1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Help(niet oordelen aub)

    Mijn ex is nog verliefd op mij maar ze heeft nu een ander. We praten nu met elkaar terwijl die jongen met haar wil trouwe. Ik heb zoeen gevoel dat ik dubbel haram doe omdat ik hem ze vrouw neem en haar haram laat doen door mij dit is echt erg ik heb het nu al gedaan en er is heen weg terug lijk het. Ik kan niet meer nadenke kunne jullie aub mij opheldere wat ik moet doen.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Oke zeker naar thé young and Restless gekeken.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Help ik ben Bigups levensloos en geloof in mijn eigen drama verhalen

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    4.903
    25-01-2016

    Door je slechte zinsopbouw snap ik er niks van.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door lente_bloesem Bekijk reactie
    Help ik ben Bigups levensloos en geloof in mijn eigen drama verhalen
    had je maar gelijk maar ik meen dit lente boesem. ik voelde me afgelopen weken niet zo goed en beetje eenzaam daarom heb ik weer contact met haar gezocht terwijl ik zij dat ik haar met rust zou late. Ze praat met mij alsof ik niks ergs doe alsof we nooit gedag hebbe gezegd. Ik wou mezelf tegehoude maar opeens deed ik het en ik had gelijk spijt maar nu praat ik met haar enzo.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Trudie Bekijk reactie
    Door je slechte zinsopbouw snap ik er niks van.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Grow some balls. ga fitnessen. beste tip die je gegeven kan worden.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    38
    08-01-2009

    vraag haar als ik je hand kom vragen trouw je dan met mij of ga je voor hem?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    proud to be black and muslim

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Confronteer haar ermee dat ze 'vreemd' gaat als ze verloofd is. Als er nog geen verloving/huwelijk is, moet ze 1 van jullie kiezen en de ander met rust laten voordat het een dagelijkse soap iets gaat worden.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  11. #11
    andyoustole my heart

    Reacties
    955
    22-05-2016

    Als ze gaat trouwen met een ander dan is ze niet meer verliefd op jou, want anders zou ze wel met jou trouwen. Laat haar met rust en verwijder haar nummer. Als ik iemand in mijn leven heb (al is het maar kennismaken) dan heb ik alleen contact met hem. Gun haar dat dan ook. Jouw vrouw komt nog inshallah.
    Bismillahi ladhi la yadouroe ma3aa asmihi shayoun fil ardi wa la fi samaaie wa Huwa sami3oel 3aliem

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Proud2bMuslima Bekijk reactie
    vraag haar als ik je hand kom vragen trouw je dan met mij of ga je voor hem?
    Ze zijn beide geen trouwmateriaal.
    Trouwen is niet de oplossing voor alles

    Maar goed, dit verhaaltje ziet er te verzonnen uit
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    85
    18-06-2017

    Hoertje blijft n hoertje gewoon kapot ****** schijt

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Ze zijn beide geen trouwmateriaal.
    Trouwen is niet de oplossing voor alles

    Maar goed, dit verhaaltje ziet er te verzonnen uit
    is niet verzonne man. Ik voel me niet zo goed de laatste tijd en kon dit met niemand dele. Elke ochtend wordt ik nu wakker met schuldgevoel

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Confronteer haar ermee dat ze 'vreemd' gaat als ze verloofd is. Als er nog geen verloving/huwelijk is, moet ze 1 van jullie kiezen en de ander met rust laten voordat het een dagelijkse soap iets gaat worden.
    zij gaat vreemd maar ik heb haar uitgelokt ik kan haar niet die schuld geve alleen ik wil haar ook niet kwetsen.