1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Ah kijk, jiskefet is weer terug.
    Moet je ook geen stenen gaan gooien naar de politie als er vrouwen en kinderen bij zijn.

    Die gasten die dat deden hebben dus welwillend die vrouwen en kinderen in gevaar gebracht.
    Ik hoop dat ze een paar klappen krijgen van papa.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Ze waren geirriteerd doordat ze geen klapjes konden verkopen aan morro’s dus gingen ze maar op kinderen af..

    Typisch Dutch Courage
    Hey nog meer cabaret.
    Blijf lachen hier joh.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ah kijk, jiskefet is weer terug.
    Moet je ook geen stenen gaan gooien naar de politie als er vrouwen en kinderen bij zijn.

    Die gasten die dat deden hebben dus welwillend die vrouwen en kinderen in gevaar gebracht.
    Ik hoop dat ze een paar klappen krijgen van papa.
    en zo'n agent gaat daarom maar op vrouwen en kinderen inslaan? Waarom zou een agent op vrouwen en kinderen inslaan, kun je daar een reactie op geven...

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    en zo'n agent gaat daarom maar op vrouwen en kinderen inslaan? Waarom zou een agent op vrouwen en kinderen inslaan, kun je daar een reactie op geven...
    Heb je dat filmpje gezien?
    Waar zie jij een agent op een vrouw of kind inslaan?

    Wat ik me wel kan voorstellen is dat wanneer er een groep ergens is waarvan er een aantal zich misdraagt en de politie vervolgens een charge doet, dat ook vrouwen en kinderen geraakt kunnen worden.

    Agenten die moedwillig inslaan op een vrouw of kind, dat niks doet, moeten uiteraard disciplinair aangepakt worden.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Gewoon weer een stel Turken, wolfjes, die geen respect hebben voor de autoriteiten hier en vervolgens stenen naar de politie gaan gooien. De politie in Nederland slaat er niet zomaar op los, voordat je een hond in je reet krijgt ben je al 10 keer de rode lijn gepasseerd.

    Als je niet luistert naar de politie moet je vervolgens ook niet gaan huilen als de politie uiteindelijk wel in grijpt. Kruip eens uit die slachtofferrol, in Turkije zouden er waarschijnlijk doden zijn gevallen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Gewoon weer een stel Turken, wolfjes, die geen respect hebben voor de autoriteiten hier en vervolgens stenen naar de politie gaan gooien. De politie in Nederland slaat er niet zomaar op los, voordat je een hond in je reet krijgt ben je al 10 keer de rode lijn gepasseerd.

    Als je niet luistert naar de politie moet je vervolgens ook niet gaan huilen als de politie uiteindelijk wel in grijpt. Kruip eens uit die slachtofferrol, in Turkije zouden er waarschijnlijk doden zijn gevallen.
    We moeten agenten in Nederland niet aan de Turkse meetlat leggen, maar hoger mikken.
    Onoorbaar gedrag van de politie moet tegengegaan worden, maar ik zie het hier gewoon niet.

    Dit is weer eens een stok zoeken om mee te slaan, terwijl er genoeg topics te openen zijn over werkelijke discriminatie of racisme in Nederland, maar sommige mensen hier kiezen er voor dit soort topics te openen.
    Dat is nou precies wat de zaak waar ze voor vechten niet nodig heeft.
    Zelfde met metoo laatst.
    Daar zijn mensen die een hand per ongeluk tegen de kont bijna verkrachting noemen.
    Zo kun je nooit wat oplossen.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    ik vraag mij af hoe de zgn straatverbod kenbaar is gemaakt.

  8. #23
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Filmpje van 0:40 seconden zegt al genoeg, een selectief beeld van waarschijnlijk een incident dat al even aan het provoceren is,
    met je gezin op straat hangen als er tijdens deze tumult een straatverbod is, is gewoon uitlokking.
    Buiten dat zie ik alleen klappen op de luidkeelse jongen op de scooter.

    Als je als allochtoon je hier door wilt laten opnaaien, dan wil je dat gewoon, een beetje nuchtere kijk op het hele gebeuren doet je inzien dat je gewoon gehoor moet geven.

  9. #24
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Zoals je dat zegt, kortstondig.. Hoe moet men weten dat er een straatverbod is uit het niets.. En daar naast, de achterlijke politie moet uit ervaring moeten zien wie wel en wie niet aan het rellen is.. En daar vallen weerloze vrouwen en kinderen niet bij..

