1. #781
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik mis men zus wel segggg

  2. #782
    MVC Lid

    Reacties
    177
    08-01-2017

    ik wil toch wel een ding zeggen. ik heb geen een bewijs gezien.. Moge Allah elke spreker zonder kennis leiden en dwaler zonder bewijzen bestraffen. zoek op zoek op! kijk wat geleerden van vroeger hebben gezegd en je komt zelf achter.
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  3. #783
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ik mis men zus wel segggg

    Haha ik dacht eerst wat is dit nou nu snap ik m

  4. #784
    Verbannen

    Reacties
    318
    01-08-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Salaamoe alaikoem, titel is duidelijk. Hou het netjes en respectvol en wees tolerant naar elkaars visie en mening. In de Islaam heb je zowel de mening dar de aarde rond is als dat het plat is en beide kanten hebben hun bewijzen
    Zucht...de aarde is gewoon 4 kant en soms 3 hoekig... begrijp niet hoe jullie erbij komen dat de aarde rond of ovaal is... als dat zo zijn dan zouden wij de hele dag rondjes draaien toch...nee joh gewoon 4 hoekig

  5. #785
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Citaat Geplaatst door Marokkoleven Bekijk reactie
    ik wil toch wel een ding zeggen. ik heb geen een bewijs gezien.. Moge Allah elke spreker zonder kennis leiden en dwaler zonder bewijzen bestraffen. zoek op zoek op! kijk wat geleerden van vroeger hebben gezegd en je komt zelf achter.
    Deel die wijsheid met ons dan .

  6. #786
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Marokkoleven Bekijk reactie
    ik wil toch wel een ding zeggen. ik heb geen een bewijs gezien.. Moge Allah elke spreker zonder kennis leiden en dwaler zonder bewijzen bestraffen. zoek op zoek op! kijk wat geleerden van vroeger hebben gezegd en je komt zelf achter.
    Ga in een vliegtuig zitten en kijk uit het raam naar beneden