuur op NOS gezien? Over moslimjongeren die massaal naar lezingen gaan van Ex-rapper Abid Tounssi (links) en prediker Ali Houri?

    Moet je zeker zien en kijk hoe de reacties van die ongelovigen hun duistere plannen verraadt. Zo van niet naar muziek luisteren, dat is zo onwenselijk om dat tegen moslimjongeren te zeggen... ongelooflijk... moge Allah hun sadr nog nauwer maken.
    Tsja, moslims zullen geen kritiek geven op deze gekkigheid. Stel je voor dat straks hun eigen moslim-zijn ter discussie wordt gesteld.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Klopt, zoals ik het beschreven heb. Ik vind het prachtig en mash3Allah dat mensen zich naar de islam bekeren. Diegenen die hun rug keren naar de islam en bekeren tot NIETS vind ik HEEL zielig zelfs.

    Maar goed, shaitan is blijkbaar overal aanwezig en zal dus lekker handjes klappen. Weer een idioot erbij.

    Ik vind het juist zielig als mensen iets geloven omdat het moet of omdat het ze een beter gevoel geeft en hopen dat er een paradijs is ipv dat ze zelf eerst onderzoek gaan doen of alles wel klopt.

    Wat mij opvalt bij gelovigen dat ze bij alles wat in hun ogen niet goed gaat, denken dat het de duivel is.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    de duivel heeft jou in zn macht.
    Ik geloof niet in de duivel