1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.743
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Nieuwe ontslagronde in Marokko, 14 topfunctionarissen ontslagen

    Onder de veertien topfunctionarissen zijn ook vijf huidige secretarissen-generaals.



    Veertien topfunctionarissen in zeven Marokkaanse ministeries zijn ontslagen, waaronder vijf secretarissen-generaals van de coalitie van Saad Eddine El Othmani.

    Koning Mohammed VI's belofte van een "politieke aardbeving" is nog steeds aan de gang. Na het ontslag van vier ministrieel ambtenaren (3 ministers en 1 staatssecretaris) voor hun vertraagde uitvoering van sociaaleconomische ontwikkelingsprojecten in Al Hoceima, is naar verluidt een nieuwe ontslagronde gevallen onder Koninklijk bevel.

    Vijf secretarissen-generaals werden ontslagen, waaronder Abdelouahed Fikrat, de huidige secretaris-generaal van El Othmani, volgens het Marokkaanse nieuwsmedium Telquel.

    De lijst van de topfunctionarissen die ook werden ontslagen, zijn: Nadia Roudies, secretaris-generaal van het Ministerie van Toerisme; Fatna Chihab, secretaris-generaal van het ministerie van Volkshuisvesting; Youssef Belkassmi, secretaris-generaal van het ministerie van Onderwijs; Abdelali Alaoui Belghiti, secretaris-generaal van het ministerie van Volksgezondheid; Abdellatif Ait Laamiri, secretaris-generaal van het ministerie van Jeugdzaken en Sport; en Rouh Al Islam Chimi, de begrotingsdirecteur van het ministerie van Sport.

    Het nieuws werd bevestigd door een bron van de overheid die met Telquel sprak. Volgens Telquel werden ook verschillende andere functionarissen, wier namen nog onbekend zijn, ontslagen. Het officiële persbureau van Marokko, Maghreb Arab Press, heeft het nieuws nog niet bevestigd.

  2. #2
    K.

    Reacties
    51
    21-10-2017

    Stalen borstel erdoor halen blijkbaar.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Dit is al volgende week naar buiten gebracht gebracht door zohra2003

    http://forums.marokko.nl/showthread....#post132982178

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    http://forums.marokko.nl/showthread....#post132982178

    Er zijn weer mensen ontslagen binnen Marokkaanse overheid dit heb ik al ander half week naar buiten gebracht.

    Vandaag is het officieel dat 14 veertien topfunctionarissen zijn ook vijf huidige secretarissen-generaals.


    Hier is het bewijs
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5601800


    Nu alle lefbekken mondje dicht houden voortaan tegen zohra2003

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Zohra2003: Jij kan beter die heksentengels van je stil houden, stinkhoer!!! Ik vergeet niks!!!
    In die tijd dat jij mij belachelijk maakte! Had ik het jullie wijs gemaakt dat er 14 ministers waren ontslagen! Kijk naar dat harde bewijs You fuck whit me You fuck with THE best !
    Ken je die nog
    26 OCT 13:04_Abdellatif_
    _Exclusief sir Chouf li 7awik ya weld zamel met arrogante gedrag!
    En nog wat: in totaal zijn er 14 ministers de laan uitgestuurd!
    Met jullie halve info..

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door _Abdellatif_ Bekijk reactie
    Zohra2003: Jij kan beter die heksentengels van je stil houden, stinkhoer!!! Ik vergeet niks!!!
    In die tijd dat jij mij belachelijk maakte! Had ik het jullie wijs gemaakt dat er 14 ministers waren ontslagen! Kijk naar dat harde bewijs You fuck whit me You fuck with THE best !
    Ken je die nog
    26 OCT 13:04_Abdellatif_
    _Exclusief sir Chouf li 7awik ya weld zamel met arrogante gedrag!
    En nog wat: in totaal zijn er 14 ministers de laan uitgestuurd!
    Met jullie halve info..
    ik scheld nooit het is dat ik jullie aanpak met feiten dat jij daar nog mee zit is niet mijn probleem niemand jan om mij heen.

    Voor duidelijkheid voor mensen als jij dit is een nieuwe ontslagronde en die van 25 oktober is geweest.

    Deze ontslagronde heb ik ander half week verkondigd omdat zohra2003 contact heeft binnen Marokkaanse overheid.

    Niemand was op de hoogte van deze informatie alleen zohra2003

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Azul

    Het zit jullie te diep dat ik jullie elke keer laat zitten op jullie plekje waar jullie thuis horen.


