1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Marokkkaanse voetbalbond heeft 5 oefenwedstrijd gepland tot aan WK 2018

    ze wachten eerst de loting af en daarna gaan ze 5 oefenwedstrijden spelen en daarna begint WK ...Argentinië zit sowieso in hun agenda ook al komen ze tegen elkaar in de koker

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Ze zouden nu juist gelijkwaardige Europese tegenstanders moeten kiezen. Die wedstrijd tegen Argentinië zal voetbaltechnisch niks opschieten.

    Zweden, Polen, Servie, Colombia etc. lijken goede sparringpartners.
    Het boeit mij... welloh

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Argentinië staat vast
    Schotland staat vast

    daarna nog 3 oefenpotjes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Ik zou zeggen

    Argentinië, Schotland, Mexico, Zwitserland/Servië/Polen en Duitsland/Spanje/Frankrijk

    Tegen Afrikaanse of Aziatische landen oefenen zou echt dom zijn, Zuid-Korea was wel genoeg en Afrikaanse landen heb je al genoeg gehad

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    hangt van de loting af ..als bijvoorbeeld een land dat tegen Tunisie of tegen Egypte in de poule zit dan vragen ze vaak een Noord Afrikaanse land

  6. #6
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Misschien dat Nederland wil sparren.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Ik hoop echt dat ze tegen belgie een wedstrijd zullen spelen als ze hen niet tegenkomt in de poulefase

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Misschien dat Nederland wil sparren.

    helaas wil niemand meer oefenen tegen Nederland,Mischien dat Marokko tegen Polen of Zweden wil oefenen,ligt aan de loting,NL zal hem niet worden,kun je beter tegen Somalie sparren

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    helaas wil niemand meer oefenen tegen Nederland,Mischien dat Marokko tegen Polen of Zweden wil oefenen,ligt aan de loting,NL zal hem niet worden,kun je beter tegen Somalie sparren
    Ze wonnen zelfs met moeite tegen een gedeeld b-elftal van marokko die heel de dag aan het vasten waren.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    666
    16-12-2005

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    helaas wil niemand meer oefenen tegen Nederland,Mischien dat Marokko tegen Polen of Zweden wil oefenen,ligt aan de loting,NL zal hem niet worden,kun je beter tegen Somalie sparren
    Je doet je naam echt een aan, Een trump. Maar Nederlands gaat tegen Spanje en Engeland oefenen!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Argentinië staat idd vast eind maart in Casablanca

    De rest zal allemaal midden december wel bekend gemakt gaan worden aangezien men eerst moet kijkenna de loting van 1 december
    En idd wat LG zegt als bijvoorbeeld Egypte den Portugal zou loten dan is de kans groot dat zon land tegen Marokko of Tunesië wil spelen

    Wat hopen jullie trouwens van de loting ikzelf hoop zoiets

    Brazilië
    Polen
    Costa Rica
    Marokko

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    Argentinië staat idd vast eind maart in Casablanca

    De rest zal allemaal midden december wel bekend gemakt gaan worden aangezien men eerst moet kijkenna de loting van 1 december
    En idd wat LG zegt als bijvoorbeeld Egypte den Portugal zou loten dan is de kans groot dat zon land tegen Marokko of Tunesië wil spelen

    Wat hopen jullie trouwens van de loting ikzelf hoop zoiets

    Brazilië
    Polen
    Costa Rica
    Marokko
    Brazilie en polen zitten in de zelfde pot.

    Ik hoop iets als:

    Polen
    Zweden
    Iran
    Marokko.

    Heb schrik voor:

    Brazilie
    Spanje
    Croatie
    Marokko

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik voor niemand schrik ..wij gaan gewoon kwarfinale halen...wij winnen gewoon onze poule inschallah

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Ik lees heel veel Iran... dat is echt een stugge ploeg hoor en spelen laatste tijd mega. Goed.. die kunnen ook verassen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Iran is nu opzelfde niveau als ons,ze zijn niet minder