1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Voor wat betreft Marokko ben ik optimistisch en hoop dat ze ons echt blij gaan maken.
    Met hulp van Allah en heel veel geluk zullen we ver raken.
    En als we de eerste ronde er al uit gaan, dan met opgeheven hoofd inshallah!!!

    Marokko zal in de toekomst inshallah alleen maar groeien met die talenten die we hebben!!!

    Als jij reeel wil zijn dan moet je het Marokkaanse elftal niet volgen.
    Je moet jouw realisme omzetten naar een droom! Een droom om ver te geraken op het WK.

    Algerije is er afgelopen wk uitgevlogen tegen Duitsland in de 8e finale, de latere wereld kampioen. Ze speelden 0-0 in de reguliere tijd en Algerije had net zo veel kansen als Duitsland om door te gaan.
    Algerije verliet het toernooi met opgeheven hoofd. Hoe mooi zou het zijn als Marokko ook zo trots het WK verlaat?
    Tegen Brazilië in de halve finale een verlenging er uit slepen?
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Je spreekt je zelf tegen.

    Marokko komt de eerste ronde niet door tenzij...
    Ja tenzij ze een enorme verbetering laten zien op het WK waar ik niet in geloof.
    Ik zie de tegenstrijdigheid niet.
    Ik was eerst net als jij door emotie mee te laten spelen. Je ziet de dingen dan mooier dan ze in werkelijkheid zijn omdat je het graag zo ziet.
    Waarom denk jij dat Marokko wel ver komt? Op basis waarvan?

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    HaKeem kraakte benatia af en wilde een andere verdediger in zijn plaats hebben tegen Ivoorkust.
    Benatia had al 5 kwalificatiewedstrijden de 0 gehouden. Bovendien heeft Benatia jarenlange ervaring in de top! As Roma, Bayern en Juventus.
    En dat omdat ze in Afrika anders spelen dan in Europa

    Ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar wat aanvallender ingestelde spelers als Ziyech, Belhanda, Boutaib en Ambrabat of controlerende spelers als El Ahmadi en Boussoufa is Benatia de beste speler die Marokko op dit moment heeft.
    Hala Madrid y nada mas

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Ja tenzij ze een enorme verbetering laten zien op het WK waar ik niet in geloof.
    Ik zie de tegenstrijdigheid niet.
    Ik was eerst net als jij door emotie mee te laten spelen. Je ziet de dingen dan mooier dan ze in werkelijkheid zijn omdat je het graag zo ziet.
    Waarom denk jij dat Marokko wel ver komt? Op basis waarvan?
    Ik denk niet dat Marokko ver komt.
    Ik hoop het alleen!

    Ik hoop dat als ze de volgende ronde niet halen dat ze met opgeheven hoofd het toernooi verlaten.

    Net zoals in 1998. 3-0 tegen Schotland en 2-2 tegen Denemarken terwijl ze de betere waren.

    Ook met opgeheven hoofd. Daar mag je trots op zijn.
    Hala Madrid y nada mas

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Ik denk niet dat Marokko ver komt.
    Ik hoop het alleen!

    Ik hoop dat als ze de volgende ronde niet halen dat ze met opgeheven hoofd het toernooi verlaten.

    Net zoals in 1998. 3-0 tegen Schotland en 2-2 tegen Denemarken terwijl ze de betere waren.

    Ook met opgeheven hoofd. Daar mag je trots op zijn.

    2-2 was tegen Noorwegen niet tegen Denemarken. Maar dat maakt verder niet uit, net zoals mijn voorspellingen bij Barca bijna altijd kloppen denk ik dat Marokko, mits ze heel zwaar loten, het heel goed gaan doen op het WK. Marokko is sinds jaren een echt team. Enige wat ontbreekt is een spits die makkelijk scoort. Hopelijk wordt ie nog geselecteerd voor het WK.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Voor wat betreft Marokko ben ik optimistisch en hoop dat ze ons echt blij gaan maken.
    Met hulp van Allah en heel veel geluk zullen we ver raken.
    En als we de eerste ronde er al uit gaan, dan met opgeheven hoofd inshallah!!!