    Azul

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Viva zafzafi die de currupten honden heeft opgehangen

    De grote kuis loopt verder in verschillende ministeries na het schandaal van het project "Al Hoceima Al Manarat Al Moutawassit". De trage vooruitgang van het ontwikkelingsplan leidde reeds tot het ontslag van meerdere ministers door Koning Mohammed VI.
    Volgens bronnen van Telquel werd Abdelouahed Fikra, secretaris-generaal van de Eerste minister, zojuist ontslagen als secretaris-generaal bij het ministerie van Milieu.
    Hetzelfde geldt voor de secretarissen-generaal van de ministeries van Toerisme (Nadia Roudies), Woongelegenheid (Fatna Chihab), Cultuur (Mohamed Lotfi Mrini), Onderwijs (Youssef Belkassmi) en Gezondheid (Abdelali Alaoui Belghiti). Dezelfde bron stelt dat ook Rouh Al Islam Chimi, budgetdirecteur bij het Ministerie van Jeugd en Sport werd bedankt.
    Nieuwe ontslagen zijn in de komende weken te verwachten volgens het tijdschrift. Sinds het begin van het schandaal werden reeds veertien verantwoordelijken weggestuurd

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    Zohra2003 ga be3dak eerst die stinkpoesje van je wassen voor dat je hier interessant komt doen!
    In mijn ogen ben jij gewoon een verloren arrogant wezentje. Die aarogantie zal je toch ooit in de steek laten!

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.238
    03-01-2011

    In mijn ogen is Zafzafi de Geert Wilders van Arrif... onrustzaaier! Ze zitten dag en nacht en cafés jointjes te roken parchi spelen en over mensen roddelen en dan verwachtte ze dat de overheid ze haat onderhouden!

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Zebzefi zit in een kooi die verrader, het is afwachten op de tapes
    moukhtar is opgehangen mishandeld vermoord verkracht en werd gezien als verrader door de currupten en bezetters maar hij is de held van alle arabieten dagelijks word naar zijn documentaire gekeken.


    Viva zafzafi die de currupten honden heeft aangepakt zonder zafzafi konden deze currupten honden jaren lang hun gang gaan.

    Viva de held

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door _Abdellatif_ Bekijk reactie
    In mijn ogen is Zafzafi de Geert Wilders van Arrif... onrustzaaier! Ze zitten dag en nacht en cafés jointjes te roken parchi spelen en over mensen roddelen en dan verwachtte ze dat de overheid ze haat onderhouden!
    uit eindelijk heeft de overheid de problemen opgelost de currupten oppakken de currupten lesje geleerd en gewaarschuwd dat ze niet eeuwig konden gaan.

    Viva zafzafi opgeruimd staat netjes


    Viva zafzafi ga maar kapot kom met feiten of kom.niet spreken met je café praatjes.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    het is ook een racistische populist verbonden aan de azul.

    Populisten komen altijd met makkelijke oplossingen en als je analfabeten schapen rond je hebt... de rest hoef ik je niet te vertellen

    https://youtu.be/qAePtRDQjUE

    Jullie staat te zwerven in het noorden van marokko en het is dat rwaffa jullie in leven houden anders weet ik niet wat er met jullie kinderen wel is gebeurt

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Ja, klopt, al hoceima speelt een super grote rol in de economie bedrijven van al hoceima zijn verbonden aan de S&P 500 en CAC40

    Doordat jullie azulisten zich zo klein voelen proberen jullie het te compenseren met kampvuur theorieen
    80 procent van Marokkanen leeft van landbouw dus om welke bedrijven heb je het over.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Ja, klopt, al hoceima speelt een super grote rol in de economie bedrijven van al hoceima zijn verbonden aan de S&P 500 en CAC40

    Doordat jullie azulisten zich zo klein voelen proberen jullie het te compenseren met kampvuur theorieen
    https://youtu.be/qAePtRDQjUE

    Noem het verder maar kampvuur verhalen als jullie het daar zo goed hebben in casa wat doen jullie kinderen in nador en omgeving rwaffa houden jullie kids in leven

    dat deze kids niets met jullie doen zegt al genoeg hoe jullie tegen over elkaar zijn. Jullie groot voor doen maar zijn in werkelijkheid niets.

    Noem de bedrijven


    Melillia is de grootste bedrijf van heel Marokko met 80.000 man dagelijks in dienst