Poll resultaten: ?

Stemmers
17. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik neem gewoon zo snel mogelijk op man, stel is belangrijk man, kom op man.

2 11,76%
  • Ik heb vaak echt geen zin. Als het niet m'n ouders of zo zijn, neem ik niet zomaar even op of zo.

5 29,41%
  • Ik neem gelijk blij op, ik word eindelijk gebeld!!!

5 29,41%
  • Ik stem nooit op polls, sorry. Het ligt aan mij, niet aan jou.

2 11,76%
  • Ik haat jou echt, weet je dat. Ik haat jou gewoon echt.

4 23,53%
  • Ik mis je.

4 23,53%
Meerkeuze vragen
+ Reageer
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 3 4 5
61 tot 70 van 70
    nee

Reacties
    1.972
    13-12-2010

Als ik geen zin heb pak ik niet op. Tenzij ik een derde of vierde keer word gebeld, dan misschieeennnnn. Ik bel later terug of stuur een berichtje.

MVC Lid

Reacties
    4
    10-03-2016

Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Ik hoop dat het 't tripje waard is, my oh my. Is een bezoekje aan de afhaalwinkel voldoende? Aan je denken zal ik zeker, zal ook eerlijk mijn mening met je delen. Is het wel een goed idee om iets voor het eerst te laten proeven in een zaakje waar jij het nog nooit van geproefd hebt!?
    Afhaalwinkel zou een beste eerste stap zijn ja. Later eventueel bestellen. Hmm, already thought of that. Maar hoe riskant het ook is om mijn goedkeuring te geven en jou je allereerste moment te laten beleven van dat intense genot, kan ik niet anders dan vertrouwen op dat iedereen zegt dat het lekker is. Als het niet zo is, let me know, ik zal je persoonlijk een alternatief vertellen die ik wil geproefd heb en eenieders mening voortaan boycotten.

Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Meestal neem ik gewoon op, tenzij het een collega is. Die app ik een uur later of zo met 'oh, je had gebeld?'. ;o
    Haha, dat laatste is echt sneaky. Maar leuk. Deed ik ook wel eens.
    Wenna yufan tilelli, ad yaf tumert. Wenna yekessan tamust nnes, ad yili s tamurt nnes.
    Wie vrijheid vindt, zal geluk vinden. Wie zijn identiteit bewaakt, zal eigen land hebben.

MVC Lid

Reacties
    432
    14-06-2014

Citaat Geplaatst door Touareg Bekijk reactie
    Afhaalwinkel zou een beste eerste stap zijn ja. Later eventueel bestellen. Hmm, already thought of that. Maar hoe riskant het ook is om mijn goedkeuring te geven en jou je allereerste moment te laten beleven van dat intense genot, kan ik niet anders dan vertrouwen op dat iedereen zegt dat het lekker is. Als het niet zo is, let me know, ik zal je persoonlijk een alternatief vertellen die ik wil geproefd heb en eenieders mening voortaan boycotten.

Haha, dat laatste is echt sneaky. Maar leuk. Deed ik ook wel eens.
    Ja he, maar die in Nieuw-West is zoveel langer open. Zal eens kijken welke van de twee ik als eerst vind. Ik hoop niet dat je een goede band hebt met degene die jou dit hebben aangesmeerd, wil geen vriendschappen verbreken. Ben je een echte baklava-fan? Zo ja, hoe komt dat toch? Ik zal gauw eens een dagje vrij maken voor deze intense uitdaging!
    Don't let anyone ever make you feel like you don't deserve what you want.

-

Reacties
    70
    25-10-2012

Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Siyem heeft gestemd.
    Wowow, waarom hou je me in de gaten.
    Ik zag 't, echt gemeen.
    Tussen haat en liefde zit een dunne lijn..
    -

MVC Lid

Reacties
    4
    10-03-2016

Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Ja he, maar die in Nieuw-West is zoveel langer open. Zal eens kijken welke van de twee ik als eerst vind. Ik hoop niet dat je een goede band hebt met degene die jou dit hebben aangesmeerd, wil geen vriendschappen verbreken. Ben je een echte baklava-fan? Zo ja, hoe komt dat toch? Ik zal gauw eens een dagje vrij maken voor deze intense uitdaging!
    Ik weet zeker dat je het lekker zult vinden. En waar die voorliefde vandaan komt? Kijk, ik ben een echte zoetighedenhater. Serieus. Heb liever hartige en zoutige snacks. Maar baklava en Marokkaanse honingamandelbriwats zijn notoire jeugdsentimentliefdes van me. Gewoon dating back to 6 year old me zeg maar. Er zijn jaren en jaren overheen gegaan dat ik ze niet at, maar nooit uit het hart. Ik ben benieuwd!

Citaat Geplaatst door Siyem Bekijk reactie
    Tussen haat en liefde zit een dunne lijn..
    Weet je. Ik ook van jou.
    Wenna yufan tilelli, ad yaf tumert. Wenna yekessan tamust nnes, ad yili s tamurt nnes.
    Wie vrijheid vindt, zal geluk vinden. Wie zijn identiteit bewaakt, zal eigen land hebben.

-

Reacties
    70
    25-10-2012

Weet je. Ik ook van jou.
    Ik word er elektrochemisch gezien niet zo goed van.
    -

MVC Lid

Reacties
    4
    10-03-2016

Citaat Geplaatst door Siyem Bekijk reactie
    Ik word er elektrochemisch gezien niet zo goed van.
    Dat is maar net hoe je het bekijkt.

#PrayforNouri.

Reacties
    256
    28-01-2012

Tweede. Mensen kunnen laaaaang aan d telefoon hangen. Vaak geen zin.

-

Reacties
    70
    25-10-2012

Dat is maar net hoe je het bekijkt.
    Hehe, by the way, ik neem echt nooit meteen op. Als ik voor een tweede keer word teruggebeld, komt het nog weleens voor dat ik opneem als het belangrijk is. Ik heb echt belangst en al helemaal als anderen aanwezig zijn in dezelfde ruimte.
    -

Alhamdoulilah

Reacties
    3.138
    11-12-2009

Ik neem nooit op. Als ik denk dat het belangrijk is bel ik een paar uur later terug.