1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.303
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    WK-ganger Mohamed Salah feliciteert Marokko: 'Een WK met een Arabisch tintje'

    Een mooi gebaar van de Liverpool-sterkhouder!



    Marokko kwalificeerde zich gisteravond voor het WK, Egypte deed dat een maand geleden al. Tegen groepsgenoot Congo konden de Egyptenaren na 28 jaar afwezig te zijn op het internationale eindtoernooi, alsnog aanspraak doen op één van de vijf WK-tickets. Vandaag speelden ze hun laatste kwalificatiewedstrijd gelijk tegen Ghana (red. 1-1). Een van de sterren van dat team, Liverpool-aanvaller Mohamed Salah, stuurde gisteren nadat zowel Tunesië als Marokko zich plaatsten een wel heel speciale Tweet de wereld in.

    De Arabische wereld vertegenwoordigd op 't aankomende WK
    Op zijn officiële Twitter-account schreef de 25-jarige buitenspeler het volgende: 'Een WK met een Arabisch tintje: Egypte, Saoedi-Arabië, Marokko en Tunesië. Mabrouk voor ons allemaal!'

    Photocredit: Eurosport

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Al mamlaka Al Maghribiya
    Tunes
    Masr
    Al Mamlaka al 3arabiya Sa3udiya
    Prachtig WK wordt het inshaAllah

  3. #3
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Nous sommes pas des Arabe

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    515
    06-11-2017

    Nous sommes des musulmams arabo-amazigh

  5. #5
    Koran en Sunnah

    Reacties
    12.845
    01-01-2010

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Nous sommes pas des Arabe
    Nee wij zijn Catalanen !

    "De besten onder jullie zijn diegenen die hun vrouwen het best behandelen"

    If your legs can’t take you to prayer, then how do you expect them to carry you to Paradise ?


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    mooi om te zien, had niet anders verwacht van salah, de meeste die hier reageren zouden alleen kunnen dromen van een persoon te zijn als salah

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Marokko is Berbers/imazighen ashmen Arabisch die leven met ons ja meer niet

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    684
    14-06-2014

    @Marokkkkaan

    En wat is de oorsprong van berbers beste wijsneus..
    Wij zijn allen zoons en dochters van Profeet Adam VZMH en Adam was Arabisch de Koran is in het Arabisch..
    Dus wat heb jij tegen arabischme

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    220
    21-07-2017

    Uli noha wat praat je a hoertje.

    Amine harit casablanca arabisch
    Boufal meknes
    Benatia oujda
    El ahmadi ksar kbir

    Marokko is zwaar arabische land 99 procent spreekt de taal ook en het is de hoofdtaal. Berbers is verledentijd daar niemand speeekr het meer

  10. #10
    De stad van Marokko!

    Reacties
    9.348
    27-05-2004

    Jammer dat Algerije niet mee gaat.
    Was het feest helemaal compleet.

    Traitors list:
    1. MarmitaLover 2. WorldFamous77 3. Morrokito 4. Clash 5. Broeder1993 6. ANSS 7. Heisenberg 8. Plaaggeest 9. RealBlood
    Who's next ?? Tfoo 3likum !!!


  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Benatiam Bekijk reactie
    Uli noha wat praat je a hoertje.

    Amine harit casablanca arabisch
    Boufal meknes
    Benatia oujda
    El ahmadi ksar kbir

    Marokko is zwaar arabische land 99 procent spreekt de taal ook en het is de hoofdtaal. Berbers is verledentijd daar niemand speeekr het meer
    Ik heb niet gevraag wat je moeder is en ook nergens beweerd dat er in de team geen Arabieren zitten ik heb alleen de waarheid gezegd Marokko is van ons Riffijnen en niet van jullie duik in de geschiedenis en ga kapot van binnen