    Marokko zal in de toekomst inshallah alleen maar groeien met die talenten die we hebben!!!

    Als jij reeel wil zijn dan moet je het Marokkaanse elftal niet volgen.
    Je moet jouw realisme omzetten naar een droom! Een droom om ver te geraken op het WK.

    Algerije is er afgelopen wk uitgevlogen tegen Duitsland in de 8e finale, de latere wereld kampioen. Ze speelden 0-0 in de reguliere tijd en Algerije had net zo veel kansen als Duitsland om door te gaan.
    Algerije verliet het toernooi met opgeheven hoofd. Hoe mooi zou het zijn als Marokko ook zo trots het WK verlaat?
    Tegen Brazilië in de halve finale een verlenging er uit slepen?
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Ik denk niet dat Marokko ver komt.
    Ik hoop het alleen!

    Ik hoop dat als ze de volgende ronde niet halen dat ze met opgeheven hoofd het toernooi verlaten.

    Net zoals in 1998. 3-0 tegen Schotland en 2-2 tegen Denemarken terwijl ze de betere waren.

    Ook met opgeheven hoofd. Daar mag je trots op zijn.
    2-2 tegen Noorwergen
    Ik hoop het ook maar dan moet de loting meezitten.
    Jammer dat we geen spits hebben.
    Ik denk dat ze qua spel wel gaan verrassen. Dat doet Marokko namelijk altijd op een WK.
    Zelfs op het WK 94 waren ze in alle 3 de wedstrijden beter dan de tegenstander met veel meer kansen dan de tegenstander.
    Maar ja niet efficient genoeg.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    @BBITG en bombastic Excuus, het was inderdaad Noorwegen maar gelukkig maakt die prestatie het er niet minder op.

    Boutaib scoort inderdaad niet zo makkelijk als een gemiddelde spits maar maakt dat wel goed met zijn arbeidsethos.

    En wie weet dat Mahi zich door ontwikkelt de komende maanden tot een spits van formaat. En anders moet het wel lukken met de arbeidsethos van Boutaib en dat Ziyech er over heen denderd.

    Nogmaals, ik heb alleen hoop dat Marokko ver kan komen en het is niet verkeerd om te hopen.
    Hala Madrid y nada mas

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    2-2 tegen Noorwergen
    Ik hoop het ook maar dan moet de loting meezitten.
    Jammer dat we geen spits hebben.
    Ik denk dat ze qua spel wel gaan verrassen. Dat doet Marokko namelijk altijd op een WK.
    Zelfs op het WK 94 waren ze in alle 3 de wedstrijden beter dan de tegenstander met veel meer kansen dan de tegenstander.
    Maar ja niet efficient genoeg.
    1994 was eerlijk gezegd voor mijn tijd. Die ik had ik niet gevolgd.
    Hala Madrid y nada mas

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    @BBITG en bombastic Excuus, het was inderdaad Noorwegen maar gelukkig maakt die prestatie het er niet minder op.

    Boutaib scoort inderdaad niet zo makkelijk als een gemiddelde spits maar maakt dat wel goed met zijn arbeidsethos.

    En wie weet dat Mahi zich door ontwikkelt de komende maanden tot een spits van formaat. En anders moet het wel lukken met de arbeidsethos van Boutaib en dat Ziyech er over heen denderd.

    Nogmaals, ik heb alleen hoop dat Marokko ver kan komen en het is niet verkeerd om te hopen.

