+ Reageer
1 tot 9 van 9
    Verbannen

Reacties
    1
    26-09-2017

Die Marokkaanse hater van 1.72 lang van 0 fux, kreeg klappen in zijn nieuwste vlog

Die ene kleine gespierde Marokkaanse gast van 1.72, die zei dat hij met hem wou matten in de ring

Kreeg die daar klappen, en ging die in een gevechtshouding terwijl hij zijn telefoon en oordopjes in zijn hand had hahahahaha

Die zaqof heeft ons schande gebracht

Verbannen

Reacties
    558
    12-05-2014

Hij is geen Marokkaan hij heet Tyrone

En 0fux is gewoon een pussy geloof mij, blaffende honden bijten niet die 0fux je ziet gewoon angst bij hem dat verbergt hij door te schreeuwen

Verbannen

Reacties
    1
    26-09-2017

@TheGame: Oh Tyrone, zo'n type zwimpie neger die zichzelf telkens omhoog wilt bewijzen, ook al wordt tie herhaaldelijk vernederd hahahahaha

Dat hij angst heeft is sowieso duidelijk, hij is alleen minder angstig dan de gemiddelde inwoner van Nederland (die zijn bij definitie bang), en uit dat door agressiviteit

Verbannen

Reacties
    558
    12-05-2014

Die 0fux is mentaal niet in orde, en dat mensen hem volgen zo zie je maar hoeveel zieke mensen er wonen in NL

Verbannen

Reacties
    558
    12-05-2014

Hij deed het in zijn broek toen Pit Pit hem een klap gaf, zijn gezicht toen en zijn houding hahahaahahha hij was toen niet readyyyyy

Verbannen

Reacties
    1
    26-09-2017

@TheGame: Dat mensen hem volgen is 1 ding en kan ik begrijpen (hij spoort niet, en dat wil je natuurlijk zien) MAAR de hoeveelheid positieve reacties die die krijgt, dat is wel schrikbarend, en geeft inderdaad goed aan hoe verkloot de mensen in dit land zijn.

Maar laten we eerlijk zijn he, de meeste positieve reacties die die krijgt zijn van Nederlanders. En Nederlanders zijn nou niet bepaald een ''gewone, menselijke'' volk.

Onderweg..

Reacties
    60
    10-02-2017

Ik ga deze topic volgen.

MVC Lid

Reacties
    2.053
    27-09-2016

Plaats beelden

Al dat tekst gedoe

Wat! wat!! wat zei je !!!!!