1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    97
    26-04-2011

    Op zoek naar ZEER goed betaald werk? omgeving amsterdam

    Ik help graag marokkaanse jongeren met het vinden van een goede baan.
    Heb jij callcenter ervaring en ben je bereid te werken in omgeving amsterdam?
    Hierbij bied ik een leuke kans. Een makkelijke callcenter baantje waar je ook nog eens jezelf kan inplannen op de rooster, zodat je werktijden altijd goed uitkomen. Verder is er onbeperkt eten en drinken aanwezig, dmv een saladebar en buffet. Salaris is minimaal 150 euro per dag. kan oplopen tot vele malen meer mits je goed verkoopt. Stuur een whatsappje naar 0628132621 of een privebericht voor meer informatie.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    Haha je helpt graag Marokkaanse jongeren.je helpt graag jezelf bedoel je, want je krijgt percentage

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door war_zazate Bekijk reactie
    Haha je helpt graag Marokkaanse jongeren.je helpt graag jezelf bedoel je, want je krijgt percentage
    Als het waar is wat ze zeggen dan is 150 euro per dag minimaal een heel goed dagloon, mits het voor 2 shifts van ieder 4 is. Anders niet.
    Dus als het waar is en topicstarter krijgt een percentage en jij een bovengemiddeld uurloon van 18.75 dan is er gewonnen aan 2 kanten.
    Die mentaliteit van jou waarin je jezelf alles gunt maar een ander niet, daar moet je van afkomen, is funest voor jou, je omgeving en de marokkaanse cultuur. Wakker worden eh bnedam.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    Daar is zeker niets mis mee dat hij er ook beter van wordt. Maar dat kan hij toch aangeven dat het een win win situatie is en niet doen alsof je het doet voor je Marokkaanse broeder .
    Gewoon eerlijk zijn a bnadem

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door war_zazate Bekijk reactie
    Daar is zeker niets mis mee dat hij er ook beter van wordt. Maar dat kan hij toch aangeven dat het een win win situatie is en niet doen alsof je het doet voor je Marokkaanse broeder .
    Gewoon eerlijk zijn a bnadem
    Daar heb je wel een punt. Maar heb jij hem die gelegenheid gegeven om dat aan te geven?

    Want als iemand iets verweten word, zoals op de manier dat jij hem verwijt(negatief), denk je dan dat hij een antwoord gaat geven op jouw vraag?

    Het is alsof iemand tegen jou zegt: Je rijdt in een dure auto(die je legaal kan betalen) en dus zal je wel een crimineel zijn en vervolgens vraagt diegene wat voor werk je doet? Dan ga je, als gezond persoon, niet zijn vraag beantwoorden aangezien hij al met gestrekt been je veroordeeld.
    Begrijp je waar ik heen wil?

    dus kappen met die elweswes. Een vraag stellen, daar gaat niemand dood van.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    Mijn reactie was puur om zijn eerste zin.
    niks mis mee dat hij zichzelf wilt helpen door anderen te helpen.
    Trouwens als je een beetje goede babbel hebt en je vindt het leuk ,dan kan je heel veel geld verdienen met callcenter werk.allah awn

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    468
    20-08-2010

    Citaat Geplaatst door Kebdanna Bekijk reactie
    Ik help graag marokkaanse jongeren met het vinden van een goede baan.
    Heb jij callcenter ervaring en ben je bereid te werken in omgeving amsterdam?
    Hierbij bied ik een leuke kans. Een makkelijke callcenter baantje waar je ook nog eens jezelf kan inplannen op de rooster, zodat je werktijden altijd goed uitkomen. Verder is er onbeperkt eten en drinken aanwezig, dmv een saladebar en buffet. Salaris is minimaal 150 euro per dag. kan oplopen tot vele malen meer mits je goed verkoopt. Stuur een whatsappje naar 0628132621 of een privebericht voor meer informatie.
    Pb.
    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Als het waar is wat ze zeggen dan is 150 euro per dag minimaal een heel goed dagloon, mits het voor 2 shifts van ieder 4 is. Anders niet.
    Dus als het waar is en topicstarter krijgt een percentage en jij een bovengemiddeld uurloon van 18.75 dan is er gewonnen aan 2 kanten.
    Die mentaliteit van jou waarin je jezelf alles gunt maar een ander niet, daar moet je van afkomen, is funest voor jou, je omgeving en de marokkaanse cultuur. Wakker worden eh bnedam.
    100% gelijk!!!
    Mening siert niet