    Jullie proberen deze bruinhemden goed te praten ondanks ze ook vrouwen en kinderen neerknuppelen
    Die "weerloze vrouwen" zijn niet goed bij hun hoofd als ze hun kinderen mee de straat op nemen als ze ramptoeristje gaan spelen.
    Het is de schuld van de relschoppers, niet van de politie. Opzouten met je gejank dus.

    Alleen de bron die je gebruikt is al totaal onbetrouwbaar. Alleen maar leugens.


    En praat me al helemaal niet over bruinhemden. We zijn hier niet in Turkije, waar de Erdogestapo constant bezig is om op grote schaal onschuldige mensen op te pakken. Ook zonder aangekondigde straatverboden.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Die "weerloze vrouwen" zijn niet goed bij hun hoofd als ze hun kinderen mee de straat op nemen als ze ramptoeristje gaan spelen.
    Het is de schuld van de relschoppers, niet van de politie. Opzouten met je gejank dus.

    Alleen de bron die je gebruikt is al totaal onbetrouwbaar. Alleen maar leugens.


    En praat me al helemaal niet over bruinhemden. We zijn hier niet in Turkije, waar de Erdogestapo constant bezig is om op grote schaal onschuldige mensen op te pakken. Ook zonder aangekondigde straatverboden.
    Of Duitsland waar mensen kapot werden geslagen of Spanje waar bejaarden de ziekenhuis in werden geknuppeld.
    Of Frankrijk waar er duizenden huiszoekingen werden verricht waarbij honderden onschuldig werden opgepakt. Turkije heeft goed gekeken naar Europa.

  11. #26
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Straatverbod of niet, kennelijk was er genoeg reden voor de politie om in te grijpen. Die supporters misdroegen zich.

    Politie evalueert geweld Schilderswijk

    De politie gaat de ongeregeldheden van afgelopen zaterdag met feestvierende voetballiefhebbers in de Haagse Schilderswijk evalueren. Daar werden agenten bekogeld door mensen die vierden dat Marokko zich had geplaatst voor het komende WK. De Mobiele Eenheid moest ingrijpen.
    anp/Graziella Gioia 13-11-17, 08:49

    ,,We zijn geschrokken van het geweld", zegt een woordvoerder van de politie naar aanleiding van een bericht hierover in De Telegraaf. Met het oog op het WK in Rusland, dat in juni en juli van 2018 plaatsvindt, wil de politie met de gemeente en met de Marokkaanse gemeenschap in gesprek. ,,We willen dat de sfeer komende zomer prima blijft. We moeten kijken wat daar voor nodig is."

    Welke maatregelen nodig zijn, is nog niet duidelijk. Het openstellen van een sporthal waar voetbalsupporters wedstrijden op een scherm wedstrijden kunnen kijken zou een optie zijn. ,,Maar ik weet niet of de gemeente zo'n ruimte beschikbaar kan stellen", aldus de zegsman.


    Aanhoudingen


    Waar er in eerste instantie feest werd gevierd, sloeg de sfeer om toen zo'n 100 mensen auto's op de Vaillantlaan lieten stoppen. De inzittenden van een voertuig werden mishandeld.

    De politie kwam gelijk in actie en voerde een korte charge uit. Een 16-jarige Hagenaar werd aangehouden voor betrokkenheid bij die mishandeling. De tiener werd daarbij door een politiehond gebeten. Daarop werden agenten bekogeld door de 'feestvierders', die ook vuurwerk afstaken.

    Later op de avond is ook een 20-jarige man aangehouden. Hij gooide met stenen naar de politie tijdens het onrustige feest.

    BRON: https://www.ad.nl/den-haag/politie-e...wijk~a1788de2/
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  12. #27
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    dat mag je niet zeggen anders mag je terug naar je eigen land
    haha, Mij boeit het niet of er kritiek op Erdogan wordt geleverd of niet maar het gaat erom dat ze alle andere gebeurtenissen negeren en een moslim onder een vergrootglas leggen.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Paar bruinhemden aanhangers hier vinden dat je elke vrouw en kind maar kapot mag knuppelen (behalve de blanke) als er een straatverbod opgelegt is voor jongeren..

    Dit sturmabteilungs mentaliteit zal altijd blijven bestaan in nederland

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    die brieven moeten nog op de post gezet worden
    zoiets ja......of met amber alert

  15. #30
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Echte integratie begint tussen de lakens.............