    Ik heb verder ook niets tegen Arabieren die leven al jaren onder ons alleen die hypocrieten verpesten alles en hypocrisie zit in de aard van de Arabieren daar kan ik niks aandoen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Ik heb niet gevraag wat je moeder is en ook nergens beweerd dat er in de team geen Arabieren zitten ik heb alleen de waarheid gezegd Marokko is van ons Riffijnen en niet van jullie duik in de geschiedenis en ga kapot van binnen

    Ik heb verder ook niets tegen Arabieren die leven al jaren onder ons alleen die hypocrieten verpesten alles en hypocrisie zit in de aard van de Arabieren daar kan ik niks aandoen
    Als je de geschiedenis induikt was Amerika ooit van de Nederlanders en daarna van de Engelsen. Was Jeruzalem ooit van de joden, toen de christelijken en daarna de moslims. Was Andalusie ooit van de Moren en Turkije van de Grieken.

    Ik ben zelf riffi, maar dat is écht een onzin argument. Delen van de wereld zijn in de geschiedenis altijd wel van iemand anders geweest.

    Wij moeten trots zijn op onze geschiedenis, maar als de Arabieren niet waren gekomen was de Islam er ook niet geweest en hadden we het verkeerde geloof aangehangen vandaag de dag. Dan waren we misschien afgoden aan het aanbidden. Zoals wat de Azulisten nu doen door hun kinderen naar Juba en Jogurtha te vernoemen. Grieken en Romeinen.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Als je de geschiedenis induikt was Amerika ooit van de Nederlanders en daarna van de Engelsen. Was Jeruzalem ooit van de joden, toen de christelijken en daarna de moslims. Was Andalusie ooit van de Moren en Turkije van de Grieken.

    Ik ben zelf riffi, maar dat is écht een onzin argument. Delen van de wereld zijn in de geschiedenis altijd wel van iemand anders geweest.

    Wij moeten trots zijn op onze geschiedenis, maar als de Arabieren niet waren gekomen was de Islam er ook niet geweest en hadden we het verkeerde geloof aangehangen vandaag de dag. Dan waren we misschien afgoden aan het aanbidden. Zoals wat de Azulisten nu doen door hun kinderen naar Juba en Jogurtha te vernoemen. Grieken en Romeinen.
    Ja en zo gaan we terug tot adam as. Maar het gaat nu even om van welke mensen het land was en dese mensen waren imazighen Riffijnen en we zijn er nog steeds. en niet Arabieren. Nergens zie je mij ontkennen dat er later Arabieren kwamen met de islam en dat is ook het enige goede dat verwelkomd werd alleen de munafiqien onder hun hebben vervolgens voor verderf fitna gezorgd door alles te verwesteren. Dat jij als riffi je ziel verkoopt en laat hersenspoelen en de term azulisten gebruikt zegt genoeg dat je kennelijk nog weinig weet over wat er werkelijk gebeurt.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    28
    10-12-2016

    Riffie of Arab we zijn allemaal marokkanen, onzin discussie dit

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Ja en zo gaan we terug tot adam as. Maar het gaat nu even om van welke mensen het land was en dese mensen waren imazighen Riffijnen en we zijn er nog steeds. en niet Arabieren. Nergens zie je mij ontkennen dat er later Arabieren kwamen met de islam en dat is ook het enige goede dat verwelkomd werd alleen de munafiqien onder hun hebben vervolgens voor verderf fitna gezorgd door alles te verwesteren. Dat jij als riffi je ziel verkoopt en laat hersenspoelen en de term azulisten gebruikt zegt genoeg dat je kennelijk nog weinig weet over wat er werkelijk gebeurt.
    Hahah zieke shit. Ik ben in eerste instantie moslim, daarna Marokkaan en vervolgens riffi/berber/amazigh hoe je het noemen wilt. Als jij vindt dat ik gehersenspoeld ben of mijn ziel heb verkocht, denk je serieus dat dat mij wat kan schelen?

    Mensen zoals jij zorgen voor verdeeldheid onder een natie, terwijl zolang wij allen moslims zijn, Allah swt niet zou willen dat wij verdeeld zijn. Maar maak jij vooral een politiek iets tot een religieus iets. Zieke shit.