1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Blijf janken om me aandacht overal misschien krijg je die ooit haha
    Heavy

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Is goed zoon van Allah ik laat je verder in jouw onwetendheid met rust

    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Is goed zoon van Allah ik laat je verder in jouw onwetendheid met rust

    Laters fan boy
    Heavy

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Niet opblazen want ben geen fan van jou en noiit geweeet ook maar deze woorden van shirk moest ik gewoon wat van zeggen.


    Je bent overal als de kipoen bij als het om islam kwesties gaat maar de basis ken je niet hoe ziek is dat
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  5. #155
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Allaah kun je niet de Vader niemen, deze naam is incorrect en brengt veel misverstanden met zich mee zoals gebeurde met de Christenen.

    Verder open een eigen topic over het onderwerp de Vader en discusseer daar verder aub. Met schelden komt men nergens behalve meer en meer vijandschap veroorzaken tussen elkaar.

    TDM, de titel de Vader bestaat niet als naam voor Allaah in de Islaam en wij mogen Hem niet noemen met deze naam. In de Islam hebben wij de Naam Rabb. Christenen noemen Allaah de Vader, wij niet. Ik neem aan dat je bedoelt met 'de Vader' dat Allaah Degene is Die ons voorziet, leert, genadig is, leidt enz en niet dat Allaah nageslacht heeft en niet dat je bedoelt dat christenen en Joden onze broeders en zusters zijn in geloof en dat Allaah evenveel van hen houdt als van moslims dan val je in ongeloof.

    Maar ik neem aan dat je dit laatste niet bedoelde maar bedoelde dat Allaah onze Onderhouder is, Voorziener, Leider die ons leidt enz.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #156
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    De aarde is plat Allah is onze vader etc etc


    Internet leven heeft jullie mind opgegeget
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Allaah kun je niet de Vader niemen, deze naam is incorrect en brengt veel misverstanden met zich mee zoals gebeurde met de Christenen.

    Verder open een eigen topic over het onderwerp de Vader en discusseer daar verder aub. Met schelden komt men nergens behalve meer en meer vijandschap veroorzaken tussen elkaar.

    TDM, de titel de Vader bestaat niet als naam voor Allaah in de Islaam en wij mogen Hem niet noemen met deze naam. In de Islam hebben wij de Naam Rabb. Christenen noemen Allaah de Vader, wij niet. Ik neem aan dat je bedoelt met 'de Vader' dat Allaah Degene is Die ons voorziet, leert, genadig is, leidt enz en niet dat Allaah nageslacht heeft en niet dat je bedoelt dat christenen en Joden onze broeders en zusters zijn in geloof en dat Allaah evenveel van hen houdt als van moslims dan val je in ongeloof.
    Dadel weet dat ik heb bet inmiddels al 3x getypt. Ik was in gesprek met een oud katholiek betreft Jezus vrede zij met hem en ik legde hem uit dat alles gebeurde met de wil van de Vader. Toen werd een Kaffir helemaal gek en zei Allah heeft geen kinderen en ik legde hem uit. Het gaat niet om biologische kinderen Allah heeft geen kinderen Hij verwerkt niet noch is Hij verwerkt. Als ik zeg Vader dan bedoel ik letterlijk in de metaforische zin dat Allah de gever van leven is. Ik noem bijvoorbeeld Adam vrede zij met hem mijn vader niet omdat hij letterlijk mijn biologische vader is maar omdat wij allen afstammen van Adam vrede zij met hem dus weer een metafoor.

    Maar nergens heb ik geclaimd te zeggen dat Allah kinderen heeft laat ik dat duidelijk maken en iedereen die mij dat hier aansmeert moge de vloek van Allah over hem heen komen amin.
    Heavy

  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Hij probeert er onderuit te komen meskien
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Hij probeert er onderuit te komen meskien
    Je praat onzin wollah dat je het effe weet. Maar het is duidelijk wat je doet hier zogenaamd op allemaal topics wat droppen hopen dat het blijft hangen. Je bent gewoon een smerige munafiq en die honden gedrag die je vertoont bij Onzinhoek moet je hier ook vertonen. De laatste persoon van wie ik nasiha ontvang is een Fitnah zaaier als jouw laten we dat duidelijk maken. Blijf pronken met een reactie van een gesprek dat niet met jouw was en jij slechts enkele dingen wilt posten om verwarring te zaaien.
    Heavy

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je praat onzin wollah dat je het effe weet. Maar het is duidelijk wat je doet hier zogenaamd op allemaal topics wat droppen hopen dat het blijft hangen. Je bent gewoon een smerige munafiq en die honden gedrag die je vertoont bij Onzinhoek moet je hier ook vertonen. De laatste persoon van wie ik nasiha ontvang is een Fitnah zaaier als jouw laten we dat duidelijk maken. Blijf pronken met een reactie van een gesprek dat niet met jouw was en jij slechts enkele dingen wilt posten om verwarring te zaaien.
    Je hoeft niet bij me uit te huilen omdat jij Allah vader noemt en daar niks mis mee vindt.
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  11. #161
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Jij hwbt geen eens basis kennis laastaan dat je met kuffar over het geloof mag discusserennen deze kuffar uit gaat leggen dat wij Allah als onze vader zien. Snap je mijn punt nu?
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Jij hwbt geen eens basis kennis laastaan dat je met kuffar over het geloof mag discusserennen deze kuffar uit gaat leggen dat wij Allah als onze vader zien. Snap je mijn punt nu?
    Niet tegen mij praten munafiq ga fan boy uithangen je doet hard je best.
    Heavy

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Niet tegen mij praten munafiq ga fan boy uithangen je doet hard je best.
    ik verberg geen kufr a ezel de munafiq verberft kufr zoals dat in jouw gevak is die Allah als zijn vader ziet.
    Citaat Geplaatst door Oudlid... Bekijk reactie
    Ziedoe a ajawaarhen n refdegh

  14. #164
    Qatadah

    Reacties
    3.704
    21-10-2011

    Als je beweerd dat de aarde rond is, met bewijs van de onderzoeker en wetenschappers van tegenwoordig.
    Dan moet je ook ze geloven in dat je van een aap afstamt? Daar hebben ze misschien nog wel sterkere bewijzen voor dan foto's van de aarde..
    Waarom vertrouw je ze in 1 gedeelte en in de andere niet?
    Foto's/video's zijn makkelijker te vervalsen dan de bewijzen die zij hebben dat wij van apen afkomen..

    Dus je moet dan zeker niet diegene die geloven dat de aarde plat is verkleinen. Diezelfde wetenschappers(en hen volgers) lachen je uit omdat jij zegt deze "ronde" aarde is geschapen door Allaah subhanna wa ta ala..






    .اللهم اضرب الظالمين بالظالمين وأخرجنا من بين أيديهم سالمين


  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Dus jij gaat Allah nu ook vader noemen of tenminste je zwgt dat het wrl kan maar er zijn geen bronnen te vinden
    Dus het niet verketteren is het zelfde als "het kan" zeggen? Dus als ik zeg dat iemand die zinaa begaat geen kaafir is, zeg ik eigenlijk dat zinaa kan?

    Probeer eens je spectrum te verbreden. Een zaak kan meerdere oordelen hebben dan slechts koefr of "het kan".
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."