    Ik weet niet waar Barazite nu voetbalt maar bij Utrecht scoorde hij heel makkelijk en hij is ook nog heel technische in de kleine ruimtes en beresterk. Misschien is dat een optie. Of misschien zonder spits ( valse spits ) spelen net zoals ze een paar jaar geleden speelden bij Barca. Mohiem Marokko gaat gwn knallen in sha Allah. Afgezien van landen als Spanje, Duistland, Frankrijk is Marokko echt niet minder dan de rest.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door BBITG Bekijk reactie
    Ik weet niet waar Barazite nu voetbalt maar bij Utrecht scoorde hij heel makkelijk en hij is ook nog heel technische in de kleine ruimtes en beresterk. Misschien is dat een optie. Of misschien zonder spits ( valse spits ) spelen net zoals ze een paar jaar geleden speelden bij Barca. Mohiem Marokko gaat gwn knallen in sha Allah. Afgezien van landen als Spanje, Duistland, Frankrijk is Marokko echt niet minder dan de rest.
    Inshallah zal Marokko ver komen!!

    Heb je de verdediging van Ivoorkust gezien? Die hadden echt hun handen vol aan Boutaib. Boutaib bleef maar gaan, na iedere voorzet de beuk er in. Duels gevochten die man.
    Maar aan de andere kant heb ik liever goals dan duels.

    En Barazite trouwens gun ik echt veel man.
    Net zoals (sinds kort) Labyad.

    Hoop dat die 2 ook mee mogen.
    Hala Madrid y nada mas

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    244
    15-07-2013

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Inshallah zal Marokko ver komen!!

    Heb je de verdediging van Ivoorkust gezien? Die hadden echt hun handen vol aan Boutaib. Boutaib bleef maar gaan, na iedere voorzet de beuk er in. Duels gevochten die man.
    Maar aan de andere kant heb ik liever goals dan duels.

    En Barazite trouwens gun ik echt veel man.
    Net zoals (sinds kort) Labyad.

    Hoop dat die 2 ook mee mogen.
    In sha Allah bro

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Voor wat betreft Marokko ben ik optimistisch en hoop dat ze ons echt blij gaan maken.
    Met hulp van Allah en heel veel geluk zullen we ver raken.
    En als we de eerste ronde er al uit gaan, dan met opgeheven hoofd inshallah!!!

    Marokko zal in de toekomst inshallah alleen maar groeien met die talenten die we hebben!!!

    Als jij reeel wil zijn dan moet je het Marokkaanse elftal niet volgen.
    Je moet jouw realisme omzetten naar een droom! Een droom om ver te geraken op het WK.

    Algerije is er afgelopen wk uitgevlogen tegen Duitsland in de 8e finale, de latere wereld kampioen. Ze speelden 0-0 in de reguliere tijd en Algerije had net zo veel kansen als Duitsland om door te gaan.
    Algerije verliet het toernooi met opgeheven hoofd. Hoe mooi zou het zijn als Marokko ook zo trots het WK verlaat?
    Tegen Brazilië in de halve finale een verlenging er uit slepen?
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Inshallah zal Marokko ver komen!!

    Heb je de verdediging van Ivoorkust gezien? Die hadden echt hun handen vol aan Boutaib. Boutaib bleef maar gaan, na iedere voorzet de beuk er in. Duels gevochten die man.
    Maar aan de andere kant heb ik liever goals dan duels.

    En Barazite trouwens gun ik echt veel man.
    Net zoals (sinds kort) Labyad.

