+ Reageer
1 tot 12 van 12
    MVC Lid

Reacties
    22
    29-11-2014

25+ studie beginnen?

Salaamoe Alaykoem

Zijn er mensen die 25+ plus zijn en aan een studie zijn begonnen? Zelf heb ik nog maar 2 jaar recht op studiefinanciering dus dacht aan een associate degree opleiding.

MVC Lid

Reacties
    3.252
    26-12-2015

Gewoon doen! Je bent echt serieus NOOIT te oud om te leren, en bedoel 25 jaar...dus waar hebben wij het over. DOEN!!! Ghair InshAllah!!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

Be yourself

Reacties
    1.400
    28-10-2012

Als je het graag wilt moet je het gewoon doen. De tijd vliegt en twee jaar zullen om zijn voor je het weet. Dan heb je een mooie diploma er bij en hoef je ook nooit met spijt terug te kijken.

“O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”

MVC Lid

Reacties
    22
    29-11-2014

Baraka Allahoefeekoem

MVC Lid

Reacties
    131
    09-05-2016

Als je iets wilt leren , kent geen grenzen..

Maar als je voor stuf doet, niet aan beginnen..

Zuid Marokkaanse ❤

Reacties
    9.786
    15-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Ik ben 26 jaar en ook pas begonnen met studeren. Zolang je die mogelijkheid hebt moet je het zeker doen

~Twee gebruikers

spaart profielbezoek

Reacties
    925
    22-06-2011

Just do it!
    Vragen over computers,website,apps,smartphones of iets anders? Ik help graag, pm me maar

KLIK HIER! http://marokko.chat installeer de app!

MVC Lid

Reacties
    365
    07-11-2007

Ik!
    I write because no one really listens

MVC Lid

Reacties
    2.127
    11-03-2010

was 24 klaar met hbo vond me zelf oud haha ben nu 26 werk maar denk heel vaak uni rechtsgeleerdheid but i dont know

spaart profielbezoek

Reacties
    925
    22-06-2011

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    was 24 klaar met hbo vond me zelf oud haha ben nu 26 werk maar denk heel vaak uni rechtsgeleerdheid but i dont know
    Heb een lange pad zitten volgen qua studie
    heb eerst vmbo-k gedaan -> overgegaan naar vmbo-tl ->
    CITO toets wees uit dat ik havo/vwo kennisniveau heb maar kon niet overstappen omdat ik geen extra taal zoals duits of frans heb zitten leren
    -> Na vmbo-tl MBO niv 3 gedaan 2 jaar -> MBO niv 4 gedaan voor ook 2 jaar ->
    HBO nu 3e jaar (ik volg nu een minor op de universiteit en heb het erg naar me zin en zit ook te denken om naar de uni te gaan).
    Ben 23 en zal 24/25 zijn voordat ik klaar ben met m'n HBO.
    Mij boeit leeftijd niet, als ik iets wil bereiken ga ik er ook voor!
    Never give up!
    Vragen over computers,website,apps,smartphones of iets anders? Ik help graag, pm me maar

KLIK HIER! http://marokko.chat installeer de app!

MVC Lid

Reacties
    2.127
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Heb een lange pad zitten volgen qua studie
    heb eerst vmbo-k gedaan -> overgegaan naar vmbo-tl ->
    CITO toets wees uit dat ik havo/vwo kennisniveau heb maar kon niet overstappen omdat ik geen extra taal zoals duits of frans heb zitten leren
    -> Na vmbo-tl MBO niv 3 gedaan 2 jaar -> MBO niv 4 gedaan voor ook 2 jaar ->
    HBO nu 3e jaar (ik volg nu een minor op de universiteit en heb het erg naar me zin en zit ook te denken om naar de uni te gaan).
    Ben 23 en zal 24/25 zijn voordat ik klaar ben met m'n HBO.
    Mij boeit leeftijd niet, als ik iets wil bereiken ga ik er ook voor!
    Never give up!
    ik heb die pad ook gevolgd haha heb vmbo k -> mbo (3 jaar) daarna 1 tussenjaar en toen HBO gedaan komt goed in sha allah.

MVC Lid

Reacties
    203
    24-04-2017

In theorie kan kun je elke studie volgen die je wilt. Van dierenverzorger tot chemicus in een lab. Waar het in de praktijk om gaat is je doorzettingsvermogen. niets meer en niets minder. En voor het vermogen om door te zetten als alles, voor jouw gevoel, tegen zit. Maakt niet uit welke leeftijd je hebt.