1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Israël is niet de gr ooste probleem. Israël is enkel een probleem voor Palestina!!


    Iran is een probleem voor de gehele wereld .en met name voor de moslims en joden. Ze dreigen al jaren met atoomwapens



    Turkye zal echt moeten kiezen .
    In een recente Navo-oefening in Noorwegen werd Turkije (per ongeluk, ) als vijand afgebeeld. Erdogan tezamen met Ataturk.

    Excuses zijn natuurlijk al aangeboden aan Turkije, een domme grap (en degene is ontslagen) of een hint? Misschien hoeft Turkije niet te kiezen en heeft de Navo de keuze al voor ze gemaakt. We zullen het zien.

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    449
    04-02-2017

    Saudi Arabië is bezig om de islamitische wereld te vernietigen.

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hahaha vechten tegen Israël is haram. Zwaarddansen met Trump is halal.
    Ja ja zelfs jongens in mijn buurt van 13 jaar hebben nog sterkere imaan dan deze munafiq.
    Heavy

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    waarom hebben riffijnen altijd haat tegen arabieren , wat is de reden ? waarom is alles wat niet riffijns is in marokko is arabisch? waarom corrigeren jullie elkaar niet ?


    frustraties ?????

  5. #95
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Mag je joden dan vermoorden?

    Topic starter is een echte mongool en haalt alles uit de context.

    Rot maar lekker op met je Shia shitlijerspropaganda

    Hamas is volgens het handboekvest van de VN en de internationale oorloswetgeving een legitieme verzetsbeweging. Elke dode persoon van beide kanten is de schuld van de bezetter/agressor. Israel in dit geval dus.

    De Palestijnen mogen zelfs geen verzet plegen tegen de bezetting. Die privilige is enkel besteed aan Westerse landen.


    Ik ben het eens met B52 dat dit vieze propaganda is. Joden mag je niet vermoorden. Je mag niemand vermoorden.

    Maar zoals ik boven heb uitgelegd gelden er voor een bezetting en/of oorlog andere regels. Internationale afspraken vastgelegd na WOII.

    Het is hypocriet om te denken én eisen dat de Palestijnen geen verzet mogen plegen ondanks het feit ze al meer dan een halve eeuw worden bezet.

    Hamas mag wat mij betreft verzet blijven plegen en Israelische militairen en politieagenten en voertuigen aanvallen totdat Israel zich definitief terug trekt uit bezet Palestijns land.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    waarom hebben riffijnen altijd haat tegen arabieren , wat is de reden ? waarom is alles wat niet riffijns is in marokko is arabisch? waarom corrigeren jullie elkaar niet ?


    frustraties ?????
    Welke obsessie heb jij nou weer?
    Je reageert in de verkeerde topic.
    Jou reactie past niet echt in deze topic: Saudi moefti: Hamas is een terreurorganisatie. Oorlog tegen Israel en joden is haram.
    Hala Madrid y nada mas

  7. #97
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Welke obsessie heb jij nou weer?
    Je reageert in de verkeerde topic.
    Jou reactie past niet echt in deze topic: Saudi moefti: Hamas is een terreurorganisatie. Oorlog tegen Israel en joden is haram.
    waarom haat jij arabs?

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    waarom hebben riffijnen altijd haat tegen arabieren , wat is de reden ? waarom is alles wat niet riffijns is in marokko is arabisch? waarom corrigeren jullie elkaar niet ?


    frustraties ?????

    Jongebario heeft een punt. Topic gaat over Hamas en/of het verzet tegen de bezetter al dan niet gerechtvaardigd is.

    JIj hebt een zieke obessie over Riffijnen.

  9. #99
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Jongebario heeft een punt. Topic gaat over Hamas en/of het verzet tegen de bezetter al dan niet gerechtvaardigd is.

    JIj hebt een zieke obessie over Riffijnen.
    heb het over racisten riffijnen niet alle . hier op marokko .nl is vol mee, jij bent een van

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    waarom haat jij arabs?
    Waar lees jij ergens dat ik Arabs haat?

    Als je in mijn geschiedenis gaat kijken lees je dat Arabs mijn broeders zijn.

    Ik haat alleen nationalistische Arabs. Dat is het gif der mensen op deze wereld.
    Deze Arabs hebben het gevoel dat ze superieur zijn ten opzichte van andere bevolkingsgroepen.
    Deze racistische nationalistische Arabs kan je in een zin noemen met de nazi's. 4 handen op 1 buik.
    Deze Arabs zeggen: Arabs op 1, moslims en de rest op 2. Jij bent er ook zo eentje.

    Niet nationalistische Arabs (moslims) zijn mijn broeders. Deze Arabs kan je vergelijken met honing.
    Voor deze Arabs zijn alle mensen op de wereld gelijk. Deze zijn heerlijk rechtvaardig.
    Hala Madrid y nada mas

  11. #101
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door jongenbario Bekijk reactie
    Waar lees jij ergens dat ik Arabs haat?

    Als je in mijn geschiedenis gaat kijken lees je dat Arabs mijn broeders zijn.

    Ik haat alleen nationalistische Arabs. Dat is het gif der mensen op deze wereld.
    Deze Arabs hebben het gevoel dat ze superieur zijn ten opzichte van andere bevolkingsgroepen.
    Deze racistische nationalistische Arabs kan je in een zin noemen met de nazi's. 4 handen op 1 buik.
    Deze Arabs zeggen: Arabs op 1, moslims en de rest op 2. Jij bent er ook zo eentje.

    Niet nationalistische Arabs (moslims) zijn mijn broeders. Deze Arabs kan je vergelijken met honing.
    Voor deze Arabs zijn alle mensen op de wereld gelijk. Deze zijn heerlijk rechtvaardig.
    precies je haat arabs,bevestig je met deze reactie,

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    heb het over racisten riffijnen niet alle . hier op marokko .nl is vol mee, jij bent een van
    Mij betrap je vaak op spelfouten maar over het algemeen, misschien na wat gepuzzel, weet je nog waar ik het over heb en wat ik bedoel.

    Ik wil je eigenlijk vriendelijk vragen om dit bericht opnieuw te posten en dit bedoel ik echt niet denigrerend of beledigend.
    Hala Madrid y nada mas

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    precies je haat arabs,bevestig je met deze reactie,
    Niet alle Arabs zijn nationalisten.
    Hala Madrid y nada mas

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Mijn grootste vertrouweling is een Arab. Honing mens is dat.
    Hem vertrouw ik tot de dood. Voor geen goud om te kopen.
    Hala Madrid y nada mas

  15. #105
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    heb het over racisten riffijnen niet alle . hier op marokko .nl is vol mee, jij bent een van
    Dat moet je melden. Net zoals vele leden jou getroll en onnodige provocaties melden.

    Ik ga verder niet in op jouw ongegronde en onbewezen beschuldigingen.