1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Ik hier eigenlijk een uitspraak doen over arabieren maar denk nu laat maar zitten.Mensen vergeet 1 ding niet en dat is wie slavernij heeft uitgevonden.En raad eens, Ja het waren inderdaad de ara....bieren
    Slavernij uitgevonden door Arabieren hahahhahaha, dit is het intellect van de gemiddelde nazi azulist uit Hoceima

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Ik hier eigenlijk een uitspraak doen over arabieren maar denk nu laat maar zitten.Mensen vergeet 1 ding niet en dat is wie slavernij heeft uitgevonden.En raad eens, Ja het waren inderdaad de ara....bieren
    Je kan ook zeggen dat de eerste die slaven hun vrijheid opkocht een arabier was. Dat wel

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Arabieren waren vroeger rondtrekkende nomaden die geen land hadden.Ze trokken rond en overvielen dorpen namen de mensen mee en vooral de vrouwen die ze vervolgens verhandelden.Ze verkochten ze ook aan westerlingen die later hun gedrag hebben overgenomen.
    Jij hebt precies ook geen land

  4. #64
    K.

    Reacties
    51
    21-10-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ik wil ze wel met europese subsidie inkopen naar Europa brengen en een hollandse vrouw aanbieden en veel kinderen laten baren een uitkering aanbieden en neerland van de ondergang redden vergrijzing
    Hhh Europese subsidie bestaat dat woord nog voor de gewone man?

  5. #65
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    heb die video gekeken en de tekst gelezen, het woord arabier komt er niet voor,

    waarom moet je altijd liegen.
    De voertaal bij de veilingen is in ieder geval Arabisch.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Marocci heb jij wel een land?? Alles is van je meester mo6 je hebt helemaal niks in te brengen.Je droomt je gromt je stamt, meer heb je niet te bieden knulletje.
    Ik heb een land. Jij precies niet, in marokko niet welkom. Hier niet welkom..

  7. #67
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Toevallig Tripoli (Libië)?
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  8. #68
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door phebe Bekijk reactie
    Hhh Europese subsidie bestaat dat woord nog voor de gewone man?
    aanvraag doen bij de nederlandse regering het is voor een goede doel nederland voorzien van arbeiders en kleurrijker maken

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Waar is je land dan marocci.Trek je bek open on marokko over je meester daar en je verdwijnt in een kelder.je hebt helemaal niks jochie.Begin eens met een baan dan heb je tenminste nog iets.
    Crepeer marokko is men land. Jij hebt niets.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Marocci de enige die hiet crepeert ben jij jochie.Fantaseer maar lekker verder knul.
    Ik? Wem zou ik? Be khair oe 3la khair hamdoullah