+ Reageer
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
46 tot 49 van 49
    MVC Lid

Reacties
    1.969
    15-04-2016

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Een volk verandert nooit, de omstandigheden veranderen de tijden veranderen maar de volk verandert nooit.
    Wat wil je zeggen?

Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Denk je nou dat ik me bezig ga houden met een chatgrietje als jij hier..

Laat me weer niet jou attenderen op je franse genen die je niet kan onderdrukken
    Zie hier een pure racist.
    Jij mag nooit meer de racismekaart spelen.

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    haha, Mij boeit het niet of er kritiek op Erdogan wordt geleverd of niet maar het gaat erom dat ze alle andere gebeurtenissen negeren en een moslim onder een vergrootglas leggen.
    Daar gaat het helemaal niet om.
    Dit topic gaat om heel wat anders.

Er is stemmingmakerij dat vrouwen en kinderen (zonder reden) worden geslagen door de politie.
    Een filmpje waarin je niets van dat alles ziet moet daarvoor als bewijs dienen.

MVC Lid

Reacties
    1.343
    12-06-2015

Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie

Ja zo gaat het vaak...
    Een Bommelding

MVC Lid

Reacties
    5.799
    07-09-2016

Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Zoals je dat zegt, kortstondig.. Hoe moet men weten dat er een straatverbod is uit het niets.. En daar naast, de achterlijke politie moet uit ervaring moeten zien wie wel en wie niet aan het rellen is.. En daar vallen weerloze vrouwen en kinderen niet bij..

Jullie proberen deze bruinhemden goed te praten ondanks ze ook vrouwen en kinderen neerknuppelen
    Nu snap ik het pas.

Regels en wetten gelden alleen als het je uit komt.

Duidelijk!
    =The Mahdi is the protector of the knowledge, the heir to the knowledge of all the prophets, and is aware of all things=