1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Hebjijeven Bekijk reactie
    Riffie of Arab we zijn allemaal marokkanen, onzin discussie dit
    Marokkanen zijn oorspronkelijk Riffijnen waarom accepteren jullie dat niet gwn? Jullie hoeven ons niet te haten hierom uiteindelijk zijn we allemaal moslims toch. Is niet netjes om te ontkennen wie de ware marokkanen zijn. Leven met ons is prima de aarde is van Allah maar Arabieren zijn van oorsprong geen Marokkanen . Ieder zn qabila.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Hahah zieke shit. Ik ben in eerste instantie moslim, daarna Marokkaan en vervolgens riffi/berber/amazigh hoe je het noemen wilt. Als jij vindt dat ik gehersenspoeld ben of mijn ziel heb verkocht, denk je serieus dat dat mij wat kan schelen?

    Mensen zoals jij zorgen voor verdeeldheid onder een natie, terwijl zolang wij allen moslims zijn, Allah swt niet zou willen dat wij verdeeld zijn. Maar maak jij vooral een politiek iets tot een religieus iets. Zieke shit.
    zieke shit in je kop dat klopt. Niemand behalve de munafiqien zorgen voor verdeeldheid en fitna onthoud dat .

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    ben blij met het noordafrikaanse onderonsje , hopelijk treffen we elkaar in kwarfinales

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Ik heb niet gevraag wat je moeder is en ook nergens beweerd dat er in de team geen Arabieren zitten ik heb alleen de waarheid gezegd Marokko is van ons Riffijnen en niet van jullie duik in de geschiedenis en ga kapot van binnen

    Ik heb verder ook niets tegen Arabieren die leven al jaren onder ons alleen die hypocrieten verpesten alles en hypocrisie zit in de aard van de Arabieren daar kan ik niks aandoen
    Ik ben een aqer3i en gasten zoals jij zijn die fitnahzaaiers. Onderscheid tussen de Marokkanen maken. Wij Marokkanen walgen van jullie zieke soort.

    Heel arif is tegen azulisten, kleine groepje die veels te veel aandacht krijgt.


    Heel Marokko is trots op het behalen van het WK. Alleen een kleine groep zieke azulisten niet.

    Ik ben een trotse moslim
    Ik ben een trotse Marokkaan
    Ik ben een trotse ariffi

    Dima almaghrib
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Allah ymasgak insha Allah

    Iedereen die niet mee gaat in jullie racistische azulshow wordt verketterd door jullie shayateen..
    ik ben geen azulist of welke benamingen jullie ook voor ons verzinnen. Dus sjaiatien zijn jullie.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Ik ben een aqer3i en gasten zoals jij zijn die fitnahzaaiers. Onderscheid tussen de Marokkanen maken. Wij Marokkanen walgen van jullie zieke soort.

    Heel arif is tegen azulisten, kleine groepje die veels te veel aandacht krijgt.


    Heel Marokko is trots op het behalen van het WK. Alleen een kleine groep zieke azulisten niet.

    Ik ben een trotse moslim
    Ik ben een trotse Marokkaan
    Ik ben een trotse ariffi

    Dima almaghrib
    Je bent zo domme mietje van een aker3i duidelijk. Als je Marokkaan bent ben je al riffi hoef je niet twee keer te benoemen. Maar dat kan je niet weten als je een hielenlikker bent en je ras verloochent.Ik ben ook trots op Marokko omdat het mijn land is.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Je bent zo domme mietje van een aker3i duidelijk.
    Rustig aan he, niks tegen Iker3ien

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Eerste inwoners van Marokko waren de souassa ... die je subhanAllah daar nooit over hoort beginnen ... dus hou je huiskamer geschiedenis bij je ... ontopic ... mooi gebaar indd ..... verder wil ik zeggen onze voorronders hebben ooit afgesproken om Marokkanen te zijn ... act like iT ... dat zijn ze ons schuldig ....en Laat voetbal voetbal zijn

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Marokkkkaan Bekijk reactie
    Noem mij 1 arab speler van wereld klasse, ik ken er geen enkele. Berbers zijn er genoeg Zidane in zijn eentje Frankrijk wereld en Europees kampioen gemaakt. Madjer en bezema. Onder Zidane speelt Rm topvoetbal. Dus trainers hebben we ook.
    Mido

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    684
    14-06-2014

    @Uli-Noeha

    Ik ben zelf ook een berber maar ik moet je helaas teleurstellen dat de imazighen uit de atlas of te wel Zayan en Tarudant en Agadir de oorspronkelijke bewoners waren..
    Rif en chel7a kwamen pas eeuwen later
    Dit kun je overgings het in Romeinse museum zien in Rabat of te wel Dari7 ..
    Tot aan de Franse en Spaanse kolonisatie waren in de atlas tal loze leeuwen groten en kerkers
    Waar de Romeinen de leeuwen tam hielden.
    Dus wees verstandig en roep niet zomaar wat maar ga eerst je voor geschiedenis bestuderen

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    684
    14-06-2014

    @Uli-Noeha

    Het Zayanse dialect is ook het meest complete berbers waar geen woord Arabisch Spaans of Frans in voor komt.
    En alle berberse dialecten stammen hier uit

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Dima maghreb