    Hoop dat die 2 ook mee mogen.
    Is niet erg als een spits een bal goed vast kan houden en minder scoort. Maar dan moeten de flankspelers en de 10 dat compenseren met doelpunten.
    Amrabat scoort moeilijk. Hij werkt hard maar als je eerlijk bent dan speelt hij veel te snel voor zijn techniek. Hij heeft geen rust aan de bal. Hoe dichter hij bij het doel komt hoe onrustig hij wordt.
    Ziyech is de enige met rust aan de bal alleen wil hij alle ballen diep spelen om iets beslissends te doen ook al staat Bouteib helemaal in zijn eentje voorin en en lange bal op hem totaal geen nut heeft.
    Als ze gedisciplineerd spelen en fit zijn kunnen ze de volgende ronde halen.
    Als iedereen de held wilt uithangen om zich in de kijker te spelen door te lopen met de bal dan wordt het niks.
    Daarom moet Renard het niet in zijn hoofd halen om Taraabt terig te halen. Pleintjesvoetballers die meer voldoening halen uit een tegenstander te vernederen dan om de volgende ronde te halen en alle ballen in de voet willen. Voetbal is een spel waarbij een speler 95% de bal niet heeft. Het dramatische spel zonder bal
    heeft ervoor gezorgd dat Marokko WK's heeft gemist door steeds circusartiesten uit te nodigen die alle ballen in hun voet willen en nooit ruimte maken voor een ander met een loopactie zonder bal.
    In Marokko houden ze van circusartiesten en dit soort voetballers genieten de meeste populariteit. Maar een simpele bal aannemen
    In een kleine ruimte met druk op de bal is al teveel gevraagd voor deze circusvoetballers.
    Ik word bijna kwaad als ik terugdenk aan de afgelopen 15 jaar haha.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Is niet erg als een spits een bal goed vast kan houden en minder scoort. Maar dan moeten de flankspelers en de 10 dat compenseren met doelpunten.
    Amrabat scoort moeilijk. Hij werkt hard maar als je eerlijk bent dan speelt hij veel te snel voor zijn techniek. Hij heeft geen rust aan de bal. Hoe dichter hij bij het doel komt hoe onrustig hij wordt.
    Ziyech is de enige met rust aan de bal alleen wil hij alle ballen diep spelen om iets beslissends te doen ook al staat Bouteib helemaal in zijn eentje voorin en en lange bal op hem totaal geen nut heeft.
    Als ze gedisciplineerd spelen en fit zijn kunnen ze de volgende ronde halen.
    Als iedereen de held wilt uithangen om zich in de kijker te spelen door te lopen met de bal dan wordt het niks.
    Daarom moet Renard het niet in zijn hoofd halen om Taraabt terig te halen. Pleintjesvoetballers die meer voldoening halen uit een tegenstander te vernederen dan om de volgende ronde te halen.
    Ik heb ook geen hoge pet op van Taarabt. De reden is heel simpel: Hij heeft Bale ooit op de bank gehouden bij Tottenham en een trainer noemde Taraabt ooit een groter talent dan Bale.
    Als je kijkt waar beiden nu zijn: Bale heeft altijd hard doorgewerkt en is beland bij Real MAdrid terwijl Taraabt een veel groter potentie had. Hij had oog voor andere zaken helaas.

    Gelukkig gaat Boufal inhsllah wel mee naar het WK en is hij een zelfde soort speler als Taarabt en kan hij af en toe wel zijn mannetje voorbij en is hij af en toe wel beslissend!!
    Laatst bij Southampton goal van de maand.
    Hala Madrid y nada mas

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Voor wat betreft Marokko ben ik optimistisch en hoop dat ze ons echt blij gaan maken.
    Met hulp van Allah en heel veel geluk zullen we ver raken.
    En als we de eerste ronde er al uit gaan, dan met opgeheven hoofd inshallah!!!

    Marokko zal in de toekomst inshallah alleen maar groeien met die talenten die we hebben!!!

    Als jij reeel wil zijn dan moet je het Marokkaanse elftal niet volgen.
    Je moet jouw realisme omzetten naar een droom! Een droom om ver te geraken op het WK.

