1. #1
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Beter trouw je met iemand die al eerder getrouwd is geweest:

    En nog beter; een van boven de 50! Jonge mannen snappen er nog niks van en moeten nog veel leren.. dus vrijgezelle vrouwen: vergroot je vijver!

    Lees verder over waarom een oudere man beter is:
    https://breda.nieuws.nl/opmerkelijke...aantrekkelijk/
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.077
    19-02-2011

    Het is toch echt triest om te lezen dat mannen over het algemeen pas op hun 50e rijp genoeg zijn voor een relatie

  3. #3
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door HmedsDaughter_ Bekijk reactie
    Het is toch echt triest om te lezen dat mannen over het algemeen pas op hun 50e rijp genoeg zijn voor een relatie
    Triest maar waar
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Waarom zou een jonge vrouw in de bloei van haar leven genoegen moeten nemen met een oude bok? Rare wereld.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Waarom zou een jonge vrouw in de bloei van haar leven genoegen moeten nemen met een oude bok? Rare wereld.
    Heb je de punten uit de artikel gelezen?
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    JA doe dat als je alleen voor comfort wilt gaan, doe we ook met kant en klare maaltijden. En wie van uitdagingen en risico's houdt moet maar toch voor een jongere versie gaan.

  7. #7
    andyoustole my heart

    Reacties
    955
    22-05-2016

    Geef mij maar een levende twintiger. Ik ben qua karakter ook in de midtwintigerjaren blijven hangen.
    Bismillahi ladhi la yadouroe ma3aa asmihi shayoun fil ardi wa la fi samaaie wa Huwa sami3oel 3aliem

  8. #8
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Ik ken zoveel lamme takken in de 20 en 30 die na hun werk op de bank ploffen.. en 50ers die niet bij te houden zijn.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Leeftijd zegt niks over volwassenheid. Zelfs mannen van 70 kunnen nog als een kind overkomen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door citroencake Bekijk reactie
    Leeftijd zegt niks over volwassenheid. Zelfs mannen van 70 kunnen nog als een kind overkomen.
    Niet alleen komen ze als kind over, vaak zijn het ook gewoon kinderen. De meeste mannen van 70+ lopen buiten rond in een luier omdat hun pis- en poepremmen al dood zijn.

  11. #11
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Heb je de punten uit de artikel gelezen?
    Ja, dan nog zou ik daar niet voor kiezen. Die punten wil ik juist samen bereiken met iemand van mijn eigen leeftijd.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  12. #12
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Een realisitische kijk op mannen van 50+ is toch echt wel die hangende bierbuik, grote neus en oorharen en een kaal hoofd. Tis maar net wat je wil. Is toch niet aantrekkelijk even serieus. Sommige mensen kijken teveel naar films. Hou je gewoon bij je leeftijdgenoten safi op dezelfde level klaar. Allebei mooi wanneer jullie mooi moeten zijn en allebei lelijk wanneer de tijd je inhaalt.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  13. #13
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Een realisitische kijk op mannen van 50+ is toch echt wel die hangende bierbuik, grote neus en oorharen en een kaal hoofd. Tis maar net wat je wil. Is toch niet aantrekkelijk even serieus. Sommige mensen kijken teveel naar films. Hou je gewoon bij je leeftijdgenoten safi op dezelfde level klaar. Allebei mooi wanneer jullie mooi moeten zijn en allebei lelijk wanneer de tijd je inhaalt.
    Klinkt meer als een 70 plusser wat je omschrijft..
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  14. #14
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Klinkt meer als een 70 plusser wat je omschrijft..
    Nee joh begint veel eerder. Maar dat is helemaal niet erg hoor ik bedoel in sha Allah bereiken we allemaal die leeftijd. Maar je zit dan niet meer in de bloei van je leven.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    820
    03-11-2004

    Hahah wat een onderwerp. Geef mij maar liever een jong fris ding in plaats van een oude bok