+ Reageer
1 tot 11 van 11
    MVC Lid

Reacties
    41
    08-09-2017

18+ verhaal [WAARSCHUWING]

Mijn handen strelen langs de rand van je bh, heel langzaam voel je mijn vingertoppen over huid. Dan strelen ze over je bh, ik voel je harde tepels door de stof van je bh heen. Dan maak ik je bh los en schuif hem aan de kant. Mijn vingers draaien rond je borsten, de rondjes worden steeds kleiner, totdat ze alleen nog rond je tepels strelen. Ik buig voorover en mijn tong maakt dezelfde rondjes rond je borsten als mijn vingers maakten. Ik neem je rechter tepel in mijn mond en zuig er zacht op. Dan verplaats ik mijn mond naar je andere borst en doe hetzelfde. Ik kus tussen je borsten door naar beneden, je voelt mijn tong over je buik glijden, bij je navel maak ik een rondje en kus vervolgens langs de rand van je slipje. Mijn mond kust omlaag door je lies, mijn handen masseren ondertussen je borsten en spelen met je tepels.

MVC Lid

Reacties
    41
    08-09-2017

Verder?

MVC Lid

Reacties
    41
    08-09-2017

Hmm zal ik verder??

MVC Lid

Reacties
    41
    08-09-2017

Hmmmm

De AllerLiefste__

Reacties
    10.051
    28-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    nee.

MVC Lid

Reacties
    34
    15-10-2017

Ga vasten

MVC Lid

Reacties
    89
    05-01-2015

dit is werkelijk te triest voor woorden

Voorzichtig

Reacties
    16.631
    12-04-2008

Ik ga wel verder: En op dat moment kreeg je last rondom jouw hart en voelde je je plotseling duizelig en jouw zicht werd wazig.. Je vraagt je af wat er gaande is en tegelijkertijd hap je naar zuurstof en zeg je tegen jezelf: nee toch? Nee toch, niet nu?! Je beseft dat jij zult overlijden en terug keren naar Allaah in staat van ongehoorzaamheid en zonden. Jij overlijdt terplekke, wie zal jou nu nog kunnen helpen tegen Allaah? Was dit het allemaal waard?

Je telefoon is daar achtergebleven en jouw familie hebben toegang tot jouw telefoon en tot hun schrik treffen ze daarin naakt foto's en video's en whatsapp gesprekken met onderandere deze vrouw met wie je afgesproken had en het wordt hen allemaal duidelijk dat jij daar was om zina te plegen met een vrouw.. En jij dacht dat je alles zou opnemen om vervolgens te kunnen opscheppen bij jouw maatjes en te vertellen wat een makkelijke meisje dit was enz.. Is dit hoe jij het leven wilt laten? Terug keren naar Allaah in staat van ongehoorzaamheid en jouw naam achterlaten op aarde als vernedering en schaamte terwijl zij allemaal dachten dat jij een brave jongen was?

Moge Allaah ons leiden en beschermen en ons laten sterven in eer en op Zijn Sunnah en ons niet laten sterven op vernederende wijze in ongehoorzaamheid aan Hem. Amien

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

MVC Lid

Reacties
    89
    05-01-2015

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik ga wel verder: En op dat moment kreeg je last rondom jouw hart en voelde je je plotseling duizelig en jouw zicht werd wazig.. Je vraagt je af wat er gaande is en tegelijkertijd hap je naar zuurstof en zeg je tegen jezelf: nee toch? Nee toch, niet nu?! Je beseft dat jij zult overlijden en terug keren naar Allaah in staat van ongehoorzaamheid en zonden. Jij overlijdt terplekke, wie zal jou nu nog kunnen helpen tegen Allaah? Was dit het allemaal waard?

Je telefoon is daar achtergebleven en jouw familie hebben toegang tot jouw telefoon en tot hun schrik treffen ze daarin naakt foto's en video's en whatsapp gesprekken met onderandere deze vrouw met wie je afgesproken had en het wordt hen allemaal duidelijk dat jij daar was om zina te plegen met een vrouw.. En jij dacht dat je alles zou opnemen om vervolgens te kunnen opscheppen bij jouw maatjes en te vertellen wat een makkelijke meisje dit was enz.. Is dit hoe jij het leven wilt laten? Terug keren naar Allaah in staat van ongehoorzaamheid en jouw naam achterlaten op aarde als vernedering en schaamte terwijl zij allemaal dachten dat jij een brave jongen was?

Moge Allaah ons leiden en beschermen en ons laten sterven in eer en op Zijn Sunnah en ons niet laten sterven op vernederende wijze in ongehoorzaamheid aan Hem. Amien
    Petje af! Allaahouma bareek je hebt me echt geraakt.
    Minuut stilte

MVC Lid

Reacties
    5.809
    06-06-2012

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie

Wollah heel goed van je, Allahoema Bareek. Eye opener voor Ts wellicht.

Stap nu over!