    Algerije is er afgelopen wk uitgevlogen tegen Duitsland in de 8e finale, de latere wereld kampioen. Ze speelden 0-0 in de reguliere tijd en Algerije had net zo veel kansen als Duitsland om door te gaan.
    Algerije verliet het toernooi met opgeheven hoofd. Hoe mooi zou het zijn als Marokko ook zo trots het WK verlaat?
    Tegen Brazilië in de halve finale een verlenging er uit slepen?
    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Ik heb ook geen hoge pet op van Taarabt. De reden is heel simpel: Hij heeft Bale ooit op de bank gehouden bij Tottenham en een trainer noemde Taraabt ooit een groter talent dan Bale.
    Als je kijkt waar beiden nu zijn: Bale heeft altijd hard doorgewerkt en is beland bij Real MAdrid terwijl Taraabt een veel groter potentie had. Hij had oog voor andere zaken helaas.

    Gelukkig gaat Boufal inhsllah wel mee naar het WK en is hij een zelfde soort speler als Taarabt en kan hij af en toe wel zijn mannetje voorbij en is hij af en toe wel beslissend!!
    Laatst bij Southampton goal van de maand.
    Boufal is een klasse beter dan Taraabt. Die passeert veel makkelijker. Taraabt doet alles uit stilstand.
    Hij moet eerst de bal onder zijn voet halen om te passeren. Zelfs als hij rent met de bal neemt hij de bal onder zijn voet mee.
    Hij is een spelvertrager.
    Bale heeft het geluk dat hij scorend vermogen heeft doordat hij hard en precies kan schieten en bovendien is hij snel.
    Bale denkt aan doelpunten. Taraabt denkt als eerst om iemand te poorten voordat hij uberhaupt aan doelpunten denkt.
    Wat hij buiten het voetbal doet, is niet belangrijk. Wat hij op het veld doet dat heeft hem verpest met zijn obsessie om de show te stelen door anderen te 'vernederen'. Wie zo'n mentaliteit heeft, red het nooit.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Boufal is een klasse beter dan Taraabt. Die passeert veel makkelijker. Taraabt doet alles uit stilstand.
    Hij moet eerst de bal onder zijn voet halen om te passeren. Zelfs als hij rent met de bal neemt hij de bal onder zijn voet mee.
    Hij is een spelvertrager.
    Bale heeft het geluk dat hij scorend vermogen heeft doordat hij hard en precies kan schieten en bovendien is hij snel.
    Bale denkt aan doelpunten. Taraabt denkt als eerst om iemand te poorten voordat hij uberhaupt aan doelpunten denkt.
    Wat hij buiten het voetbal doet, is niet belangrijk. Wat hij op het veld doet dat heeft hem verpest met zijn obsessie om de show te stelen door anderen te 'vernederen'. Wie zo'n mentaliteit heeft, red het nooit.
    weinig aan toe te voegen.

    Maar ik heb al een aantal keer gelezen op deze forum dat Taraabt het weer goed doet ondanks dat ik hem nog niet heb zien spelen.

    Wie weet....
    Hala Madrid y nada mas

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Boufal is een klasse beter dan Taraabt. Die passeert veel makkelijker. Taraabt doet alles uit stilstand.
    Hij moet eerst de bal onder zijn voet halen om te passeren. Zelfs als hij rent met de bal neemt hij de bal onder zijn voet mee.
    Hij is een spelvertrager.
    Bale heeft het geluk dat hij scorend vermogen heeft doordat hij hard en precies kan schieten en bovendien is hij snel.
    Bale denkt aan doelpunten. Taraabt denkt als eerst om iemand te poorten voordat hij uberhaupt aan doelpunten denkt.
    Wat hij buiten het voetbal doet, is niet belangrijk. Wat hij op het veld doet dat heeft hem verpest met zijn obsessie om de show te stelen door anderen te 'vernederen'. Wie zo'n mentaliteit heeft, red het nooit.
    wat een onzin Taarabt komt een speler veel makkelijker voorbij dan Boufal, het is dat Boufal veel korter is waar door hij niet zo snel geraakt word en als je Taarabt nu een beetje volgt zie je dat zijn egoïsme weg is.